ZACHEUSZ(2)

ZACHEUSZ(2)



Zacheusz




B Jezus wszedł do Jerycha. A pewien człowiek, imieniem Zacheusz, który był zwierzchnikiem celników i był bardzo bogaty, chciał koniecznie zobaczyć Jezusa, ale nie mógł z powodu tłumu, gdyż był niskiego wzrostu. Pobiegł więc naprzód i wspiął się na sykomorę [czyli dzikie drzewo figowe], aby móc Go ujrzeć.

Gdy Jezus przyszedł na to miejsce, spojrzał w górę i rzekł do niego: „Zacheuszu, zejdź prędko, albowiem dziś muszę się zatrzymać w twoim domu”.

Zszedł więc z pośpiechem i przyjął Go rozradowany. A wszyscy, widząc to, szemrali: „Do grzesznika poszedł w gościnę”.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
ZACHEUSZ(1) Pewien bardzo bogaty człowiek imieniem Zacheusz był zwierzchnikiem celników i pobie
JEZUS USPOKAJA BURZĘ Jezus uspokaja burzę Jezus wszedł do łodzi ze swoimi uczniami i poprosił ich, a
W JEROZOLIMIE JEZUS SPOTYKA NIKODEMA W Jerozolimie Jezus spotyka Nikodema Był wśród faryzeuszów pewi
Prowadzi to w wielu wypadkach do reifikacji persony człowieka jako podmiotu, który sam wykreował
Nazajutrz wszedł do naszego pokoju ten sam oficer, który udzielił pożyczki, i oświadczył przyjaźnie,
ZACHEUSZ 01 acheus: W Jerychu żył bardzo bogaty człowiek imieniem on zwier;zchnikiem celników. Kiedy
BOGACZ i ŁAZARZ 1 PRZYPOWIEŚĆ O BOGACZU I ŁAZARZU Jezus powiedział do faryzeuszów: "Zył pewien
BOGACZ i ŁAZARZ 1 PRZYPOWIEŚĆ O BOGACZU I ŁAZARZU Jezus powiedział do faryzeuszów: "Zył pewien
NIEWIDOMY pod JERYCHEM 01 Kiedy Jezus z uczniami zbliżał się do Jerycha, jakiś niewidomy siedział pr
Pan Jezus książeczka (10) (W III fff ysTU l IM v v Przy drodze do Jerycha siedział niewidomy
img017 (41) teoretycznych podstaw do analizowania relacji człowieka z otacza-jącym go światem. Stąd
Slajd4 (117) 2. Mobilność myśli mobilność = elastyczność Zdolność do przystosowywania się -> czło
Wszystko to odnosi się do filozoficznego wychowania człowieka. I niekiedy wydaje się, że nie ma inne
S Górski Metodyka Resocjalizacji (41) większe, im bardziej grupa ta może przyczyniać się do osiąg
O motywacji do nauki 6. Behawiorystyczna koncepcja uczenia się i motywowania uczniów do nauki, czyli
P1080684 Z. Herberta i J. Stryjkowskiego — wszedł do jury przyznającego pierwszą niezależną nagrodę&

więcej podobnych podstron