str)0

str)0



*•» Ml M' >Wf

POZIOM IHńRAKCYJNY


Pr/zir/rn strukturalny


Hv>Mw« 11, PoiloiĄ Ititirslisjl w wychowaniu

fttlitk' SBlflSOWfllllB WlSfiHM

PotUllll UoiiHMilliHtóyJiiy luku poziom rncry-loiyv#uy i |Ki*iotit 1'oliU )i [UBislugujc nię językiem wychowania muz wnzy/iiikleb wycho-witwe/ycli I > m 111 i Mylów mówienia, juk pochwala i lUliitilHl, /mi liylti I koryguwarlic. lhi.V nmr/i'i\l>' um ukryta /ii formami języków.Miii dialogowa funkcjonalność komunikacji wspierająca tożsamość,

Pudom personalny tworzony jest przede wmdklm pr/e/ stosunek wychowawczy w postaci i olm|i pytli lii Ol podmiot lub Ja -l'v Isloine jest lii wyważenie pomiędzy licr-ccm | 10/111110111, Stosunek wycfiuwHwezy podlepa pedagogiczne) normie wzajemnego Now imku I ii/iiniiiii, Konlllkl pomiędzy oso-litj wychowującą I wychowywaną powinien Iwo odwracalny, ahy pozycje były sprawiedliwie io/d/ielotie, ii przejiyla od lego, kio mówi, do | go, kio klucha. przebiegało bez oka* \ w anta władzy I |M /.ciik)CVi Poitom historyczny lu historia sytuacji wychowania om/ hiogmlle uc/es In lezących

w niej osób. Ukazuje się on dzięki powrotowi do wcześniejszych wydarzeń i uwzględnieniu pośrednio widocznych wpływów. Tak więc zachowanie osób wychowujących i wychowywanych jest zdeterminowane przez pochodzenie, czyli socjalizację, i przynależność kulturową. Z tego względu od osób pracujących w pedagogice wymaga się również umiejętności spojrzenia ponadkulrurowego i tolerancji.

■    Poziom empiryczny pokazuje mierzalne wyniki wychowania. Dzięki niemu fakty stają się wytycznymi działania.

■    Poziom strukturalny to polityczne i gospodarcze stosunki władzy. Przebieg wychowania jest determinowany przez struktury. W obszarze instytucji i organizacji struktury współgrają z kompetencjami. Również wyposażenie i estetyczne ukształtowanie atmosfery czasu i przestrzeni konkretnej sytuacji należą do poziomu strukturalnego, podobnie jak środowisko wychowania bądź kontekst, w którym realne są rytuały postępowania.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Ski Track 6 page Newsletter Newsletter Name Ml#    — y.wf.w Vj.»^ *-*• >v*•«•»*•—V
Ski Track 6 page Newsletter Newsletter Name Ml#    — y.wf.w Vj.»^ *-*• >v*•«•»*•—V
IMAG0183(1) -7fWC0U U
Str 077 ująć poziomy A,BC zbiorników łatwo zauważyć, żc woda będz.. a ze zbiornika A i dopływała do
Uniwersytet Śląski w Katowicach    str. 1 Wydział Kierunek i poziom studiów: Technolo
60558 Str 5 Rysunek    Rozmieszczenie w poziomie pasa dolnego wiąza-rów dachowych stę
100h47 Mf‘tr#tykfi WF Mf‘tr#tykfi WF W/M 10 czynności pr/yqrrfow.Twr /«•    ,4/ ,
Diaglaby wykład 2$ POZIOM AUTOPRZECIWClAł PR/Priw nc,»a^U1™° vym w RÓŻNYCH JEDNOSTKACH aiOROBOWYClI
DSCN1497 Kia I Zamtct pr*aM*rn+ odpMrtcrff 1 4effeA    vfńirKfr*i aM **r* v «5 t^ric
88962 WC129 Ml ; . / 14 & f/yWC129 SREBRO pr. 925 WAGA: 5,8 gram WYMIARY: 2,1 x 3,5cm 
podziemne Poziom Dordwigy/gZY 75m n.p.rn. Rzędne powterzchr.1
egzamin gr B str 2 /.ml.4. Poiinnowlono zbadać w jaki sposób wydatki rodzin no czekoladę (Y) zalef
2010 01 12 1522 AiłUMłkł ATcfit# ,Y(Unii.^iU auv A*n*a ttiajx»i . Mł ISBN mm* 14MB-4. C ty WN r»N 2t

więcej podobnych podstron