Obsługa i naprawa Audi (145)

Obsługa i naprawa Audi (145)



„szybkiego" biegu jałowego


Rys. 2.204. GAŹNIK SOLEX 2E2. Regulacja biegu jałowego A - wkręt regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego B - wkręt regulacyjny stężenia CO w spalinach


I

!


Ustawianie przepustnicy rozruchowej

Regulacja wielkości szczeliny między przepustnicą rozruchową a gardzielą jest możliwa jedynie za pomocą specjalnych narzędzi i dlatego w podręczniku nie ma opisu tej czynności.

Regulacja „szybkiego” biegu jałowego

Jeżeli silnik nie rozgrzany przestaje pracować z prędkością biegu jałowego, należy wykonać regulację biegu jałowego (nie trzeba wymontowywać gaźnika). Zapłon powinien być ustawiony prawidłowo.

■    Uruchomić i ustalić prędkość obrotową silnika na około 2500 obr/min. Krzywkę „szybkiego" biegu jałowego (1, rys. 2.202) docisnąć w dół do zderzaka (strzałka) i ustawić dźwignię przepustnicy, aż do oparcia się wkręta regulacyjnego o drugi wyższy stopień krzywki „szybkiego" biegu jałowego.

■    Sprawdzić, czy prędkość obrotowa silnika wynosi 1700±50 obr/min.

■    Prędkość obrotową można zmienić pokręcając wkrętem (2, rys. 2.203).

Regulacja biegu jałowego i stężenia tlenku węgla w spalinach

Prędkość obrotowa biegu jałowego i stężenie tlenku węgla w spalinach są ze sobą ściśle powiązane. Dlatego należy najpierw wyregulować prędkość obrotową biegu jałowego, a następnie sprawdzić stężenie tlenku węgla w spalinach.

■    Rozgrzać silnik do temperatury roboczej. Przepustnicą urządzenia rozruchowego powinna być całkowicie otwarta.

■    Wyłączyć wszystkie odbiorniki prądu elektrycznego wraz z silnikiem wentylatora chłodnicy. Dźwignia przepustnicy powinna się opierać o wkręt, a wkręt regulacyjny „szybkiego" biegu jałowego nie powinien dotykać krzywki (patrz rys. 2.202).

■    Sprawdzić prędkość obrotową biegu jałowego (obrotomierzem). Prędkość obrotowa biegu jałowego powinna mieścić się w granicach 800±50 obr/min. Prędkość można zmieniać obracając wkrętem regulacyjnym (A) pokazanym na rysunku 2.204.

1(


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Obsługa i naprawa Audi (184) O. O I L. IV 11X1 *f ■ uuiwr Rys. 3.4. PODSTAWOWE USTAWIENIE POMPY WTRY
Obsługa i naprawa Audi (138) Rys. 2.189. GAŹNIK SOLEX 2EE. Regulacja położenia dźwigni przepustnicy
Obsługa i naprawa Audi (139) 3 3 Rys. 2.191. GAŻNIK SOLEX 2E2 Rozmieszczenie przewodów podciśnieniow
Obsługa i naprawa Audi (140) 2. SILNIKI BENZYNOWE 8 9 10 11 12 Rys. 2.192. GAŹNIK SOLEX 2E2 Części d
Obsługa i naprawa Audi (141) 2.10. ZASILANIE GAŹNIKOWE NAPRAWA GAŻNIKA SOLEX 2E2 13 14 Rys. 2.194. G
Obsługa i naprawa Audi (142) Z. SILNIKI BtlMĆYIMUWtl Rys. 2.195. GAŻNIK SOLEX 2E2 Rozmieszczenie dys
Obsługa i naprawa Audi (143) REGULACJA GAŹNIKA SOLEX 2E2 wstępnych od dołu Rys. 2.197. GAŻNIK SOLEX
Obsługa i naprawa Audi (183) 2 2 8 10 11 12 Rys. 3.3. CZĘŚCI KADŁUBA SILNIKA 1.9 1    
Obsługa i naprawa Audi (226) 4. UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU Rys. 4.18. PUNKTY ZAMOCOWANIA WAHACZA I Ł
Obsługa i naprawa Audi (90) NAPINANIA PASKA ZĘBATEGO Rys. 2.117. SPRAWDZANIE NAPIĘCIA PASKA ZĘBATEGO
Obsługa i naprawa Audi (151) ■    Nie naciskać ani też nie wyciągać kluczem wkręta re
Obsługa i naprawa Audi (131) 1 Rys. 2.179. ŚRUBA REGULACYJNA (1) BIEGU JAŁOWEGO W SAMOCHODACH Z AUTO
Obsługa i naprawa Audi (150) Rys. 2.209. PRZED SPRAWDZENIEM BIEGU JAŁOWEGO ZAŁOŻYĆ ZACISKACZ (1) NA
Obsługa i naprawa Audi (251) 6. ZAWIESZENIE Rys. 6.13. WAHACZ POPRZECZNY I    STABILI
Obsługa i naprawa Audi (101) Ł. SILNIKI ecn^TIMUWC Ł. SILNIKI ecn^TIMUWC Rys. 2.139. ELEMENTY UKŁADU
Obsługa i naprawa Audi (103) 2. SILNIKI BENZYNOWE I Rys. 2.141. POMIAR LUZU MIĘDZYZĘBNEGO KÓŁ ZĘBATY
Obsługa i naprawa Audi (107) a Rys Z Cł-I SZI Rys. 2.146. CZĘŚCI CHŁODNICY I WENTYLATORA CHŁODNICY S
Obsługa i naprawa Audi (108) 2.9. CHŁODZENIE WYMIANA PŁYNU CHŁODZĄCEGO a Rys. 2.148. ABY CAŁKOWICIE
Obsługa i naprawa Audi (112) 13 15 14?( J 8 17 16 rek spustu płynu, znika temperatury, - do nag

więcej podobnych podstron