wsk 7

wsk 7



97


Dem on tai i mon tai motocykli

I.inka sprzęgła

Rys. 5.78. Odlącranic linki sprzęgła od dźwigni sprzęgła

t — pancerz linki, 2— truta regulacyjna, 3— nakrętka kontrującą, 4 — zaczep linki

Rys. 5.79. Odbieranie linki powit-lr/a od dźwigni regulatora na kierownicy

l—korpus regulatora, 2—wycięcie na linkę, 3 — pancerz linki

Linka hamulca


opisany jest przv wvmontowvwaniu silnika, rys. 5.66); '

—    odłączyć linkę gazu od rączki pokrętnej w sposób jak w motocyklu M06B3 (p. 5.2.1).

Przy zamontowywaniu linki gazu należy wykonywać

wszystkie czynności w odwrotnej kolejności, pamiętając

o tym. że:

—    linkę należy umieścić pod zbomikiem paliwa z prawej strony ramy. nad jego gumowym zderzakiem:

—    górny koniec linki należy podłączyć w sposób opisany dla motocykla M06B3;

—    dolny koniec linki podłączyć w sposób opisany przy zamontowywaniu silnika w motocyklu M21W2 lub M21W1.

W celu wymontowania linki sprzęgła należy:

—    odkręcić prawą pokrywę silnika, podstawę mechanizmu wyłączającego i odłączyć linkę sprzęgła (rys. 5.68);

—    ustawić nakrętkę kontrującą i śrubę regulacyjną w uchwycie dźwigni sprzęgła w ten sposób, aby wycięcia na linkę pokrywały się:

odciągnąć pancerz i odłączyć linkę sprzęgła od dźwigni sprzęgła (rys. 5.78);

—    wyciągnąć linkę z przestrzeni między zbiornikiem a ramą.

Przy zamontowywaniu linki sprzęgła należy zachować

następującą kolejność:

—    podłączyć górny koniec linki sprzęgła do dźwigni sprzęgła w kolejności odwrotnej do opisanej przy wymontowywaniu:

umieścić linkę sprzęgła w przestrzeni pod zbiornikiem. nad gumowym zderzakiem;

—    przepuścić przez gumowy przepust w obudowie silnika;

—    podłączyć linkę do mechanizmu wyłączającego w sposób opisany przy wmontowywaniu silnika (patrz rys. 5.71).

Regulację i sprawdzenie działania sprzęgła należy wykonać zgodnie z p. 2.2.4.

Linka powietrza

W celu wymontowania linki powietrza należy:

— odłączyć linkę powietrza od przcpuslnicy powietrza w sposób opisany przy wymontowywaniu silnika (patrz rys. 5.67);

odciągnąć pancerz linki powietrza i przeciągając linkę przez wycięcie w korpusie regulatora powietrza wyjąć ją z zaczepu w dźwigni (rys. 5.79); wyciągnąć linkę z przestrzeni między zbiornikiem a ramą.

Przy zamontowywaniu linki powietrza należy zachować

kolejność odwrotną, pamiętając, że:

—    kompletną linkę należy umieścić w przestrzeni pod zbiornikiem nad gumowym zderzakiem; podłączyć linkę do pr/cpustnicy powietrza zgodnie z opisem podanym przy wymontowywaniu silnika (patrz rys. 5.72).

Aby wymontować linkę hamulca należy wykonać kolejno następujące czynności:

—    odłączyć linkę od koła przedniego postępując w sposób opisany dla motocykla M06B3 (patrz rys. 5.40

i 5.41);

Rys. 5.80. Odbic/anic linki od dźwigni hamulca 1 — pancerz linki, 2 — śruta regulacyjna, 3 — przcciwnakrętka

7 Naprawa motocykli WSK


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
PrepOrg cz I 7 - 97 Dopuszczalne obciążenie kolumny jest to maksymalna ilość destylowanej substancji
Propolis5 tai ko w iię wyleczenie uzyskiwano po 3—6 tygodniach w zależności od stanu ogólnego choryc
Scannen0068 7^77^7 h JŁ* i]-    I l5>fźtf<T)fi£f
wsk7 (2) Ostre krawędzie tteoić Wyrrnar Odcina *6H7 •s™ Przyrządy
wsk7 Wiadomości wstępne 17 i 12V/15W światła „stop". Wszystkie te żarówki zasilane są z
wsk7 27 Obsługa techniczna motocykli i wlać do środka 0.3—0.5 I benzyny. Po zamknięciu otworów nale
wsk7 37 Obsługa techniczna motocykli i WI przebiega nieco inaczej z uwagi na odmienne rozwiązania k
wsk7 3OCENA STANU TECHNICZNEGO MOTOCYKLA 3.1. DIAGNOSTYKA I PRÓBY NA POSTOJU W trakcie eksploatacji
wsk7 57 Naprawy bieżące cd. tablicy 4-2 1 _ ‘ V ~~ 4 5 6 Sworzeń tłokowy Średnica
wsk7 67 Naprawy bieżące Rys. 4.26. Nakładanie lulki nu dętkę „nu gorąco" Rys. 4.25. Zdejmowani
wsk7 Demontaż i montaż motocykli Rys. 5.12. Wyjmowanie bczpicc/nikn 77 Rys. 5.14. Odkręcanie wkrętu
wsk7 Demontaż i montaż motocykli 87 Demontaż i montaż motocykli 87 Rys. 5.47. Odkręcanie nakrętki k
wsk7 6NAPRAWA SILNIKA S01-Z3A LUK 6.1. UWAGI WSTĘPNE Zgodnie z wyjaśnieniem podanym w punkcie 1.1.3
wsk7 117 Naprawa silnika S0I-Z3A Lux Dopuszczalne zużycie tulejki wynosi 0.06 mm. Jeżeli średnica w
wsk7 7NAPRAWASILNIKÓW W2B i W17.1. DEMONTAŻ SILNIKÓW W celu zapewnienia prawidłowego procesu demont
wsk7 Naprawa silników W2B i W!137 Tablica 7-2 Tolerancje, pasowania i dopuszczalne zużycia n silnik
wsk7 147 Naprawa silników W2B i WI 7ii. Obudowy i pokrywy silnika Obudowy silnika mogą ulec następu
wsk7 157 Naprawa podwozi motocykli —    zużycie koła łańcuchowego: —

więcej podobnych podstron