Terapia zaburzeń mowy040

Terapia zaburzeń mowy040



40

Instrukcja:

•    Należy przygotować przedmioty znajdujące się na obrazkach.

•    Polecamy położyć (postawić) te przedmioty obok tych samych przedmiotów przedstawionych na obrazkach. Jeżeli występują trudności z wykonaniem tej części ćwiczenia, terapeuta powinien sam je zademonstrować. Czynności identyfikacji przedmiotu rzeczywistego z jego desy-gnatem na obrazku powinno towarzyszyć wypowiedzenie nazwy tego przedmiotu.

•    Dalszy przebieg ćwiczenia polega na:

a)    wskazaniu przedmiotu według nazwy, np. proszę pokazać kubek, łyżkę, zegarek, okulary,

b)    wskazaniu przedmiotu według użytku, np. proszą pokazać naczynie do picia,

proszę pokazać to, czym jemy zupę,

proszę pokazać przedmiot, który wskazuje czas,

proszę pokazać przedmiot, który idatwia widzenie.

•    Przedstawione ilustracje można usunąć z pola widzenia i bez kontekstu obrazkowego zapytać, np. Jakie naczynie służy do picia? Czy m jemy zupę? Jaki przedmiot wskazuje czas? Co nosimy na nosie, żeby lepiej widzieć?

Uwaga: Jest wskazane, aby osoba dorosła lub dziecko jednocześnie ze wskazywaniem obrazka wypowiadało nazwę tego przedmiotu, który jest na nim przedstawiony.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Terapia zaburzeń mowy042 Instrukcja: •    Należy przygotować przedmioty znajdujące si
Terapia zaburzeń mowy180 180 Instrukcja: •    Terapeuta prosi o dokładne przyjrzenie
Terapia zaburzeń mowy182 182 Instrukcja: •    Terapeuta prosi o dokładne przyjrzenie
Terapia zaburzeń mowy044 E44 Instrukcja: •    Terapeuta pokazuje (imituje) i nazywa c
Terapia zaburzeń mowy046 46 Instrukcja: •    Terapeuta pokazuje (imituje) i nazywa cz
Terapia zaburzeń mowy048 48 Instrukcja: •    Terapeuta pokazuje (imituje) i nazywa cz
Terapia zaburzeń mowy134 134 Instrukcja: •    Terapeuta pokazując pary rymujących się
Terapia zaburzeń mowy136 136 Instrukcja: •    Terapeuta pokazując pary rymujących się
Terapia zaburzeń mowy138 138 Instrukcja: •    Terapeuta pokazując pary rymujących się
File0785 KOMNATA ZBIOROW Pokoloruj przedmioty znajdujące się na zewnątrz szuflady.
11(10) Wpisz po angielsku (słownie) liczbę przedmiotów znajdujących się na każdym obrazku. W nagrodę
Obliczono, że refrakcja atmosferyczna "unosi" przedmioty, znajdujące się na wysokości 30o-
• Które przedmioty znajdujące się na rysunku nasi bohaterowie mogą wykorzystać do zabawy w rycerza,
53271 IMG40 (6) ^dące kopiami zawartości danych znajdujących się na nośnikach przekazanych do A ttr
35 (563) Wytnij prostokąty z literami. Ułóż z liter nazwy przedmiotów znajdujących się na rysunkach.
Terapia zaburzeń mowy041 41 Identyfikacja przedmiotów rzeczywistych z ich odpowiednikami na obrazkac
Terapia zaburzeń mowy086 86 Instrukcja: •    Terapeuta prosi o nazwanie przedmiotów n

więcej podobnych podstron