PM wyk 6 P1060202

PM wyk 6 P1060202



6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻY

Promocja sprzedaży

Działania promocyjne zachęcające do zakupu:

-    Sprzedai wiązana - nabywca otrzymuje 3 sztuki danego produktu po cenie 2 sztuk lub produkt uzupełniający po cenie niższej niż ich łączna cena.

-    Prezenty, upominki - do zakupionych produktów dołącza się prezent w postaci innego produktu (zabawki, breloczka, długopisu), czasami prezent może być ukryty w środku opakowania, dla stałych klientów stosuje się wartościowe prezenty,

-    Konkursy - klient po spełnieniu pewnych warunków bierze udział w konkursie, w którym może wylosować nagrodę pieniężną, produkt lub wycieczkę,

-    Zakupy na próbę - nabywca może po zakupie i wypróbowaniu produktu zwrócić zakupiony produkt,

-    Idzi elanie gwarancji - klient otrzymuje gwarancję na określony czas (zazwyczaj dłuższy okres niż standardowa gwarancja).

113


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
PM wyk 6 P1060201 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻYPromocja sprzedaży Działania promocyjne zachęcające do zak
PM wyk 6 P1060203 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻYPromocja sprzedaży Działania promocyjne zachęcające do zak
PM wyk 6 P1060200 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻYPromocja sprzedaży Promocja sprzedaży polega na zastosowan
PM wyk 6 P1060204 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻYKształtowanie renomy Kształtowanie renomy (public relation
PM wyk 6 P1060205 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻYKształtowanie renomy Kształtowanie renomy przedsiębiorstwa
PM wyk 6 P1060206 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻYKształtowanie renomy Kształtowanie renomy przedsiębiorstwa
PM wyk 6 P1060207 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻYSprzedaż osobista Sprzedaż osobista jest najstarszą formą
PM wyk 6 P1060208 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻYSprzedaż osobista Proces sprzedaży osobistej obejmuje: -
PM wyk 6 P1060209 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻY Proces sprzedaży osobistej Rvs.l2. Etapy sprzedaży osobis
PM wyk 6 P1060210 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻYSprzedaż osobista Sprzedawcy: -    handlowc
PM wyk 6 P1060198 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻYOpakowanie produktu Opakowanie produktu pełni funkcje użyt
PM wyk 6 P1060188 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻY Media reklamowe Media reklamowe różnią się ekspresją, zas
PM wyk 6 P1060189 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻYMedia reklamowe Generalną zasadą reklamy jest wykorzystywa
PM wyk 6 P1060190 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻYFormy apeli reklamowych -    przedstawienie
PM wyk 6 P1060191 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻYMedia reklamowe -    miejsce sprzedaży (okn
PM wyk 6 P1060192 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻYMedia reklamowe Media reklamowe różnią się ekspresją, zasi
PM wyk 6 P1060193 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻYReklama bezpośrednia Reklamę bezpośrednią prowadzi się prz
PM wyk 6 P1060195 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻY

więcej podobnych podstron