PZK285

PZK285



285


INDEKS RZECZOWY

dyskonfirmacyjny model 244--246, 260

dyssatysfakeja (niezadowolenie) 240-241, 244, 256 konfirmacyjny model 243, 259 satysfakcji konsumenckiej krajowe wskaźniki 247

Szwedzki Barometr Satysfakcji Kon-sumenckiej 247-248 Amerykański Wskaźnik Satysfakcji Konsumenckiej (AWSK) 248-249

selektywna uwaga 15-16, 23, 26 skalowanie wielowymiarowe 86-87, 92

skargi konsumenckie 253-256 jako źródło informacji 255 skiep „tani" 226 skojarzenia 191-193 negatywne 195 test skojarzeń produktu 195 słownik konsumencki" 146 socjalizacja polityczna 181 spostrzegania procesy 15 , 189, 201

podprogowe 16-19 sprzedaż promocyjna 179 strategie marketingowe 13, 28, 45, 47, 49, 59, 70, 82, 85, 90, 96, 98,106,108, 110, 128 cel 112

sukces rynkowy 26, 85 supermarkety 12, 27, 33, 37, 50

ś

ślad pamięciowy 42-43

T

taktyka - obniżek cenowych 231 „kupujesz teraz, płacisz później" 235

niedoceniania towaru w reklamie 247

oferowanie produktów z „gwarancją zwrotu pieniędzy" 235 przeceniania towaru w reklamie 247

teoria perspektywy 231-234 teoria użyteczności transakcji 230, 235

teorie "proste" 124,126, 128 test projekcyjny 67-68, 103, 107 apercepcji tematycznej 102 technika "przyjęcie" 106-107 test przymiotników)' ACL101 test ślepy 66 transfer 18

U

uczenie się 12, 29, 31,33-35, 50, 69, 79

umysłowej kalkulacji zasady 233--234

łączenia strat 233 rozdzielania mniejszego zysku od większej straty 234 rozdzielania zysków 233 uwaga 39 uwiedzenie 216 uzależnienia 218

W

warunkowanie

klasyczne 17-18, 29-33, 50, 69,71, 199

instrumentalne 29, 33-34, 36, 50

przybliżające 37 Webera prawo 19-20, 28, 66 wewnątrzsklepowe reklamy 210--213

wiarygodność zobowiązań 126--127

wizerunek 202

wnioskowanie dedukcyjne 27 wrażliwość na cenę 222-223 wskazówka przywoływania 47, 49 wspólnej drogi prawo 25 wyboru strategie 139 alternatywna 140-141 dobór strategii 147-151 dominacji 141-142 koniunkcyjna 140, 144 leksykograficzna 141,150 MAU (maksymalizacji addytyw-nej użyteczności), patrz kompensacyjna 142-144, 147,150 przewagi pozytywnych cech 139-140

pseudodominacji (pozornej dominacji) 142 wybory

bezrefleksyjne 113, 130 impulsywne 114,130 nawykowe 113 refleksyjne 113-114,130,

139

wygaszanie 35 wystawy 210-213 wywieranie wpływu a etyka 216 granice 216 wzmocnienie 33

nieregularne 35-36 regularne 36

Z

zaangażowanie 122 zadowolenie 243-246

a przywiązanie do marki 250 zakupowe obyczaje 203, 214 zakupy

impulsywne 203-205 kompulsywne 218-220 nieplanowane 204-220 nieracjonalne 217-218 powtarzane (lojalne) 163-182 refleksyjne 139-162 powtarzalne 12

zakupy przez szybę sklepową (win-dow shopping) 210 zapamiętywanie 71 krzywa 40-41 tempo 41

zapominanie 43-44 krzywa 43

zasada "dotrzymania kroku" 98-99, 106

zasada przyjemności 65 zatłoczenie 213-214 złudzenie percepcyjne 28 znak towarowy 15, 42, 50, 69, 75, 82, 183-202 a system prawny 183 graficzny 191-192 kategoryzacyjna struktura 184--187

lokalizacja 73 ochrona prawna 183 podobny 191

prawo (o) rejestracji 184, 196 reklamowa funkcja 190-191 renoma 191

rozszerzanie 27, 185, 191 — -196, 202

rozwodnienie" 191, 196 skojarzenia 191-193 wartość 82,188 werbalny 191-192 zmiana 190

znak towarowy lan III Sobieski 197-200 zniekształcenie

bodźców werbalnych 192 figury 192

znaku graficznego 192 znaku werbalnego 192 zogniskowany wywiad grupowy 101-102,110

Ź

źrenice powiększone 17-18, 69


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
CCF20121101005 Zewnętrzne charakterystyki zestawu: pulsator MTS-Model 244.12 wraz z serwozaworem MT
TEMAT: Dyskontowy model wyceny akcji 1. Wartość wewnętrzna i wartość dochodowa akcji WWA - suma
CCF20121101005 Zewnętrzne charakterystyki zestawu: pulsator MTS-Model 244.12 wraz z serwozaworem MT
Ikarus 260 04 Minsk PKS 80164 model Filip Pieńkowski 2006 O nzn
Ikarus 260 04 MZA 1075 model Filip Pieńkowski, Piotr Stańczuk 2006
Ikarus 260 04 MZA 9058 model Filip Pieńkowski. 2006 0
Ikarus 260 04 MZA 9627 model Pieńkowski 2006
Ikarus 260 04 Rapid A242 model Filip Pieńkowski 2006 O RAPIO
Ikarus 260 73 MZA 6338 model °6338 Filip Pieńkowski, Jacek Pudło 2006 O
Ikarus 260 73 Wawa MZA 6373 model Ikarus 260.73A #6373 MZń Warszawa
skanuj0008 (244) datnia. Dalszy wzrost stopy dyskontowej sprawia, że wpiywy w pierwszym mku st
POLSKA FEDERACJA STOWARZYSZEŃ RZECZOZNAWCÓW MAJĄTKOWYCH WŁD(s) - współczynnik łącznego dyskonta dla
IMGP2320 246 ^Mdliii 4 syynylonie. Moskwie • Brukseli. W 2010 roku prowadził finał programu „Top Mod
R. 11: nr 6 s. 244—247, rys., tab., wykr., bibliogr. s. 246—247. [Współaut.: Z. Niedzielski]. 2536.
CCF20120104028 246 247 Szukamy najpierw członów nadrzędnych grjr imiennej, czyli rzeczowników okreś
27333 t?48080 łowicka 249    247Żemkka 248 246 245 244 I r ł _ © 54 52
POLSKA FEDERACJA STOWARZYSZEŃ M RZECZOZNAWCÓW MAJĄTKOWYCHZAŚWIADCZENIE Nr 1189/SP-29/2008/244 o

więcej podobnych podstron