Obsługa i naprawa Audi (94)

Obsługa i naprawa Audi (94)



Rys. 2.125. CZĘŚCI WAŁKA POŚREDNIEGO

1    - śruba, 80 N m (silnik 8-zaworowy) lub 65 N m (silnik 16-zaworowy),

2    - podkładka, 3 - kolo zębate walka pośredniego, 4 - pierścień uszczelniający,

5 - obsada pierścienia uszczelniającego, 6 - pierścień uszczelniający o przekroju kołowym „o-ring" 7 - wpust czółenkowy, 8 - wałek pośredni, 9 - śruba 25 N • m


Pierścień uszczelniający, znajdujący się wewnątrz oprawy, należy wymienić po każdym zdemontowaniu oprawy.

Przed zamontowaniem pierścienia uszczelniającego należy zabudować wałek w silniku, a potem osadzać pierścień w sposób opisany w rozdziale o wymianie przedniego pierścienia uszczelniającego wału korbowego. Śruby mocujące oprawę dokręcać momentem 25 N m.

WYDECH

Wymontowanie i zamontowanie elementów układu wydechowego (model ’89)

Na rysunku 1.126 pokazano układ wydechowy silników z wtryskiem. Układ wydechowy silników gaźnikowych jest podobny. Sposób wymontowania i zamontowania wynika z rysunku. Należy zwracać uwagę na następujące zasady montażu.

■    Nakrętki (1) dokręcać momentem 25 N m.

■    Kolektor wydechowy (2) silników gaźnikowych typu PP, RU i SF ma pojedyńczy kołnierz w odróżnieniu od silników produkowanych po roku 1989, które mają kołnierz podwójny.

■    Kolektor wydechowy silników z wtryskiem typu JN lub PM ma pojedyńczy kołnierz z otworem do montowania sondy lambda. Kolektory pozostałych silników mają podwójny kołnierz.

■    Nakrętki (3) dokręcać momentem 30 N m.

■    Uszczelkę (4) zawsze wymieniać na nową.

■    Przednia część rury wydechowej (5) może być pojedyńcza lub podwójna. W ośmiozaworowych silnikach wtryskowych rura wydechowa jest pojedyńcza, a w silnikach typu 3A i 6A rura wydechowa jest podwójna.

■    Wspornik (6) mocuje rurę wydechową do skrzyni biegów.

11


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Obsługa i naprawa Audi (98) Rys. 2.131. CZĘŚCI TYLNEGO ODCINKA UKŁADU WYDECHOWEGO (silnik ośmiozawor
Obsługa i naprawa Audi (159) Rys. 2.219. CZĘŚCI ZAMOCOWANIA FILTRU POWIETRZA WRAZ Z PRZEWODAMI 1 - p
Obsługa i naprawa Audi (168) 1 Rys. 2.230. CZĘŚCI UKŁADU WTRYSKOWEGO KE-MOTRONIC ZAMONTOWANE PRZY FI
Obsługa i naprawa Audi (169) Rys. 2.231. CZĘŚCI UKŁADU WTRYSKOWEGO KE-MOTRONIC ZAMONTOWANE PRZY FILT
Obsługa i naprawa Audi (238) Rys. 5.14. CZĘŚCI KOLUMNY KIEROWNICY „PROCON+TEN" I   &n
Obsługa i naprawa Audi (266) o-1 Rys. 6.38. CZĘŚCI KOLUMNY ZAWIESZENIA (model ’91) I   &nb
Obsługa i naprawa Audi (275) Rys. 7.13. CZĘŚCI TYLNEGO HAMULCA SZCZĘKOWEGO 1 - rozpieracz, 2 - klin
Obsługa i naprawa Audi (278) 1 Rys. 7.19. CZĘŚCI CYLINDRA HAMULCOWEGO 1    - osłona g
Obsługa i naprawa Audi (287) Rys. 7.40. CZĘŚCI HAMULCA AWARYJNEGO 1 - uchwyt dźwigni (nasuwać uchwyt
Obsługa i naprawa Audi (305) Rys. 8.24. CZĘŚCI ZESPOŁU OGRZEWANIA I WENTYLACJI Niektóre zalecen
Obsługa i naprawa Audi (308) 2 Rys. 8.33. CZĘŚCI DMUCHAWY ZIMNEGO POWIETRZA 1 - dysza boczna, 2 - pr
Obsługa i naprawa Audi (95) 3 3 Rys. 2.126. CZĘŚCI UKŁADU WYDECHOWEGO SILNIKA Z WTRYSKIEM 1 - nakręt
Obsługa i naprawa Audi (96) u Rys. 2.127. CZĘŚCI UKŁADU WYDECHOWEGO SILNIKA SZESNASTOZAWOROWEGO 1 -
Obsługa i naprawa Audi (298) o Rys. 8.13. SPRAWDZANIE REZYSTANCJI UZWOJEŃ (alternator Motorola) WZGL
Obsługa i naprawa Audi (85) Rys. 2.108. MOCOWANIE POMPY WSPOMAGANIA UKŁADU KIEROWNICZEGO (silnik ośm
Obsługa i naprawa Audi (107) a Rys Z Cł-I SZI Rys. 2.146. CZĘŚCI CHŁODNICY I WENTYLATORA CHŁODNICY S
Obsługa i naprawa Audi (215) 1    3 Rys. 4.6. CZĘŚCI HYDRAULICZNEGO UKŁADU STEROWANIA
Obsługa i naprawa Audi (246) Rys. 6.4. CZĘŚCI ZAWIESZENIA    4 PRZEDNIEGO W
Obsługa i naprawa Audi (248) Rys. 6.6. CZĘŚCI KOLUMNY ZAWIESZENIA STAREGO TYPU 1    -

więcej podobnych podstron