Outsourcing

Outsourcing



Outsourcing 001/13

działalności (podstawowej, związanej z podstawową czy leż wspierającej) dana funkcja należy.

Sposób działania    ■—

Im dalej taka funkcja się znajduje od działalności podstawowej, stanowiącej o tożsamości Twojej firmy i jej przewadze konkurencyjnej, tym większe uzasadnienie do przekazania jej na zewnątrz.

Sprawdzone

obszary

w outsourcingu


Najczęściej oddawanymi w outsourcing funkcjami działu handlowego są: sprzedaż bezpośrednia, dystrybucja, merchandising, tclemarketing, dircct maik promocje, reklama.

Pytania pomocne przy podejmowaniu decyzji o outsourcingu


Przy podejmowaniu decyzji o przekazaniu w outsourcing funkcji, realizowanej dotychczas wewnątrz Twojej firmy, pomoże Ci udzielenie odpowiedzi na pytania:

□    Czy efektywne realizowanie którejkolwiek z funkcji w ramach obszaru sprzedaży wymaga doinwestowania, a nic jest to funkcja kluczowa?

□    Czy obecny etap rozwoju firmy wymaga zatrudniania kolejnych osób i tworzenia nowych miejsc pracy dla dalszego, skutecznego realizowania pewnych funkcji, niebędących kluczowymi?

n Czy planujesz wprowadzanie na rynek nowych produktów, a Twoje siły sprzedażowe nie są wystarczające?

j Czy czynności administracyjne związane z obsługą pewnych funkcji pochłaniają zbyt dużo Twojego czasu?

Wiedza i Praktyka zds@wip.pl Zarządzanie działem sprzedaży CO


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Pojęcia w zarządzaniu: Outsourcing - zlecania działalności nie będącej działalnością podstawową na
skanuj0133 (13) Na podstawie wzoru 6.24 wyznacza się siłę osiową Qa, działającą na jedną
IMG54 (4) Podstawy rozdrabniania - 4 Działanie takie związane jest z dostarczaniem do zniszczenia c
o związanych z działalnością podstawową (koszty zakupy materiałów i komponentów zużywanych w produkc
UKŁAD FUNKCJONALNO-KALKULAC YJN Y KOSZTY DZIAŁALNOŚCI PODSTAWOWEJ koszty bezpośrednio związane z
wg. koncepcji outsourcingu dobra kompleksowe - oprócz podstawowego zaopatrzenia produkcyjnego dostar
funkcje (3) ^Tl^Działaniaj^ Podstawowym celem dobrze funkcjonującego miasta, gdzie jego centrum stan
img174 (13) I2l> 2. PODSTAWY PSZC/ELNIC I WA przytwierdzone do płytki połączonej z pazurkami (ung
img177 (13) 112    2. PODSTAWY l»SZ< /I I NICTWA drobne płytki, wchodzące w skład
98 Ćwiczenie 13 Po podstawieniu zależności (13.3) do wzoru (13.2) otrzymuje się 98 Ćwiczenie 13 M C
Ból zęba i metody leczenia w nagłych przypadkach stomatologicznych 237 Mechanizm działania podstawow
15 Rola formułowania wizji i misji... -    Działanie podstawowe: odkodowanie wizji.
rozdział 6 (13) 184 Podstawy marketingu Istnieje wiele rodzajów testowania opinii konsumentów [167].

więcej podobnych podstron