Zdjęcie4050

Zdjęcie4050



356 Indeks ruaowy

-    fohologiczne 95, 97, 113-117, 119,

125-127,132.141.142.248.275,277, 279-281.301.303

-leksykalne 105.110.115,128,275.282 --cyfr 105

-ortograficzne 113.125,142 ~pwnęoow« 277,279

-    semantyczne 279,281 -umysłowe 106,117,272

Rodzinne występowanie dyileksji 75,79, 114,223

Rozkład normalny 31. 32. 34. 245,246, 249

Rozporządzenie MEN 190,206 Rozumienie

-języka 38,60,106,107,282 -mowy 52,109,110,137,270,296 - pojęć, terminów 39,40. 282,287, 301. 302

-w czytaniu 26,33,58,61,62,64,65,68, 107. lią 149,194.212.243,253.263, 286.290.298,299 Rozumowanie 22,24,277 Rozwój intelektualny patrz intelektualny rozwój

Rozwój mctafonologlczny 283,286,290 Rozwój metajęzykowy patrz metąjęzyk Rozwój metaaemantyczny 283 Rozwój pojęciowy 65,100 Różnice anatomiczne 43,96,99 Różnice indywidualne w obrazie dyslek-s# 45, 108, 114, 130-132. 236, 249, 260.302

Różnicowanie wzrokowe 133,137,295 Ruchy oczu

- w czytaniu 50; 91.140; 150 —aakkadyczne 91 Rymy 272.286.292,293.296 Rysunkowy Tfeat Myślenia TWórczego Urbana i Ycllcna 157 Ryzyko dysjekąli 68, 88, 101, 112, 114, 123,126,131,204,291-294,296,300 Rzetelność narzędzia 149,242,256

Samoocena 13, 74. 161, 163, 16$, 167-173,176.177,179.207,213,228, 231,264

Saraoudarctnnicnic (self-tfcating) 166 Schorzenia somatyczne w dysleksji 23. 52,257.270

Skala Postaw Wobec Dyileksji 192,193 SLD patrz specyficzne trudności w uczeniu się

Słownictwo 12,21,23, 25-29,31,35,36, 38-40,44,114,166.211,293,294,296 Słownik

-bierny 279-281,301.302 -czynny 280

Słuch fononowy 29, 272, 274, 281, 292, 293,296,298,300

Słuchowy analizator 104, 255. 271, 275, 295

Specyficzne trudności w uczeniu się (SLD) 22,27, 28.31-37,41.44,46. 49.50.55,60,62,105,109,133,14* 167,174,175,177.178,186-192,194, 195.215,234.244.257,270.276.292 Specyficzne zaburzenie opanowania po* prawnej pisowni 28,35,36194 Specyfika języka 107,144,151-153,158, 226

Specyfika systemu ortograficznego 14, 36.125.144.151-153,158,226 Spostrzeganie ruchu 87,90,91 Sprawności fonologiczne 29, 57, 61,92, 106.109.112,114,118.120,124,125, 139,149.226.240.272,296 Sprawności językowe 30,70.91.106-109. 114.120,215,226,238,256.270.287, 288.290.291.296.300.302 Sprawności komunikacyjne 23,220 Sprawność grafomotutyczna 148,237,264 Stadium opanowywania czytania 299 Status socjometryczny 173 STM 34, 55,57,58, 61,62,68,105,108, 113,121.125,139,152,277,300 - fonologiczna 111,286,290,296


Strategia czytania 95, 138, 132, 280. 299 Strategie czytania i pisania 114, 136, 160, 227

Strategie radzenia sobie ze stresem 150, 164-167, 174, 178, 179 Struktury pod korowe 43, 97 Styl poznawczy 130, 158 Substancja biała 30, 43, 88 Supentruktura 301, 307, 310, 312 Sylaby 107. HO, 133, 148. 212, 277, 280 284. 293, 296, 298. 290 — analiza i synteza 148. 272, 135. 149 Synteza mowy TTS 211, 212. 217, 218 System alfabetyczny 117, 151. 152 System ortograficzny 14. Ib. 131    144

151. 152, 158. 226

System wielkokomórkowy (magnocelulamy) 90-94, 250

Systemy języka lOO. 271. 283. 289. 296 300, 306, 314, 316

Sxy*>**c automatyczne nazywanie (RAN) 77. 111, 115, 121. 123, 126. *52. 251, 264. 272. 278. 280. 281

ślady pamięciowe 86. 277 Ślepota wyrazowa „word-blindness” 48, 74. 79. 80. 143

Świadomość dyslcltsji 181. 183. 185. 188, 201

Świadomość językowa 1 lO. 264. 782. 283. 285—291. 296. 313. 314

—    f one mowa 108. 110—112, 237. 298. 299

—    fonologiczna 28, 61, 62. 68* 77, 96.

