PZK008

PZK008



8 PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH

9.5.2. Skojarzenia przy rozszerzaniu znaków    towarowych................193

9.6. Naruszenie prawa o rejestracji znaku towarowego ....................196

9.6.1.    Analiza skojarzeń psychologicznych związanych z używaniem

znaku towarowego Jan III Sobieski dla    napojów    alkoholowych.......197

9.6.2.    Ocena porównawcza opakowań dwóch marek margaryny:

Ramy i Vity...............................................200

Podsumowanie......................................................202

10. KUPOWANIE NIEPLANOWANE-REAKCJE NA ZABIEGI MARKETINGOWE .....203

10.1 .Pojęcie i rozmiar zjawiska.......................................203

10.2.    Odpowiednia atmosfera w sklepie................................205

10.3.    Rozplanowanie przejść sklepowych...............................207

10.4.    Rozmieszczenie produktów w sklepie.............................209

10.5. Wystawy, wewnątrzsklepowa reklama, promocje cenowe..............210

10.6.    Zatłoczenie..................................................213

10.7. Granice wywierania wpływu na konsumentów ......................214

10.8.    Czy większe zakupy prowadzą do zwiększonej konsumpcji? ...........217

10.9.    Czy dokonywanie nieplanowanych zakupów jest nieracjonalne?........217

10.10.    Kupowanie kompulsywne ......................................218

Podsumowanie......................................................220

11. REAKCJA KONSUMENTÓW NA CENĘ................................221

11.1.    Znajomość ceny..................................................221

11.2.    Wrażliwość konsumentów na cenę...................................222

11.3.    Elastyczność cenowa .......................................... 224

11.4.    Cena domyślna i cena jako wskaźnik jakości ...........................226

11.5.    Ceny uzasadnione i nieuzasadnione ..................................227

11.6.    Końcówki cenowe................................................229

11.7.    Tworzenie korzystnej ceny odniesienia................................230

11.8.    Znaczenie przyjętej perspektywy.....................................231

11.9.    Zasady umysłowej kalkulacji........................................233

11.10.    Efekt posiadania.................................................234

Podsumowanie .........................................................235

12. DYSONANS POZAKUPOWY I SATYSFAKCJA POZAKUPOWA.............237

12.1 Podecyzyjny dysonans i sposoby jego redukowania ......................237

12.1.1.    Warunki sprzyjające powstaniu dysonansu poznawczego ............238

12.1.2.    Sposoby redukowania dysonansu poznawczego....................238

12.1.3.    Wykorzystywanie dysonansu poznawczego w marketingu............239


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
PZK230 230 PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH ło się to przy promocji produktów podlegających modzie
PZK124 124 PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH zakupu produktu, który jest zbyt tani, gdyż sądzi, że
PZK124 124 PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH zakupu produktu, który jest zbyt tani, gdyż sądzi, że
PZK126 126 PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH Wykorzystywanie ceny jako wskaźiuka jakość przy różnym
PZK182 182 PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH Wiadomo jednak, że przy zakupach konsumenci na ogól ni
PZK192 192 PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH9.5.1.Przeniesienie skojarzeń a podobieństwo znaków wer
CCF20091108000 Psychologia zachowań konsumenckich bada interakcje pomiędzy konsumentami a organizac
PZK000 Andrzej Falkowski Tadeusz Ty!szka Psychologia zachowań konsumenckich
PZK001 Psychologia zachowań konsumenckich
PZK006 6 PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH 3.    MOTYWACJA I EMOCJE W MARKETINGU
PZK012 12 PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH Interesujące i ważne jest wreszcie także to, co się dzi
PZK014 14 PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH 0    zachowaniach konsumenckich). Gdy ch
PZK016 16 PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH spostrzegania reklam. Przecież codziennie docierają do
PZK018 18 PSYCHOLOGIA ZACHOWAŃ KONSUMENCKICH ■ Ramka 1.1 mmmmmmmmm—mm Kiedy mówimy, że czyjeś spojrz

więcej podobnych podstron