skanuj0438

skanuj0438



438 Cyfrowe oświetlenie i rendering

głębokie mapy cieni, 107,172 głębokość drzewa ósemkowego, 288 głębokość rekurencji, 291 głębokość rekurencji sortowania raytracingu, 288 głębokość śledzenia, 82, 291 główny oświetleniowiec, 425 gobosy, 50 GPU, 300, 301 gradient, 331 grafik FX, 416

koncepcyjny, 410 grafik techniczny, 413 ds. cieniowania, 413 ds. efektów, 416 ds. organizacji pracy, 413 ds. oświetlenia, 413, 418 ds. postaci, 413, 414 grain, 193 granica cienia, 145

graniczna wartość kontrastu, 260, 283, 284 graphics processing unit, 300 gwarancja zatrudnienia, 432

H

halation, 202

halo, 201,202

hard surface modelers, 411

IIDR.261

HDRI.260, 261,397 HDTV 225 held layer, 361 hemispheric sampling, 90 hidden surface removal, 299 High Dynamie Rangę Images, 261 High Pass, 331, 332 highlight passes, 373 histogram, 195 I.cvcls, 196 HSV 236

hypcrfocal distance, 183 Hypershadc, 3 51

1

IBL 41, 93,109,166 iluminacja nieba, 107 image piane, 393 image-based lighting, 41, 93,109 imitowanie cienie, 94

filmowe obrazy tła, 393 niedoskonałości obiektywu, 197 oświetlenie, 398 prawdziwe obiektywy, 182 rozpraszanie podpowierzchniowe, 171 implicit UV coordinates, 341 incandescence, 311 indcx of refraction, 293

indirect light, 110 infinite light, 37 inscenizacja, 205 głębinowa, 208 integrowanie elementów, 64 interaktywny podgląd, 302 interest, 34 IOR. 293 ISO, 192

izotropowe cieniowanie, 279

i

jabłko NURBS, 346 jasność, 17, 236 jazda, 216 jitter frames, 192 JPEG, 265

K

kadr, 224 kadrowanie, 224 film. 224

formaty filmowe, 225

konwersja na format telewizyjny, 228

letterboxing, 228

mapa głębokości, 73

obcinanie obrazu, 229

ocerscan, 229

pan and scan, 229

wideo, 224

współczynnik kształtu obrazu, 224 kafelkowanie map, 328 pionowe, 334 poprawianie koloru, 330 poprawianie zmian oświetlenia, 330 poziome, 334 rozszerzanie mapy; 333 kalibracja monitora, 28 kamery, 179

czułość filmu, 192 efekty bokeh, 184 frame ratę, 185 głębia ostrości, 180

imitowanie niedoskonałości obiektywu, 197 kąt ustawienia, 211 punkt widzenia, 212 rozmycie ruchu, 185 śledzenie ruchu, 405 zniekształcenia obiektywu, 197 kanał alfa, 360, 366

kompozycja z premultiplikowanym kanałem, 369 kompozycja z prosty kanałem, 367 niepremultiplikowany, 367 premultiplikowany; 366 prosty, 367 kariera, 433 kaustyka, 134 kąt migawki, 185, 186


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanuj0300 300 Cyfrowe oświetlenie i rendering wielokątów i kąt kamery. Bufor głębokości (ang. z-buf
skanuj0292 292 Cyfrowe oświetlenie i rendering •    Obiekty przezroczyste, a także te
skanuj0104 104 Cyfrowe oświetlenie i renderingŚwiatło dzienne Prosty system oświetlenia plenerowego
skanuj0130 130 Cyfrowe oświetlenie i rendering Istnieje wiele rodzajów globalnego oświetlenia, międz
skanuj0144 144 Cyfrowe oświetlenie i rendering Rysunek 5.1. Gradienty kluczowe dla oddawania ks
skanuj0202 202 Cyfrowe oświetlenie i rendering W wielu przypadkach można uniknąć efektu flary i zami
skanuj0208 208 Cyfrowe oświetlenie i renderingInscenizacja głębinowa Plan może jednocześnie spełniać
skanuj0216 216 Cyfrowe oświetlenie i renderingRuchy kamery Jeśli chce się animować bardziej realisty
skanuj0222 222 Cyfrowe oświetlenie i rendering Podobnie jak w przypadku przestrzeni dodatniej i ujem
skanuj0230 230 Cyfrowe oświetlenie i rendering W przypadku telewizji podobny problem ma miejsce, gdy
skanuj0234 234 Cyfrowe oświetlenie i renderingMieszanie kolorów Kolory w programach do grafiki 3D są
skanuj0240 240 Cyfrowe oświetlenie i rendering Rysunek 8.7. Przy czerwonym świetle (po lewej)
skanuj0244 244 Cyfrowe oświetlenie i rendering Przejścia między scenami dają kolejną możliwość wykor
skanuj0264 264 Cyfrowe oświetlenie i rendering Czasami rendering w kolorze jest przydatny nawet przy
skanuj0266 266 Cyfrowe oświetlenie i renderingĆwiczenia Poznawanie koloru daje dużo radości — wykorz
skanuj0272 272 Cyfrowe oświetlenie i rendering Główny kolor powierzchni związany jest z odbiciami ro
skanuj0274 274 Cyfrowe oświetlenie i rendering jej normalnej względem kierunku źródła światła. Z kol
skanuj0290 290 Cyfrowe oświetlenie i rendering Częstym błędem popełnianym przez początkujących grafi
skanuj0296 296 Cyfrowe oświetlenie i rendering pozwalać na kalkulację pełnego, ciągłego spektrum dłu

więcej podobnych podstron