Target

Target



Target dla handlowców T 01/11

Jednak doskonale wiesz, że przy odrobinie nieuwagi bardzo łatwo możesz stracić to. co niejednokrotnie kosztowało Cię lata pracy.

Dodatkowo zadbaj o klientów


W takiej sytuacji warto wszelkie siły i środki skoncentrować na tym, aby nic nie stracić ze stanu posiadania. Należy wszelkimi sposobami umacniać swą po-zycję.

Cele handlowca w firmie na tym etapie rozwoju

powinny skupiać się na:

•    określonej ilości i czasie/porze kontaktów handlowych ze wskazanymi klientami,

•    regularnym badaniu rynku (informacja o działaniach konkurencji).

•    realizacji akcji promocyjnych i marketingowych adresowanych do klientów.


Najistotniejsza jest jakość i systematyka pracy.

Jakość rozumiana jako systematyczne podwyższanie standardów obsługi klienta, systematyka rozumiana jako regularne kontakty i zacieśnianie współpracy ze wszystkimi obsługiwanymi klientami. Od strony sprzedaży oznacza to bardzo uważną obserwację tego, co dzieje się na rynku, i błyskawiczne reagowanie na wszystkie potencjalne zagrożenia.

Precyzyjny plan dnia dla handlowca


Systematyka wymuszana jest. procedurami i kontrolowaniem ich przestrzegania. Każdy handlowiec ma ściśle określoną „marszrutę”, czyli dokładny plan pracy na każdy dzień tygodnia. Powtarzalny w zależności od .specyfiki branży: co tydzień, co dwa tygodnie, co miesiąc z uwzględnieniem kolejności wizyt (kontaktów). Każde odstępstwo od tego planu musi być wcześniej uzasadnione, uzgodnione i zaakceptowane.

Wiedza i Praktyka zds@wlp.pl Zarządzanie działem sprzedaży ©


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Target Target dla handlowców T 01/03 nowanc sposoby naliczania, specjalne dodatki, częste zmiany et
Target Target dla handlowców T 01/05 •    1/2 premii zależna od liczby nowych kontra
Target Target dla handlowców T 01/07L PRZYKŁAD _ Firma spożywcza zajmująca się produkcją i sprzedaż
Target Target dla handlowców T 01/09 Target dla handlowców T 01/09 Cele handlowca w firmie na tym e
Target T 01/12 Target dla handlowców T 01/12 Target dla handlowców Kontroluj sytuację na
Target Target dla handlowców T 01/13_ PRZYKŁAD _ Pewien krajowy producent artykułów spożywczych, ma
Target Target dla handlowców T 01/17 Błędne założenie: dział sprzedaży dostarczy nowe zlecenia, a d
Target Target dla handlowców T 01/19 giwanym. Kluczem do sukcesu jest wówczas liczba pozyskanych no
Target T 01/14 Target dla handlowców detalicznych (PSD - Punkt Sprzedaży Detalicznej), i od realizo
Target T 01/02 Target dla handlowców Wiele marek, czasami znanych na całym świecie, pojawiało się w
Target T 01/06 Target dla handlowcówJak określić cele dla handlowców, aby wejść na nowy segment iwn
Target T 01/08 Target dla handlowców się w nowe przedsięwzięcie. Korzyści określone są w systemie z
Target T 01/10 Target dla handlowców _ PRZYKŁAD____ Pewna firma dystrybucyjna zastosowała metodę Pa
Target T 01/16 Target dla handlowców W efekcie baza klientów drastycznie się ogranicza. Wśród odrzu
Target T 01/18 Target dla handlowców •    nieadekwatny do „potrzeb chwili” dobór par
Target T 01/20 Target dla handlowców niszczy to atmosferę w pracy, gdyż pracownicy nawzajem sobie
Target Target dia handlowców T 01/15 □ Dział transportu (dostawcy) rozliczany jest z ilości przewie
Rekrutacja Rekrutacja handlowców R 01/11 uc nastawienie klientów, a w efekcie zmniejszenie sprzedaż

więcej podobnych podstron