Przewozy morskie Ćwiczenie 1, Tanker 2

Przewozy morskie Ćwiczenie 1, Tanker 2




CORRECTIOŃ TO ULLAGE AND SOUNDING FOR YARIATION OF TRIM

; TANK

LEVEL*

TRIM BY

T X 3’ 4* 1

6’

8‘ 1

10' 1

12' | 14' | 16' |

18'

20'

STERN

STEM

CORR

ECTIONS IN METERS

CENTRE TANK NR 1,2,3

U

+

-

0,019

0,039

0,058

0,078

0,116

0,155

0,194

0,233

0,271

0,310

0,349

0,388

CENTRE TANK NR 4

U

+

-

0,014

0,028

0,041

0,055

0,083

0,110

0,138

0,165

0,193

0,221

0,248

0,276

"ING TANK NR 1 P.or SA*

U

+

-

0,021

0,043

0,064

0,086

0,128

0,171

0,214

0,257

0,300

0,342

0,385

0,428

■■.TNG TANK NR 2 P.or S.**

u

+

-

0,010.

0,019

0,029

0,089

0,058

0,077

0,096

0,116

0,135

0,154

0,173

0,193

TNG TANK NR 3 P.or SA*

s

-

0,013

0,026

0,040

0,053

0,079

0,106

0,132

0,159

0,185

0,212

0,238

0,264

AlNO TANKJNR 4 P.or S.**

u

+

-

0,024

0,047

0,071

0,095

0,142

0,189

0,236

0,284

0,331

0,378

0,426

0,473

. 7/E :c 3-ANK NR 5 P.or S.**

• u

+

-

0,028

0,056

0,084.

0,113

0,169

0,225

0,282

0,338

0,394

10,451

0,507

0,563

i . x    i

•* . -* * # M • *..r

CORRECTIOŃ TO ULLAGE AND SOUNDING FOR YARIATION OF LIST

■ - • •;_„i: -

1 : tank

LEVEL* '

LIST BY

W \ LA

“7 W r i‘/4' i'/2'

777" 2'

2'U 2'/2'

2j/4‘ 3'

• * • ' 1 /, * ” * 1

PORT

STARB.

CORRECTION

S IN METERS

CENTRE TANK NR 1,2,3,4

U

-

+

0,010

0,020

0,031

0,041

0,051

0,062

0,072

0,082

0,092

0,102

0,113

0,123

WING TANK NR 1,2,3,4,5 P

U

-

+

0,003

0,007

0,010

0,014

0,017

0,021

0,024

0,028

0,031

0,034

0,038

0,041

\vtng Tank nr i ,2,3,4,5 s

u

+.

-

0,003

0,007

0,010

0,014

0,017

0,021

0,024

0,028

0,031

0,034

0,038

0,041

"TNG TANK Nil 3. P.**

u

+

-

0,009

0,018

0,027

0,037

0,046

0,055

0,064

0,073

0,082

0,091

0,100

0,110

■„TNG TANK NR 3 S.**

!----------------

s

-

+

0,009

0,018

0,027

0,037

0,046

0,055

0,064

0,073

0,082

0,091

0,100

0,110

* LKVSł.-:i U ^ ULLAGE, S - SOUNDING, ♦* P - PORT SIDE. S - STARBOARD SIDE,

The y^llies of correction for trim and list must \ be added to responded deducted from ullage or sounding measurement.

.    .    . i    .

K ••. *•    .    , 'i* * -

EXAlv?PLE;fOR CENTRE TANK NR 1:    Draught aft 40'    83/4"    Ullage read 6.800 m

Draught fwd 3O1 . Ę3/^1    Yalueofcorr. -t-0.194 m

Tim by stern    10'    00"    ullage corrected 6.994 m


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Przewozy morskie Ćwiczenie 1, Tanker 3 EXSTRACT EROM ASTM TABLES FOR CONYERT5NG BBLS to LT AND M
Przewozy morskie Ćwiczenie 1, Tanker 5 - nr3.CENTRE TANK-. •• ULŁAGES AKE TAKEN PROM TOP__ 
Przewozy morskie Ćwiczenie 1, Tanker 6 . WLNG TANK NR 1 ?• ° , tJŁŁAGES AEBTAKEN FROI OF UL
Przewozy morskie Ćwiczenie 1, Tanker 9 TABLE ASTM 54 a .CRUDE OEL YOLUME CORRECnON FACTORTO DENS
Przewozy morskie Ćwiczenie 1, Tanker 1 RAPORT IJI.AŹOWY TANKOWCA TANK AKRANG EMEWT ENGINE ROOM
Przewozy morskie Ćwiczenie 1, Tanker 4
Przewozy morskie Ćwiczenie 1, Tanker 7 .‘nF.TTTJAGĘ OPHNING.IN HATCH-.COVER-: ii •ULEA.GS IH-‘
Przewozy morskie Ćwiczenie 1, Tanker 8 I• TABLE ASTM 6 a .CRUDE OIL    ■ *.YOLUM
Basic TechniąuesKnit Increase Without Twisting 2 stitches from front to back. and... On both sides o
Pleasc prepare to talk to the other student in oirfcr to discuss and dcdde which ways of advcrtising
GSM Services Basic services allow users to send and receive different types of information. An examp
boorstin9 Frcrm Traveler to Tourist: and after the war its travel department grew spectacularly. By
The following presentation is going to concentrate mainly on the issue of defining what is meant by
46 A. Doskocz, W. Dąbrowski5. The Summary and Conclusions The analysis of the estimated maps produce
E2 Map Test
69432 skanuj0030 (84) _, that s why it is for financial support due to family _from jail, for them,
new 10 (4) LISTENING COMPREHENSION -B2 (wrzesień) And finally, for those of you who are staying at h

więcej podobnych podstron