sn el02

sn el02




LODOWE ZWIERCIADŁA

Lodowe Zwierciadła to magiczne przedmioty, przy użyciu których szamani śnieżnych elfów kontaktują się między sobą. Nie jest to zresztą ich jedyna właściwość - wykorzystując ich moc można przepowiedzieć przyszłość, przesłać grupę elfów do miejsca na Orkusie, w którym znajduje się inne zwierciadło, lub nawiązać kontakt z duchami przodków Ta ostatnia moc zwierciadeł wykorzystywana jest najczęściej podczas Nocy Pojednania, podczas której jaskinia z magiczną taflą staje się centralnym punktem uroczystości.

Lodowe Zwierciadła wyglądają jak lustrzane tafle osadzone w srebrzystych, ażurowych ramach. Są zimne w dotyku i emitują delikatne, blade światło. Najczęściej umieszcza się je na ścianach jaskiń. W każdym plemieniu śnieżnych elfów znajduje się tylko jedno Zwierciadło - pilnuje go honorowa straż wojowników. Z posterunku może ich odwołać jedynie szaman (nawet wódz nie ma takiego prawa), gdy pragnie w samotności skorzystać z mocy magicznego przedmiotu. Jeżeli Lodowe Zwierciadło plemienia ulegnie zniszczeniu, w możliwie najkrótszym czasie zbiera się grono szamanów wszystkich Śnieżnych Elfów z danego obszaru. Wspólnie wykonują nowe zwierciadło i, jeśli zaistnieje taka konieczność, wybierają i kształcą nowego szamana.

WALKA

Śnieżne elfy stosują taktykę walki partyzanckiej. Na początku starają się wyeliminować możliwie największą liczbę przeciwników wabiąc ich w przepaści, wywołując lawiny, osaczając w kotlinach lub wąwozach, nękając w nocy i w czasie postojów. Do otwartej walki stają bardzo rzadko i tylko w ostateczności.

Do walnej bitwy przystępują dwa rodzaje oddziałów: specjalnie przygotowani i wyszkoleni wojownicy sinka ika („lodowe iskry”) i podopieczni szamana - elma pai („gniew żywiołów”). Niewielką liczbę wojowników rekompensują ich niebywałe umiejętności i taktyka, którą stosują. Walkę rozpoczynają magowie. Za pomocą swych czarów błyskawicznie roztapiają

śnieg lub lód pod stopami żołnierzy wroga - ci grzęzną w mokrej brei lub toną (jeśli miejscem bitwy jest akurat zamarznięte jezioro). Następnie, równie szybko, zamrażają podłoże, unieruchamiając w ten sposób przeciwnika. Później do walki wkraczają „lodowe iskry”, które rozprawiają się z bezradnymi żołnierzami napastnika za pomocą długich noży.

ŚNIEŻNY ELF W RĘKACH ORACZA

Śnieżnych elfów jest niewielu, zaś ich siedziby i terytoria znajdują się wyłącznie w wysokich górach. Dlatego też MG powinien „dopuszczać” je jako rasę dostępną dla graczy bardzo rzadko. Poniżej przedstawione są podstawowe wielkości współczynników i Odporności dla przedstawicieli tej rasy. Gracze mogą wcielić się w przedstawicieli następujących profesji: Wojownik, Łowca i Mag (elma pai). Ponieważ szamana śnieżnych elfów nie da się precyzyjnie przy porządkować do którejś z istniejących w „Kryształach Czasu” profesji, MG powinien dobrać jego umiejętności i czary' kierując się powyższymi opisami i własnym uznaniem.

Podstawowe wielkości współczynników (wg. oznaczeń z MiM #4/93):

ŻYW SF ZR SZ

1NT

MD UM

CH

PR

W1

zw

m. 90 40 55

50

80 60

45

30

45

5+

k 80 35 55

45

80 50

35

30

60

5+

Odporności rasowe (jw.):

12 3 4

5

6 7

8

9

10

20 JO 10

«

10

--

10

Wzrost, waga, wiek (jw.):

Wzrost

Waga

Wiek dojrzałości

min. średni maks.

min.

średnia maks..

170 180-190 200

45

55-75

95

120

33


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
224 (35) 224    11. CIĘCIE TERMICZNE słupa wody), to cięcie tlenem przy użyciu acetyl
21 kopia Bombka choinkowa to zwierciadło wypukłe. Takie zwierciadło zmniejsza odbijane przedmioty. Z
zwierciedla to lepiej rzeczywiste potrzeby i oczekiwania użytkowników, co potwierdziła analiza
ZWIERCIADŁA PŁASKIE •    Zwierciadła to powierzchnie, które (niemal) całkowicie
prawo ziemskie (landrecht) i prawo lenne (lenrecht). Zwierciadło to trafiło do polski razem z osadni
ZWIERCIADŁO PŁASKIE x - odległość przedmiotu od zwierciadła y - odległość obrazu od zwierciadła
Image(05) c. przy analizie odbicia zwierciadlanego waWw i* 10. Różne a przy opisie parametrycznym od
radość RADOŚĆ Radość jest najwyższą energią. To magiczne poczucie, że wszystko jest możliwe. Jej źró
Czy znasz to magiczne słowo?
DSC16 (11) Odbicie światła: Konstrukcja obrazu w zwierciadle prostym 1 Od przedmiotu P prowadzimy d
DSC17 (10) Odbicie iwiatia: Konstrukcja obrazu w zwierciadle prostym OdlepioSci przedmiotu (ty) i o
golf7 Obsługa Migacz (kierunkowskaz) i przełącznik świateł długich Urządzenie to dziąla tylko

więcej podobnych podstron