Scan0042 3

Scan0042 3



Tato, tato Co, co, co?

Goście odjeżdżają No to co?

Do widzenia, do widzenia. Cntok. cmok, cmok.


Dzieci klaszczą w swoje ręce, klaszczą w ręce partnera, klaszczą w swoje ręce, klaszczą w ręce partnera, podają sobie ręce na pożegnanie, naśladują przesyłanie całusów.

111

O Wykonanie Serduszkowe go domino.

Dzieci otrzymują po pięć prostokątów wielkości 1/8 kartki rozmiaru A-4, podzielonych linią na dwa pola oraz serduszka wycięte przez nauczyciela z kolorowego papieru. Tworzą dowolne kompozycje, ale tak, aby liczba serduszek na obu połowach każdego prostokąta nie przekraczała pięciu. Po wykonaniu domina dzieci siadają w kole na dywanie i kolejno układają na środku swoje kartoniki, dobierając je zgodnie z liczbą serduszek znajdujących się na zewnętrznej części ostatnich prostokątów (tak jak w dominie). Jeżeli dziecko nie posiada takiej liczby serduszek, jaka widnieje na środku, czeka kolejkę. Wygrywa to dziecko, które jako pierwsze pozbędzie się wszystkich prostokątów.

O Zabawą Wystukujemy serduszkowe rytmy.

dzieląca prostokąt na pół, jest pauzą). Ćwiczenia zespołowe i indywidualne.


Każde dziecko otrzymuje dwa drewniane klocki. Nauczyciel pokazuje dzieciom prostokąty z serduszkami, które dzieci wykonywały do poprzedniej zabawy. Dzieci wystukują na klockach taki rytm. jaki tworzą serduszka na prostokącie (linia


Temat dnia: Co lubimy robić z naszymi rodzicami?

Cele ogólne:

Zachęcanie do wypowiedzi na temat spędzania czasu ze swoimi rodzicami; rozwijanie sprawności manualnej.

Cele operacyjne:

Dziecko: potrafi wypowiadać się o sposobach spędzania czasu z rodzicami; wykonuje upominek dla rodziców.

Środki dydaktyczne:

Teksty zagadek, wiersz D. Głośnickicj Moja mama, tamburyno, małe i duże serduszka z papieru kolorowego, karton, obrazek mamy i taty, klej, flamastry, piosenka Dla mamy. zielona folia samoprzylepna, patyki, ozdobny papier, farby do malowania na szkle, rymowanka Co lubią nnlzice? Czterolatek. Bawię się i uczę, cz. 2, s. 26.

Przebieg dnia

O Przygotowujemy niespodzianki dla rodziców - wspólne z dziećmi ustalenie programu artystycznego złożonego z w ierszy i piosenek na przedszkolną uroczy stość z okazji Święta rodziców.

O Zagadki rodzinne - rozwiązywanie zagadek związanych z rodziną, dzielenie roz-w iązań na sylaby, zaznaczanie ich liczby odpowiednią liczbą klocków.

Kto nas kocha tak jak nikt i ochrania całym sercem.

I do kogo można przyjść z każdą troską jak najprędzej?

(mama)


Łatwą dziś zagadkę mamy.

kim jest dla was mama - mamy?

(babcia)


Gdy zepsuje się coś w domu. on wie jak zaradzić temu. wszystkie dziuryw mig załata kto? Wiadomo - to nasz....

(tata)


Problem szybko rozwiążecie, jak tatę - taty nazwiecie?

(dziadek)


y


Zestaw' zabaw ruchowych - nr XXXIII (patrz: przewodnik..., s. 83-84)

a

V


Słuchanie w iersza D. Głośnickiej Moja mama.

O Kończenie rozpoczęty ch przez nauczyciela zdań.

•    L ubię z mamą, a z tatą...

•    Moi rodzice lubią, kiedy ja....

O Słuchanie wiersza.

Moja mama ma oczy zielone i włosy bardzo ciemne.

A kiedy jest ze mną tuż obok. jest mi bardzo przyjemnie. Wesoło mi z moją mamą i śmiać się. i bawić, i grać.

Wszystko nam się podoba i wszystko nas ciekawi.

W domu bawimy się misiem, rozwiązujemy zagadki. Mama czyta mi książki o Kubusiu Puchatku.

87


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
17448 Obraz1 lalo, lula Co. co, co? Goście ihljiddioją o to co? Ho widzenia,tłowidzeniu Cmok cmok,
SCAN0071 5. Właściwość Trybunału - co do zasady brak właściwości ale pewne wyjątki w art. 275 TFUE P
I) I zawołał: -    Tato! Co trochę zaskoczyło mojego tatę. Właściciel przyszedł i
co 4latek wykonać powinien (3) Mamo, tato: Odszukaj wraz z dzieckiem rodzinnq fotografię i wklejcie
Scan0032 (14) „Słyszałaś, co ludzie gadają, prawda?” .Recenzja Pięknej i Drania pojawiła się w „Dzie
scan001 (2) (Jayojm V»ot7e,co*cu€^Oci VJa s^uoefcw CaA •Lo*roc-jc»^    q t-y^3_ v»Y ^
Scan0037 (11) Czy Tonio zostanie aresztowany? Znowu? A jeśli tak, to czy Max będzie w stanie nad sob

więcej podobnych podstron