wsk1

wsk1



Demontaż i montaż motocykli    g1

Rys. 5.28. Odkręcanie nakrętek śrub mocujących lampę tylną

Rys. 5.30. Odłączanie przewodów od włącznika światła „stop”


Lampa tylna

Aby wymontować lampę tylną należy:

—    odkręcić wkrętakiem dwa wkręty mocujące klosz lampy i zdjąć go;

—    odłączyć przewody elektryczne i wyciągnąć je kolejno przez otwór w korpusie lampy (rys. 5.27);

Rys. 5.27. Wycinanie przewodów z lampy tylnej

— odkręcić kluczem płaskim 10 mm dwie nakrętki śrub mocujących (rys. 5.28) i odłączyć korpus lampy z żarówkami.

Lampę tylną montuje się w kolejności odwrotnej. Należy pamiętać przy podłączaniu przewodów, że zielony przewód zasila żarówkę światła pozycyjnego 6 V/5 W a przewód niebieski żarówkę światła „stop” 6 V/15 W.

Przełącznik świateł drogowych

Aby wymontować przełącznik świateł drogowych należy:

— odkręcić przy użyciu wkrętaka i klucza płaskiego 8 mm wkręt mocujący przełącznik do kierownicy, poluzować wkrętakiem zaciski przewodów i odłączyć przewody.

Przy zamonlowywaniu przełącznika świateł, należy zachować kolejność odwrotną, pamiętając, że do środkowego zacisku należy podłączyć przewód brązowy (rys. 5.29) a do przycisku sygnału niebieski. Dwa pozostałe przewody można podłączyć w sposób dowolny. Przy zaciskaniu przewodów wkrętami, należy zwrócić uwagę aby przewody w miejscach nic izolowanych, nie dotykały do siebie.

Rys. 5.29. Podłączanie przewodów do przełącznika świateł drogowych / — brązowy przewód doprowadzający prąd do przełącznika. 2 środkowy zachk

Włącznik światła „stop"

W celu wymontowania włącznika światła „stop” należy: — odkręcić wkręty zaciskające przewody w zaciskach i odłączyć przewody (rys. 5.30).

6 Naprawa motocykli


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
wsk7 Demontaż i montaż motocykli 87 Demontaż i montaż motocykli 87 Rys. 5.47. Odkręcanie nakrętki k
wsk 1 Demontaż i montaż motocykli 91 Demontaż i montaż motocykli 91 Akumulatory Rys. 5.58. OdLjc/ani
wsk1 Demontaż i montaż motocykli Rys. 5.87. Odłączanie przewodów od żarówki światła
wsk7 Demontaż i montaż motocykli Rys. 5.12. Wyjmowanie bczpicc/nikn 77 Rys. 5.14. Odkręcanie wkrętu
wsk3 Demontaż i montaż motocykli 83 Linka gazu Rys. 5.34. Podłączanie walka giętkiego do
wsk9 Demontaż i montaż motocykli 89 Demontaż i montaż motocykli 89 Podnóżki pasażera Rys. 5.52. Pod
wsk5 Demontaż I montaż motocykli 75 —    zdjąć siodło i wymontować osłonę boczną
wsk5 Demontaż i montaż motocykli Przy zamontowywaniu linki hamulca należy wykonać czynności w kolej
wsk3 Demontaż i montat motocykli 103 Rys. 5.93. Pokrywa piasty koła przedniego motocykla M2IW2S I —
wsk4 34 Naprawa motocykli IVSK Rys. 2.24. Odkręcanie korka wlewowego I — korek wlewowy Rys. 2.25. W
wsk 3 93 Demontaż i montaż motocykli Silnik z ga/jiikicm Rys. 5.65. Wyjmowanie przepustnicy mieszank
wsk5 105 Demontaż i montaż motocykli Podnóżki pasażera Rys. 5.98. Montaż półki dolnej /e sworzniem
wsk3 5DEMONTAŻ I MONTAŻ MOTOCYKLI 5.1. KOLEJNOŚĆ DEMONTAŻU I MONTAŻU MOTOCYKLI Zachowanie
wsk9 79 Demontaż i montaż motocykli Silnik montuje się do ramy w odwrotnej kolejności. Jako pierwsz
wsk 5 95 Demontaż i montaż motocykli - podłączyć linkę powietrza do przcpustnicy powietrza przy zamk
wsk 9 99 Demontaż i montaż motocykliKonsole i podnóżki Kolejność czynności przy wymontowaniu i zamon
wsk1 Obsługa techniczna motocykli 41 tak się stało, należy spuścić powietrze i tak przekręcić ogumi
wsk4 7 7 164 Naprawa motocykli IVSK Rys. 8.20. Wahacz. 1 — korpus. 2 — pierścień uszczelniający, 3
wsk1 Naprawa podwozi motocykli 171 —    przewodu łączącego zacisk „4-” prostownika z

więcej podobnych podstron