Standardy obsługi

Standardy obsługi



Standardy obsługi klienta S 01/07

tyczna zmiana standardów obsługi klienta od owego zaangażowania zależy najbardziej.

Problemem w tym przypadku jest bowiem nie tyle słuszność czy „kształt'’ tych standardów, ale stale, konse-

k went no ich stosowanie i znacząca zmiana postaw Twoich pracowników w każdym, pojedynczym kontakcie z klientem,

Pewna firma musiała bardzo szybko zareagować na zachodzące na rynku zmiany, aby tego rynku nie stracić. Wprowadzono nowe standardy obsługi klienta, powiązane z systemem CRM, Pracownicy mieli świadomość sytuacji firmy, wiedzieli, że nie ma tragedii, ale niedługo może być. Aktywnie uczestniczyli w przygotowywaniu nowych standardów. Jednak przygotowanie i wdrożenie nowych standardów odbyło sic w ciągu l miesiąca i pracownicy obawiali się, że nic będą w stanic w pełni realizować wyznaczonych im zadań, co odbije się na ich wynagrodzeniu.

W tej sytuacji dyrektor działu handlowego zagwarantował pracownikom, że jeżeli ktoś z nich zarobi w pierwszym miesiącu funkcjonowania sytemu mniej niż dotychczas, to on wyrówna stratę. System był dobry, pracownicy przekonani o słuszności jego wdrożenia i zmotywowani sami chcieli go stosować. W efekcie żaden z pracowników nie skorzystał z gwarancji szefa.

Wybierz liderów zmiany - przekonają opornych


Włącz do propagowania zmian i wdrażania standardów osoby cieszące się autorytetem i zaufaniem wśród handlowców. Ludzie łatwiej akceptują zmiany i chętniej je popierają, a nawet pracują na rzecz ich wprowadzenia, jeśli są one propagowane przez osoby darzone po-wszeehnvm szacunkicm,

Wiedza i Praktyka zds@wlp.pl Zarządzanie działem sprzedaży©


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Semestr letni od 09.03.2007 r. do 01.07.2007 r. Letnia sesja egzaminacyjna (zasadnicza) od 06.07.20
administracji i obsługi technicznej. Od pracowników naukowych zależy bowiem poziom prowadzonych w Wy
instrukcja35 Multimetr Elektroniczny typ V-ó4G Opis tecnniczny i instrukcja obsługi0T015» 01-07 Eys
Drugi z modułów to moduł obsługi zamówień od klientów. Moduł ten jest częścią rozwiązań
Architektury klient - serwer * Podział ze względu na sposób obsługi żądań od klientów: m serwer iter
18System informatyczny banku wymaga■ ■ I_ uniezależnienia obsługi klienta od lokalizacji rachunku,
Manipulacje Manipulacje M 01/07 nia klienta poprzez zadawanie pytań ukierunkowanych na reakcję klie
Urząd Miasta Hrubieszów zamknięty dla bezpośredniej obsługi klienta i Od 16 marca, budynki Urzędu Mi
Pień nerwowy,?rwiony massonem szkiełko M pow 5x .LWS5SE2 6R5»?£> g;«ft ? ,/;V3* mm mami WFłM

więcej podobnych podstron