Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (71)

Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (71)



72


III. Przedsiębiorstwo turystyczne...

hotele ........biura podróży — • — • campingi i schroniska ---gastronomia

Rysunek 6. Rentowność brutto w % u wytwórców usług turystycznych

w latach 1992-1997


4) Słabo przedstawia się w dalszym ciągu sytuacja finansowa zakładów gastronomicznych. Jest to związane z dużym udziałem kosztów surowca w strukturze kosztów tych zakładów. Wiele z nich (szczególnie bary i stołówki) prezentują niski poziom jakości i balansują bardzo często na krawędzi strat). Poprawa struktury działalności gastronomicznej i prawidłowe decyzje lokalizacyjne mogą w przyszłości poprawić wskaźniki rentowności tych zakładów.

Rysunek 7. Kwartalna dynamika rentowności biur podróży (ujęcie kumulacyjne)

Źródło: Jak w tab. 5.



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (40) Rozdział III PRZEDSIĘBIO
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (43) 44 III. Przedsiębiorstwo
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (45) 46 III. Przedsiębiorstwo
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (47) 48 III. Przedsiębiorstwo
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (51) 52 III. Przedsiębiorstwo
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (57) 58 III. Przedsiębiorstwo
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (61) 62 III. Przedsiębiorstwo
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (67) 68 III. Przedsiębiorstwo
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (73) 74 III. Przedsiębiorstwo
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (122) 123 3. Rachunkowość zar
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (96) 97 2. Elastyczność, równ
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (70) 71 2. Aktualna podaż usł
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (72) 73 2. Aktualna podaż usł
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (86) 87 1. Cechy branży hotel
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (103) II 104 V. Organizacja i
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (109) 110 V. Organizacja i fi
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (135) Uł o Tabela 20. Kształt
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (185) 186 VII. Podstawy marke
Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej G Gołembski (192) 193 2. Źródła danych dl

więcej podobnych podstron