skanuj0422

skanuj0422



422 Cyfrowe oświetlenie i rendering

Rysunek 12.3.

Cykl produkcji efektów specjalnych koncentruje się na integrowaniu grafiki komputerowej z materiałem filmowym.


W studiu animacyjnym cykl produkcyjny nie koncentrowałby się wokół materiału filmowego, ale wokół tworzenia oryginalnej grafiki i fabuły oraz łączenia ze sobą wygenerowanych komputerowo ujęć. Ogólny cykl produkcyjny studia animacyjnego przedstawiony jest na rysunku 12.4.


Rysunek 12.4.

Cykl produkcyjny studia animacyjnego koncentruje się na tworzeniu oryginalnej fabuły i grafiki.

W czasie przechodzenia przez różne fazy cyklu produkcyjnego system pracy pozostaje elastyczny. Na przykład, na początku produkcji więcej osób może być zaangażowanych w modelowanie (ponieważ trzeba zbudować wiele modeli), a pod koniec produkcji więcej osób może zajmować się oświetleniem (ponieważ więcej ujęć musi zostać oświetlonych).

Mimo iż w wielu studiach można spotkać podobne stanowiska, nie istnieją firmy mające identyczne cykle produkcyjne. Niektóre studia posiadają działy pełniące specyficzne funkcje, na przykład dział postaci,


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanuj0144 144 Cyfrowe oświetlenie i rendering Rysunek 5.1. Gradienty kluczowe dla oddawania ks
skanuj0240 240 Cyfrowe oświetlenie i rendering Rysunek 8.7. Przy czerwonym świetle (po lewej)
skanuj0336 336 Cyfrowe oświetlenie i rendering Rysunek 10.34. Kafelkowana w pionie tekstura zacieków
skanuj0374 374 Cyfrowe oświetlenie i rendering Rysunek 11.14. Dodanie do siebie obrazu statku k
skanuj0292 292 Cyfrowe oświetlenie i rendering •    Obiekty przezroczyste, a także te
skanuj0104 104 Cyfrowe oświetlenie i renderingŚwiatło dzienne Prosty system oświetlenia plenerowego
skanuj0130 130 Cyfrowe oświetlenie i rendering Istnieje wiele rodzajów globalnego oświetlenia, międz
skanuj0172 172 Cyfrowe oświetlenie i renderingOświetlenie włosów Często przy renderingu włosów i fut
skanuj0202 202 Cyfrowe oświetlenie i rendering W wielu przypadkach można uniknąć efektu flary i zami
skanuj0208 208 Cyfrowe oświetlenie i renderingInscenizacja głębinowa Plan może jednocześnie spełniać
skanuj0216 216 Cyfrowe oświetlenie i renderingRuchy kamery Jeśli chce się animować bardziej realisty
skanuj0222 222 Cyfrowe oświetlenie i rendering Podobnie jak w przypadku przestrzeni dodatniej i ujem
skanuj0230 230 Cyfrowe oświetlenie i rendering W przypadku telewizji podobny problem ma miejsce, gdy
skanuj0234 234 Cyfrowe oświetlenie i renderingMieszanie kolorów Kolory w programach do grafiki 3D są
skanuj0244 244 Cyfrowe oświetlenie i rendering Przejścia między scenami dają kolejną możliwość wykor
skanuj0264 264 Cyfrowe oświetlenie i rendering Czasami rendering w kolorze jest przydatny nawet przy
skanuj0266 266 Cyfrowe oświetlenie i renderingĆwiczenia Poznawanie koloru daje dużo radości — wykorz
skanuj0272 272 Cyfrowe oświetlenie i rendering Główny kolor powierzchni związany jest z odbiciami ro
skanuj0274 274 Cyfrowe oświetlenie i rendering jej normalnej względem kierunku źródła światła. Z kol

więcej podobnych podstron