Obsługa i naprawa Audi (288)

Obsługa i naprawa Audi (288)



-J X

nakrętką drążka (oznaczoną strzałką na rys. 7.41).

■    Unieruchomić silnik.

■    Zwolnić całkowicie hamulec awaryjny.

■    Dokręcić nakrętkę regulacyjną, tak aby dźwignie opierały się o ogranicznik. Wynik obracania nakrętką powinny sprawdzać dwie osoby jednocześnie z obu stron samochodu.

■    Poluzować nakrętki regulacyjne o dwa obroty.

Po zmianie regulacji jest konieczne sprawdzenie nowego ustawienia według niżej podanych wskazówek. Tylko prawidłowe ustawienie mechanizmu sterowania zapewni niezawodne działanie hamulca awaryjnego.

■    Podnieść samochód.

■    W modelu '89 dociskać wkrętakiem dźwignię mechanizmu w kierunku zabezpieczeń tak jak pokazano na rysunku 7.42. Jeżeli jedna dźwignia nie oprze się o ogranicznik, a między częściami pokazanymi na rysunku 7.43 pojawi się szczelina, to świadczy to o zbyt dużym napięciu cięgna mechanizmu sterującego.

■    Odkręcić nakrętkę regulacyjną (patrz rys. 7.41) i w ten sposób zmniejszyć napięcie cięgna (nakrętkę należy odkręcać, aż do oparcia się dźwigni

0    ogranicznik).

■    Wsunąć wkrętak (o średnicy co najmniej 6 mm) między zaczep sprężyny

1    rolkę (rys. 7.44).

■    Silnik powinien być unieruchomiony.

Rys. 7.42. REGULACJA HAMULCA AWARYJNEGO ZA POMOCĄ WKRĘTAKA



Rys. 7.43. SPRAWDZANIE REGULACJI HAMULCA AWARYJNEGO. Dźwignia nie powinna opierać się o ogranicznik


Rys. 7.44. REGULACJA HAMULCA AWARYJNEGO




Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Obsługa i naprawa Audi (58) i nmwłn Ukwwviui . OZNACZENIE WAŁKA ROZRZĄDU łączenie literowe, ,,B” - o
Obsługa i naprawa Audi (140) 2. SILNIKI BENZYNOWE 8 9 10 11 12 Rys. 2.192. GAŹNIK SOLEX 2E2 Części d
Obsługa i naprawa Audi (147) ■ - —■    —I»I W w I bMVftr«nMn urw.iviiML.lVl Rys. 2.20
Obsługa i naprawa Audi (153) Pompa paliwa Jeżeli napięcie na zaciskach akumulatora jest prawidłowe,
Obsługa i naprawa Audi (197) 3.7. CHŁODZENIE WYMIANA POMPY PŁYNU CHŁODZĄCEGO10 Rys. 3.17. CZĘŚCI UKŁ
Obsługa i naprawa Audi (52) Wiwm

Obsługa i naprawa Audi (124) .168. POŁĄCZENIA PRZEWODÓW ISNIENIOWYCH W SILNIKU ^NYM GAŻNIKIEM K
Obsługa i naprawa Audi (180) 3. SILNIKI WYSOKOPRĘŻNE 3. SILNIKI WYSOKOPRĘŻNE ■    Odk
Obsługa i naprawa Audi (219) ■    Odkręcić śrubę drążka mechanizmu zmiany biegów. ■
Obsługa i naprawa Audi (220) Rys. 4.9. POŁOŻENIE OZNACZENIA LITEROWEGO SKRZYNI BIEGÓW (1) I OZNACZEN
Obsługa i naprawa Audi (230) iD :y 23 - nakrętka samozabezpieczająca 45 N ■ m Rys. 5.1. UKŁAD KIEROW
Obsługa i naprawa Audi (248) Rys. 6.6. CZĘŚCI KOLUMNY ZAWIESZENIA STAREGO TYPU 1    -
Obsługa i naprawa Audi (255) O. ĆAWIbSlhlMIh Rys. 6.17. ZAWIESZENIE TYLNE (model 89) 1 - nakrętka s
Obsługa i naprawa Audi (258) ■    W ustalonym w ten sposób położeniu nakrętkę zabezpi
Obsługa i naprawa Audi (259) Rys. 6.26. PO ODKRĘCENIU ŚRUB WSKAZANYCH STRZAŁKAMI MOŻNA ODŁĄCZYĆ TYLN
Obsługa i naprawa Audi (260) T ■    Dokręcać wszystkie nakrętki śrub mocujących momen
Obsługa i naprawa Audi (266) o-1 Rys. 6.38. CZĘŚCI KOLUMNY ZAWIESZENIA (model ’91) I   &nb
Obsługa i naprawa Audi (26) KIIE Rys. 2.1. ZACISKI (pokazane strzałkami), KTÓRE NALEŻY ROZKRĘCIĆ PRZ
Obsługa i naprawa Audi (276) 14. GÓRNE STRZAŁKI WSKAZUJĄ POŁOŻENIE UNIKÓW SZCZĘK HAMULCOWYCH. Dolna&

więcej podobnych podstron