PM wyk 6 P1060219

PM wyk 6 P1060219



7. STRATEGIE MARKETINGOWE

Strategie

W zależności od konkurencji można stosować strategie:

-    przywództwa ic zakresie kosztów,

-    przywództwa w zakresie różnicowania,

-    lidera rynku,

-    atakowania lidera.

-    naśladownictwa,

-    poszukiwania luk rynkowych.

Strategia przywództw a >r zakresie kosztów polega na obniżeniu kosztów produkcji i sprzedaży, co pozwala na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej Niskie koszty związane są jednak ze skalą działania, technologią i techniką, dostępnością do źródeł surowców i materiałów

130


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
PM wyk 6 P1060217 7. STRATEGIE MARKETINGOWEStrategie W zależności od relacji zachodzących między ryn
PM wyk 6 P1060211 7. STRATEGIE MARKETINGOWEKoncepcja marketingu Koncepcja marketingu musi opierać si
PM wyk 6 P1060212 7. STRATEGIE MARKETINGOWEKoncepcja marketingu W przedsiębiorstwie powinni istnieć
PM wyk 6 P1060213 7. STRATEGIE MARKETINGOWEKoncepcja marketingu Komórka ds. produktu zajmuje się ksz
PM wyk 6 P1060214 7. STRATEGIE MARKETINGOWEKoncepcja marketingu rr dużej mierze komórki organizacyjn
PM wyk 6 P1060215 7. STRATEGIE MARKETINGOWEStrategie Na strategię marketingową składa się wybór rynk
PM wyk 6 P1060216 7. STRATEGIE MARKETINGOWEStrategie Strategię eksploatacji pozycji rynkowej i wycof
PM wyk 6 P1060220 7. STRATEGIE MARKETINGOWEStrategie Strategia przywództwa w zakresie różnicowania p
PM wyk 6 P1060221 7. STRATEGIE MARKETINGOWEStrategie Strategia naśladownictwa znajduje zastosowanie
P4090054 CIĄGNIK URSUSMF25! UWAGA: W zależności od potrzeby można stosować obciążniki kół tylnych, j
PM wyk 6 P1060200 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻYPromocja sprzedaży Promocja sprzedaży polega na zastosowan
PM wyk 6 P1060201 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻYPromocja sprzedaży Działania promocyjne zachęcające do zak
PM wyk 6 P1060202 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻYPromocja sprzedaży Działania promocyjne zachęcające do zak
PM wyk 6 P1060203 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻYPromocja sprzedaży Działania promocyjne zachęcające do zak
PM wyk 6 P1060204 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻYKształtowanie renomy Kształtowanie renomy (public relation
PM wyk 6 P1060205 6. AKTYWIZACJA SPRZEDAŻYKształtowanie renomy Kształtowanie renomy przedsiębiorstwa

więcej podobnych podstron