Zabawy z linią4

Zabawy z linią4



i\ai ca av

obrazek


Diagnoza

umiejętności dzieci, np.:

-    Pięcioro dzieci nie dostrzega jeszcze grubych linii - nie wyróżnia

w liniaturze.

-    Jedno dziecko dostrzega linie grube w liniaturze, ale nie potrafi wpisać pomiędzy nimi znaku typu zygzak,



Efekt pracy:

- Obrazek jako


Ćwiczenie buduje:

-    Kinezjologiczną zabawę dydaktyczną. Rozmowa

-    Kinezjologiczną zabawę dydaktyczną. Rozmowa


Doświadczenia w obszarze fizycznym, emocjonalnym, społecznym, poznawczym: Zintegrowany ruch, kreślenie kropek, konturu dłoni, serpentyn, zygzaków. Doświadczenie radości i zdumienia. Doświadczenie współdziałania, używanie materiałów, narzędzi pracy.

Dostrzeganie grubych linii w liniaturze, symetrii obiektów, pojęcia pary.


Rys. 10. Koło systemu Edukacji przez ruch



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Ściąga4 ^Ł^y^-CkyyO*) cm OLc-CA^x^av^c-    /u AtwS&AAou*-
IMG 64 i falbkauut wAjhu    dxi ’CLr.f r{ł<ąi »1 Av. /t,., rygnwi1
File0016 y- . CA Młode zwierzęta, podobnie jak dzieci, mają swoje ulubione zabawy. Obejrzyj obrazki&
22.    Omelanczuk, Iwona : Diagnoza umiejętności dodawania i odejmowania w zakre
Konspekt lekcji - zabawy i gry ruchowe z nauki gry drużynowejTemat: Zdobywanie umiejętności technicz
Zabawy z linią0 na sam koniec świata, do Nowej Zelandii. W praktyce, ów koniec świata, stal się dla
zabawy dla maluchów0064 XIII. Kraina dzikich zwierzątKRÓL ZWIERZĄT Dzieci robią obrazek lwa, posypu
zabawy dla maluchów0064 XIII. Kraina dzikich zwierzątKRÓL ZWIERZĄT Dzieci robią obrazek lwa, posypu
zad3 □i* ca cmd Badanie 192.168.10.5 z użyciem 32 bajtów danych: Odpowiedź z 192.168.10.5: bajtów=32
Diagnoza umiejętności po klasie 3 / [oprać, merytoryczne i red. Agnieszka Więckowska, Anna Borchard]
9 (582) makro- i mikroekonomia Linia budżetowa jest graficznym obrazem ograniczenia budżetowego dia
d<^o) diagnoza UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTY
kolorowanka z geologii2 ai Ca<, iAa iJ,MA Ca-rtl - SmtpO - iMiioico C/IU- uj> IsOCAMiJÓ f*~SM
lączenia ruchu w układ ĆW. ŁĄCZENIA RUCHÓW W UKŁAD o o/    ( o/ o,? $ % a Ł/44 o ©_ o
Diagnoza Umiejętności SzóstoklasistówZADANIA Z JĘZYKA POLSKIEGO Z OMÓWIENIAMI EKSPERTÓW
CCF20120424084 Liczenie i rachowanie ZabawyIle jest?Anna Dardzińska Cele ogólne rozwijanie umieję
400 2 RYBAK * otarty** ai Ca MAŁOPOLSKA ARTUS 82 8988883 ®S 400 (I Ca M)4 * N7#ic śssg^sass^?? 3
BAWIĘ SIĘ LITERAMI I SŁOWAMI (14) Dziecko rozwija sprawność operowania linią, nadawania jej wybraneg

więcej podobnych podstron