Obsługa i naprawa Audi (32)

Obsługa i naprawa Audi (32)



■    Odłączyć od akumulatora przewód do masy. Zaleca się również wymontowanie akumulatora z samochodu.

■    Pokrywę komory silnika można zdemontować, chociaż nie jest to konieczne. Przed odłączeniem pokrywy należy obrysować zawiasę na pokrywie, co znacznie ułatwi jej ponowne zamontowanie.

■    Ustawić pokrętło regulacji ogrzewania w położeniu „gorąco" oraz odkręcić zamknięcie wlewu do chłodnicy. W przypadku gdy silnik jest nagrzany, zachować ostrożność.

■    Wtoczyć samochód nad kanał lub na pomost podnośnika. Można również w razie potrzeby podnieść przód samochodu na wysokość umożliwiającą swobodną pracę pod samochodem. Należy przy tym pamiętać o zabezpieczającym podparciu samochodu odpowiednimi podstawkami.

■    Opróżnić z płynu układ chłodzenia. Rozkręcić opaski ściągające i odłączyć dolne elastyczne przewody z metalowych króćców układu (patrz rys. 2.1). Jeżeli płyn chłodzący zawiera domieszkę obniżającą temperaturę zamarzania, płyn należy zlać do czystego naczynia. Płyn może być ponownie użyty, jeżeli poprzednio nie był zbyt długo eksploatowany.

■    Poluzować zaciski i zsunąć elastyczne przewody z króćców głowicy i chłodnicy.

■    Odłączyć przewód od wyłącznika cieplnego i silnika wentylatora chłodnicy.

■    Odkręcić lewe i prawe zamocowanie chłodnicy. Wymontować chłodnicę razem z wentylatorem i osłoną. Przed podniesieniem chłodnicy należy bezwzględnie odkręcić obydwie gumowe podpory chłodnicy.

■    Rozłączyć wtyczkę od alternatora i odsunąć na bok wiązkę przewodów.

■    Wymontować alternator.

■    Odkręcić siłownik mechanizmu sterowania sprzęgłem bez rozkręcania przewodów płynu.

■    Zależnie od odmiany silnika odłączyć elektryczne przewody od: regulatora biegu rozgrzanego silnika, wyłącznika termiczno-czasowego, zaworu dodatkowego powietrza, wtryskiwacza rozruchowego, czujnika położenia przepu-stnicy, zaworu zwiększania prędkości biegu jałowego silnika, wentylatora chłodzenia wtryskiwaczy oraz sygnalizatora temperatury oleju silnikowego. Wiązki przewodów odsunąć na bok.

■    Wymontować regulator termiczny. Nie odłączać przewodów paliwa.

■    Odłączyć przewody elektryczne od czujnika ciśnienia oleju, czujnika temperatury sterującego wskaźnikiem temperatury i zacisku „1" cewki zapłonowej. Wymontować z cewki przewód wysokiego napięcia.

■    Rozkręcić zaciski i odłączyć przewody elastyczne nagrzewnicy od króćców głowicy i od zaworu ogrzewania.

■    Odłączyć linkę sterowania przepustnicą.

■    Wymontować przewód doprowadzenia powietrza.

■    Odłączyć przewód podciśnieniowy od rozdzielacza zapłonu.

■    Odłączyć przewód podciśnieniowy łączący kolektor ssący silnika z mechanizmem wspomagającym układ hamulcowy.

■    Odłączyć przewód podciśnieniowy łączący kolektor ssący silnika z zaworem zwiększania prędkości biegu jałowego.

■    Wymontować zawór zwiększania prędkości biegu jałowego.

■    Wyciągnąć wtryskiwacze robocze i wykręcić wtryskiwacz rozruchowy. Osłonić otwory po wymontowanych wtryskiwaczach. Pozostawić podłączone przewody paliwowe.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Obsługa i naprawa Audi (306) ■    Odłączyć przewody gumowe (w komorze silnika) od nag
Obsługa i naprawa Audi (33) ■    Odłączyć przewód odpowietrzający od pokrywy głowicy.
Obsługa i naprawa Audi (115) Rys. 2.156. ROZMIESZCZENIE PRZEWODÓW GAŻNIKA KEIHIN I 1  &nbs
Obsługa i naprawa Audi (116) Rys. 2.157. ROZMIESZCZENIE PRZEWODÓW GAŻNIKA KEIHIN I W SAMOCHODAC
Obsługa i naprawa Audi (165) Począwszy od tego położenia, obracać tłumik o 4 1/4 obrotu w kierunku d
Obsługa i naprawa Audi (227) ■    Odłączyć i unieść półosie ponad obudowę skrzyni. ■
Obsługa i naprawa Audi (27) Rys. 2.3. MIEJSCA POŁĄCZEŃ PRZEWODÓW    Rys. 2.4. MIEJSCA
Obsługa i naprawa Audi (216) 4. UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDUOdpowietrzanie układu hydraulicznego Układ
Obsługa i naprawa Audi (262) wykręcenie śrub mocujących korektor do wspornika oraz odkręcenie śruby
Obsługa i naprawa Audi (28) ■    Zespół napędowy ostrożnie opuścić do komory silnika
Obsługa i naprawa Audi (29) Rys. 2.5. ZAMOCOWANIE MECHANIZMU STEROWANIA DO AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIE
Obsługa i naprawa Audi (39) Rys. 2.20. PAŁĄK SPECJALNY DO PODWIESZENIA SKRZYNI BIEGÓW UMOŻLIWIAJĄCY
Obsługa i naprawa Audi (79) Rys. 2.95. TULEJKA PROWADZĄCA DO OSADZANIA PIERŚCIENIA USZCZELNIAJĄCEGO
Obsługa i naprawa Audi (158) 2. SILNIKI BENZYNOWE ■    Odłączać i łączyć przewody ele
Obsługa i naprawa Audi (43) 2. SILNIKI BENZYNOWE Rys. 2.29. W ROZDZIELACZU PALIWA ODŁĄCZYĆ TYLKO PRZ
Obsługa i naprawa Audi (45) 1 Z. dl LIM 1IV1 DCIMZTIM UWC E 64 Odłączanie silnika od skrzyni biegó
Obsługa i naprawa Audi (49) Rys. 2.36. ELEMENTY ODŁĄCZANE OD SILNIKA SZESNASTOZAWOROWEGO P
Obsługa i naprawa Audi (110) Wymontowanie i zamontowanie chłodnicy Chłodnice i przewody silników z w
Obsługa i naprawa Audi (111) przewód z masą. Wskazówka wskaźnika powinna gwałtownie przeskoczyć do p

więcej podobnych podstron