Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (180)

Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (180)



181


3. Decyzje inwestycyjne w przedsiębiorstwie turystycznym

Czas wejścia do eksploatacji odegrał tu zasadniczą rolę. Czas to również większy pieniądz w postaci wykorzystania większego współczynnika dyskonta.

Ten czas może mieć także decydujące znaczenie dla poprawy kondycji finansowej firmy, jeżeli wykorzystamy go na intensyfikację działań marketingowych, o czym w następnym rozdziale.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (164) 165 3. Decyzje inwestyc
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (166) 167 3. Decyzje inwestyc
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (168) 169 3. Decyzje inwestyc
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (170) 171 3. Decyzje inwestyc
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (172) 173 3. Decyzje inwestyc
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (174) 175 3. Decyzje inwestyc
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (176) 177 3. Decyzje inwestyc
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (178) 179 3. Decyzje inwestyc
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (182) 183 3. Decyzje inwestyc
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (3) 4 Spis treści 3. Decyzje
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (175) 176 VI. Oddziaływanie n
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (179) 180 VI. Oddziaływanie n
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (181) Rozdział VII PODSTAWY M
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (103) II 104 V. Organizacja i
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (109) 110 V. Organizacja i fi
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (135) Uł o Tabela 20. Kształt
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (185) 186 VII. Podstawy marke
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (192) 193 2. Źródła danych dl
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (196) 197 2. Źródła danych dl

więcej podobnych podstron