Wprowadzenie do pedagogiki (5)

Wprowadzenie do pedagogiki (5)



<?ed ctCjOPjiMCw +o pvxeS    u>ji>) .^tOCdi

<X>c> |edoa>fu) cVopats,iU>U|&'>ij t»CUUOld

'Peolaąoe^iite. baba. ccJj proces ^chowania * ^eda^ocpkoL cjr<4onle- bada '

•    io^O) na^M^cU^fe. ^oiecpo. oa ob5&<c~>oujartVv< i /'łGsćadotoą/aw jacnotoo/l AtoCj ..nacz^cej.

•    lijOi    or^M\jo«>aoe i fealid>uane p-& in/kj+u^t    “ -Kjai CtUv

u5j<ortM|qCe, Swoje. zodao!o>. i~> toarsZiokoęŁi pfo^ejjomUrtjCh.

•    u^o>. okaij^oajlrte. ~ taicie- (u vdófj«> tjjWoc^iiup^| Xjtuotj£. icjoa Lod?>&\t\&pp. p>pft&z

rtaalo-O^C Cm Zftaueola. tojO}.

U^C-ttOW-ANtoS- addiloJ^uarte/ecaoksrtcałw speujf czajoi, peic^ocyuajOi feodrcdui , a łcJuće

aośv->\a^ae^ ę^ói/id^>Te.o^vjOo    i’ n<ep ro^esjoacUnji^

WZC^nlc +rWUJ£ Situ+Wl to cceoaju |^no;>TU:| LuoLUćlej    •fiC^C^i^' {

OL^TjJTOuaGj ( ę^oTeaCmgj t UAyl+urOu>e| > dL»Ol JtJCj a> tojnUOW £Zwa (Zdoła. «' biWOIJKj S2ZiZtt|’. +VjO top'i\ju>Lo dokpnĄflticp f?-tc Sdcnp jtdnaStl^ .

G cuac-aktełkst^iM ^oAfcoeuc* *.

•    ““ bo Doda. a>ictć^iŁ -^Odaj focłW-.j^ I Zoj Jioaoftrt/o. uii0ti.ticc>v

•    ftOfjtnCehjtork^ " oućfi\<X +6 faictj 2 porcji nocna ocprciw c^cgcoUjGp^lk OOt dto'J<^e

<J +eo<-e>vjoaij'>t, -cbd-okM) 1    'J

• pfaW^a^" dopcacooouje^ toc<^£ ^e-    noeiodj oadriojjcoo/i <~*j


OioOCaaca/dl,


■er


^t Miejsce ^€0A-GOGlk-l <-> S^STEfllE

*i V M

'^ddo^p^jilta. CIOCMkjj ipOIGUOl^1 i i<xtc jutt    >'r^< £ r>C{/^^ 'Sp0i(>c.*Ot^ tO jj $1 dmiC O -tW. '<-

do.


p^łfycł&j />a-uidW bum UrC.itj aoojoo/ Ą pftj rodni Cćj.-ni

ncu/it^ p5a.olciejUiao Od. deloCkj \

— -ii'- raoJtuhodjb^Ac. '—l' ~    €'<P.Y-V.a»ie-


- meuukl sieczne

~-    -U- hun>anlj,-hjt£r,e.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
pic 10 11 183416 Sękowska Z., 2001, Wprowadzenie do pedagogiki specjalnej, APS, Warszawa. Tojza A.,
IMGt42 t. Wprowadzenie do pedagogiki niedosłyszących ............................I5g &Wk6 Mtmedj
wprowadzenie do pedagogiki WfiiioS    O.    A\ w^fltz  
wprowadzenie do pedagogiki (10) Obszar zainteresowań Andragogika zajmuje się procesami kształcenia,
wprowadzenie do pedagogiki (1) <    6 ■     ■Oul ^ VvOO /r^
wprowadzenie do pedagogiki (2) czania, prakseologia w „dobrej robocie wychowawców, etyka w wychow
wprowadzenie do pedagogiki (3) UA,to jUęć>    ^Uiu^jip^ ^   &nbs
wprowadzenie do pedagogiki (4) r • Oo^X)^ u/CCKi    uWftruRftueWcRNlA(jsZTptpi^k. ^Ł
wprowadzenie do pedagogiki (5) f^£.aC
wprowadzenie do pedagogiki (6) Początkowo nauka o wychowaniu, nauczaniu dzieci. Termin oznacza nauk
wprowadzenie do pedagogiki (8) Pedeutologia: •    Zajmuje się analizą zagadnień zwią
wprowadzenie do pedagogiki (9) Podziały pedagogiki A.    Subdyscypliny pedagogiki: a
Wprowadzenie do pedagogiki -Ir WiA-    o u>^oo^anw { ^ tausiwi 4>j»0l &nb
Wprowadzenie do pedagogiki (1) fi *    w«-{r-vtoU>Q.OQ, • biS.TOn£ u>*0piOanc^■
Wprowadzenie do pedagogiki (2) ^JfeO^SCMPUN^ fteD4606-Uć{ K.O d^^ŁTŁo.ioCji. - polecą rtq.
Wprowadzenie do pedagogiki (3) ^ŁOAGOG^A pOeNATftLN/4- ^>oUĄjmja no ok«3cj i^jOft. ^u> uąst p^
Wprowadzenie do pedagogiki (4) -to*GoG *cA SLićOun-A - ^r^(X ŁaifcłGM pę^szAoto&^o   &

więcej podobnych podstron