110—117. 121. 124. 125, 127. 141. 152. 251. 270, 272. 274. 286. 297. 298-301

—    metajęzykowa 282, 283, 285. 302, 309

—    morfemowa 286, 301

—    pisma 179, 287. 290. 297 -składniowa 1 lO. 266, 287, 297.301.302 Ibchniki neuroobrazowania 84, 87. 99.

224, 225

Tempo czytania 124, 131, 135,. 136. 255, *>osi

Tempo nazywania 12. 28. 111. 121—126, 252

Tbmpo przetwarzania informacji 39. 55, 68, 96. 125, 126, 227 Tboria „dyslektycznej kreatywności*' 155, 156

Tboria atypowej lateralizacji w dysleksji Oriona 80

Tboria deficytu fetiologicznego 65, 109, 117, 119-121, 129. 273 Tboria deficytu przetwarzania czasowego 126, 128

Tboria deficytu werbalnego 106, 109 Tboria deficytu móżdżkowego 95 Tboria dynamicznych układów funkcjonalnych Łurii 47. IOI, 104 Tboria genetyczna 73, 74—79 Teoria hormonalna 97—99 Tboria magnocclulama patrz deficyt wielkokomórkowy

Tborie neurogenne (organiczne) 72-74 Tboria podwójnego deficytu patrz podwójny deficyt Tborie psychogenne 72, 74 Tbrapia pedagogiczna 17. 103. 131. 184, 185, 204, 210

Tbst Figury Złożonej Rcya—Ostcmciha 148

Tbst Językowy „Leksykon” Jurkowskiego 280

Tbst Nieznany Język Bogdanowicz 148 Tbst Przymiotnikowy A,OL 169 Test Szybkiego Automatycznego Nazywania (RAN — Raniej Automatized Naming Tbst) 115, 121-125. 280 Test Szybkość i Dokładność Spostrzegania 148

Testosteron 83. 98, 99, 145

Tbaty czytania i pisania 12, 111. 239.340

Tbsty kinematogramów 91 lVeiiing fonologiczny 112. 124 Thidności w matematyce 26-28. 36-39.

66. 216


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
IMGw41 (3) 6 śfifs treści 6 śfifs treści 95 i 07 17 117 119 120 >22 123 124
Untitled 13 2 L w obwodzie 156 156 154 155 103- 108 95-97 120 113. 114 116 111 129 11
img214 2 356 Donar 38, 95, 97, 129, 130, 131, 194, 312 Drofn 298 Dufa 298 Durin 36,40, 145,315,
~LWF0177 356 Donar 38, 95, 97, 129, 130, 131, 194,312 Drofn 298 Dufa 298 Durin 36, 40, 145,315,
skanuj0120 (7) 178 ITl 1. ci Iiid.holm Clydc 93, 95 i: [Tumska Antonina 57-59. 92. 9». 95-97.
11366 skanuj0120 (7) 178 ITl 1. ci Iiid.holm Clydc 93, 95 i: [Tumska Antonina 57-59. 92. 9». 95-97.
356 Indeks pojęć zachodzenie na siebie przedmiotów trrie- rcologicznc) 319. 320 zachowanie 207. 209-
215 215 Miller, Roy G. 21,22,95,97,122 190,202 Milner, H.L.    80,143 Mindlin, R.D.
WSP J POLN254330 INDEKS NAZWISK A Abramowicz Maciej 97, 233, 313 Adami szyn Zbigniew 47 Adamows
CCF20110522000 Prawidłowe odpowiedzi v /V ■V. 97 c, e 113 a, b, d 129 a, c, e 145 b, c, e 98 a
283 (12) 90 97 93 95 97 hemat 27. ZESTAW WSKAŹNIKÓW. WSKAŹNIK POZIOMU GODZĄCEGO. WSKAŹNIK OPTYCZNY
172 INDEKS NAZWISK 111 I-II, 113 I, 114 I, 116 I, 122 I, 123 I, 125 I, 127 I, 128 I, 135 II, 136 I,
95 (97) 184 The Viking Age in Denmark APPENDIX .VI: Runestones oj the ‘After Jelling -type (c. A.D.
97 (113) V
11366 skanuj0120 (7) 178 ITl 1. ci Iiid.holm Clydc 93, 95 i: [Tumska Antonina 57-59. 92. 9». 95-97.
cynk 15.33,15.44,15.50,15.61,15.68, 15.89,15.97,15.102,16.113,15.117, 15.118,15.132 cynku stopy

więcej podobnych podstron