wsk5

wsk5



55


Ocena sianu technicznego motocykla

cd. tabl. 3-3

! -

*

»

o

BA

Sprzęgło „ślizga" się

Za mały luz na dźwigni wyłączania sprzęgła.

Pęknięta linka zaczepia się w pancerzu.

Wadliwa regulacja śrubą w mechanizmie ślimakowym (dla silnika S0I-Z3A Lux).

Zużyte korki tarcz sprzęgłowych.

Zacinanie się mechanizmu wyłączającego (szczególnie w silniku S0I-Z3A Lux).

Cl

VI

Sprzęgło „ciągnie" nie wyłącza się

Zbyt duży luz na dźwigni wyłączania sprzęgła (wadliwa regulacja). Sklejone tarcze sprzęgła.

Koniec dźwigni wyłączania sprzęgła w silniku W2B i WI opiera się

0    podstawę mechanizmu.

Nadmierne zużycie powierzchni bocznych wycięć kosza sprzęgła

1    powierzchni bocznych wiclowypustu zabicraka.

Zgrzyty w czasie przełączania

Wadliwa praca sprzęgła (nie wyłącza).

Zużycie lub uszkodzenie mechanizmu zmiany biegów.

jg

Brak wszystkich biegów

Zerwany łańcuch sprzęgłowy.

Ścięty lub brak klina kółka zębatego na walc (w silniku S0I-Z3A Lux).

Pęknięty wałek główny.

Ścięte połączenie zębatki na kole zdawczym.

1

a

Głośna praca skrzynki biegów

Nadmierne zużycie kół zębatych i łożysk. Olej o zbyt niskiej lepkości.

Zbyt niski poziom oleju.

Dźwignia rozrusznika nic powraca do pierwotnego położenia

Pęknięta sprężyna rozrusznika.

Zaczep sprężyny wysunął się ze swego gniazda. Pęknięty wałek rozrusznika.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
wsk9 49 Ocena sianu technicznego motocykla nia przedniego oraz tylnego koła. a w szczególności spra
wsk3 53 Ocena stanu technicznego motocykla Tablica 3-3 Niedomagania silnika /.ca
MT83 01b Silnik motocykla CWS M 55.1 wersia Dane techniczne motocykla CWS M 55 -    
wsk5 Obsługa techniczna motocykli 252.1.2. Obsługa okresowa Obsługa techniczna okresowa dla motocyk
wsk5 35 Obsługa techniczna motocykli Szczelinomicrzcm o grubości 0.2—0.3 mm sprawdzić wielkość prze
wsk5 Obsługa techniczna motocykli 45 powyżej 40°C należy przerwać ładowanie i kontynuować jc wtedy,
wsk4 2_OBSŁUGA TECHNICZNA MOTOCYKLI 2.1. WPŁYW PLANOWEJ OBSŁUGI TECHNICZNEJ NA TRWAŁOŚĆ
wsk7 27 Obsługa techniczna motocykli i wlać do środka 0.3—0.5 I benzyny. Po zamknięciu otworów nale
wsk1 31 Obsługa techniczna motocykli ną. Wewnętrzną część tłumika należy oczyścić zagiętym drutem l
wsk3 Obsługa techniczna motocykli leży wciągnąć do wnętrza gruszki i po naciągnięciu gumowego wężyk
wsk7 37 Obsługa techniczna motocykli i WI przebiega nieco inaczej z uwagi na odmienne rozwiązania k
wsk9 39 Obsługa techniczna motocykli ruchomą i zniekształcenie jej. lub przecięcie, powoduje wyciek
wsk1 Obsługa techniczna motocykli 41 tak się stało, należy spuścić powietrze i tak przekręcić ogumi
wsk3 43 Obsługa techniczna motocykli była zwrócona „wąsami” w kierunku przeciwnym do ruchu łańcucha
wsk7 3OCENA STANU TECHNICZNEGO MOTOCYKLA 3.1. DIAGNOSTYKA I PRÓBY NA POSTOJU W trakcie eksploatacji
wsk4 54 Naprawa motocykli WSK cd. tabl. 3-3 - 3 Silnik daje się uruchomić lecz przy pełnym

więcej podobnych podstron