skanuj0070 3

skanuj0070 3




Wiek 4-6


Karta do gry w bingo:


auto

blady

ciepły

czarny

echo

goły

im

jadła

jeśli

kamień

lampa

lekki

łatwo

mama

miska

nowy

osiem

owca

pani

płot

rok

śpi

tak

widzi

z tyłu


Słowne Bingo

Co należy zrobić

Przygotuj karty z wyrazami oraz plansze do gier, które wchodzą w skład Zestawów słów podstawowych oraz Słownych Bingo (znajdują się na końcu programu). Wyciągnijcie jedno słowo z pudełka lub torby za każdym razem.

Prowadzący wyraźnie odczytuje słowo dwukrotnie. Jeśli to słowo jest na twojej karcie do Bingo, zakrywasz je pionkiem lub monetą. Pierwszy uczestnik, który zakryje całą linię poziomo, pionowo lub ukośnie, wygrywa.

Jak to pomaga dziecku w nauce Zmienia rozpoznawanie wyrazów w formę zabawy.

Wskazówka:

1 jeszcze jedno!

Do Zabaw fundamentalnych dołączyliśmy trzy komplety tabel

Jeśli dziecko polubi grę w Bingo stwórzcie własne zestawy

iyii

do gry w Bingo — od najprostszej (nr 1) do najtrudniejszej

z nowymi wyrazami.

(nr 3).

65


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanuj0007 (17) PRZYBORY Do gry wykorzystuje się piłeczki palantowe o masie 70-90 g i obwodzie 20-22
skanuj0072 3 Wiek 4-6Pismo do przeczytaniaCo należy zrobić Weź dowolnego bohatera z aktualnie ulubio
79304 skanuj0007 (17) PRZYBORY Do gry wykorzystuje się piłeczki palantowe o masie 70-90 g i obwodzie
58558 skanuj0003 (208) tylko do gry i była ulubioną rozrywką ówczesnej włoskiej arystokracji. Prawdz
Pokój zagadek - karta do gry Wycinamy, losujemy i opisujemy obrazek w formie zagadki. Zgadnij, co to
Kolorowe przedszkole - karta do gry Nazwij, powycinaj, posegreguj i przyporządkuj przedmioty do odpo
79304 skanuj0007 (17) PRZYBORY Do gry wykorzystuje się piłeczki palantowe o masie 70-90 g i obwodzie
skanuj4 60 Laurence Kohlberg, Rochelle Mayer niu, że wiek prowadzi do nowego stadium bez względu na
skanuj0071 LITERKI I, JCira edukacyjna, językowa Josi lo gra językowa dla dow    
skanuj0031 Konie Potrzebne są kredki i kostka do gry. Najpierw losowanie: ten, kto wyrzuci więcej oc
skanuj0050 2 Wiek 4-6DużeRpirty z rzeczownikamiCo należy zrobić Do tego programu niezbędne są karty
skanuj0053 3 u/ u/ Wiek 2-4Jedna karta dziennieCo należy zrobić Zacznij od kart dostarczonych w zest
skanuj0055 2 Wiek 2-4Karty z imieniemCo należy zrobić Do kart, które są dołączone do zestawu Zabaw F
skanuj0076 3 Wiek 4-6Czytelniczy Tor WyścigowyCo należy zrobić Gry, które zawierają element ścigania

więcej podobnych podstron