Zachowanie si konsumentw na rynku mięsa drobiowego (2)

Zachowanie si konsumentw na rynku mięsa drobiowego (2)



wyili liczyło tlwlc (2H,f> i h.\ ( 'mi "> omiln Deklarowane dochody miesięczno rod/m wiykszoŃci icsiMnidcnlów wytioNih MMII .'lino /I (41,3%) i 2001 - 3000 /.I (33,0 %).

Ta hel ii I

Struktura społeczno-ekonomiczna konsumentów mięsu drobiowego.

Soeiocconomic structure of consumers of poultry meat,

Specyfikacja

Specification

Liczba odpow iedzi N umber of responses

Udział [%) Percentage

Płeć

Sex

kobieta / female

162

54,0

mężczyzna / małe

138

46,0

Razem / Total

300

100,0

Wiek

Age [years]

19-29

84

28,0

30-39

52

17,3

40-49

59

19,7

50-59

62

20,7

>59

43

14,3

Razem / Total

300

100,0

Wykształcenie

Kducation

wyższe / higher

96

32,0

średnie / secondary

135

45,0

zawodowe / vocational

60

20,0

podstawowe / primary

9

3,0

Razem / Total

300

100,0

Liczba osób w gospodarstwie domowym Number of persons in the household

1

44

14,7

2

86

28,6

3

78

26, a"

4

66

22,0/

5

23

W '

6

3

1,0

Razem / Total

300

100,0

Dochody miesięczne gospodarstwa domowego [zł]

Monlhly Income in the household [PLN]

>1000

23

7,7

1001-2000

124

41,3

2001 -3000

99

33,0

3001-5000

41

13,7

>5000

13

4,3

Razem / Total

300

100,0

Źródło: Badania zrealizowane w Katedrze Technologii Surowców Zwierzęcych i Zarządzania Jakością. Source: Survey researches conducted at the Department of Animal Products Technology and Quality Management.

Wyniki i dyskusja

Odpowiedzi dotyczące zakupu i spożycia mięsa drobiowego poddano segmentu cji, w wyniku której podobne opinie przypisano do odrębnych zbiorów. Suma udzin łów odpowiedzi udzielonych na poszczególne pytania może przewyższać 100 "o, gdyż respondenci wskazywali po kilka czynników wpływających na ich opinie.

T u li c I ii

Czynniki determinujące wybór mięsa drobiowego. l'actors detemiining the choice of poultry meat.

L.p.

No

Specyfikacja

Specification

Odpowiedzi

Responses

Liczba

wskazań

Number

of

responses

thl/liil

|"„|

IVll l’lllll|H'

1.

Kryteria wyboru mięsa drobiowego

Criteria for choosing poultry meat

smak

taste

213

71.0

wartość odżywcza nutritional value

171

57,0

czas przygotowania time of preparation

89

29.7

cena

price

85

28.3

jakość

ąuality

60

20.0

2.

Atrybuty jakości mięsa drobiowego1

Quality attributes of poultry meat1

brak odpowiedzi no response

33

55,0

świeżość i wygląd freshness and appearance

20

33,3

wartość dietetyczna nutritional value

6

10.0

inne

other

1

1.7

3.

Zakup mięsa drobiowego wyłącznie określonych producentów Purchasing poultry meat only front specific manufactures

tak

yes

29

9.7

nie

no

271

90,3

4.

Miejsce zakupu mięsa drobiowego

Place of purchasing poultry meat

sklep mięsny lub firmowy butcher shop

93

31,0

maty sklep spożywczy i inne miejsca

smali grocery shop and other places

78

26,1

osiedlowy sklep spożywczy grocery shop in housing es tatę

70

23,3

market i supermarket market and supermarket storę

64

21.3


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Zachowanie si konsumentw na rynku mięsa drobiowego (3) C li I .ll> 2 5, Kiid/nj mięsa drobioweg
Zachowanie si konsumentw na rynku mięsa drobiowego (1) MAKI K NOWAK, TADEUSZ TRZISZKAZACHOWANIA KONS
Zachowanie si konsumentw na rynku produktów mleczarskich 3 >A SA Wykres 2. Iłierarchia czynników
Zachowanie si konsumentw na rynkuproduktów mleczarskich WNOŚĆ W /vw Al<( )Sł.AW ŚWIDA, TADEU
Zachowanie si konsumentw na rynkuproduktów mleczarskich 2 ■ Iłc/ultnty przeprowadzonych badań poddan
Zachowanie si konsumentw na rynkuproduktów mleczarskich 4 Okazuje Nit; więc, iż opakowanie w 1 oInit
Zachowanie si konsumentw na rynkuproduktów mleczarskich 5 Hierarchię informucji nn opiikownnliich pr
1 1513 2 — 20 —    ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU TURYSTYCZNYM Przyjmując za kryteri
1 1715 2 ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU TURYSTYCZNYM Ważność potrzeb .1. Potrzeby a rozwój człowiek
1 1917 2 ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU TURYSTYCZNYM /•wano też próby hierarchizacji potrzeb na gru
1 2119 2 — 26 — ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU TURYSTYCZNYM Trzeci typ represji potrzeb występuje w
Przedmiot: ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Kod: Kierunek: Turystyka i
P1010722 (2) Rozdział 3 ny ch* ^CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU okreiWmc cja z
P1010722 (2) Rozdział 3 ny ch* ^CZYNNIKI KSZTAŁTUJĄCE ZACHOWANIA KONSUMENTÓW NA RYNKU okreiWmc cja z
4. Prawidłowości zachowań konsumentów na rynku dóbr i usług. Segmentacja rynku - istota, przesł
rozdział 3 (1) 68 Podstawy marketingu się więc rola nabywcy, występującego w imieniu konsumentów na
przyczyny moralne (ekonomiczne) Model postępowania konsumenta na rynku Proces podejmowania decyzji

więcej podobnych podstron