13

13



Rozdział li. ♦ System Nodes

439


Rysunek 11.29.

Wykorzystanie Value Node jako wyznacznika wartości Alpha











Rysunek 11.30.

Nadanie materiałowi i tworzonym na jego powierzchni odblaskom koloru za pomocg RGB Node

Tature Node pozwala nam dodać do materiału dowolną, utworzoną uprzednio w projekcie teksturę (rysunek 11.31). Swą budową przypomina nieco Materiał Node, jednak w przeciwieństwie do niej dysponuje tylko jednym gniazdem wejściowym (Yertor), o którym szerzej w dalszej części rozdziału.


Rysunek 11.31.

Podwójne wykorzystanie informacji zawartych w Texture Node. prowadzęce do nadania materiałowi barwy oraz obniżenia przezroczystości

Geometry Node umożliwia nam wybór sposobu związania materiału z teksturą na wzór tych, które poznaliśmy podczas omawiania zawartości okna Map Into (rysunek 11.32).


Rysunek 11.32.

Geometry Node jest okrojong wersję okno Map Input ustawień materiału


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Rozdział 11. ♦ System Nodes 453 Rozdział 11. ♦ System Nodes 453 Rysunek 11.67. Texture Node Rysunek
Rozdział 11. ♦ System Nodes 469 Rysunek 11.99. Kompletne ustawienia moteriołu Glow wroz z teksturę R
Rozdział 11. ♦ System Nodes    4 31 Rysunek 11.9. Rozwinięcie menu za
477 Rysunek 11.107. Kompletny schemat Simple DoFRozdział li. ♦ System Nodes Wracając jednak do sameg
Rozdział 11.# System Nodes 445 Rysunek 11.46. Obrocajęcy się wokół własnej osi obiekt Piane z
437Rozdział li. ♦ System Nodes Innym sposobem rozpoczęcia edycji drzewa Node dla aktywnego materiału
69879 skanuj0448 Rozdział 17. ♦ System news 465 Rysunek 17.5. Przykładowy wygląd formularza edycji w
441Rozdział 11. ♦ System Nodes Wspomniany wyżej parametr Fac może czerpać informację nie tylko z war
skanuj0387 ROZDZIAŁ JEDENASTY: Przebiegi renderingu i kompozycja 387 Rysunek 11.29. Dwa przebiegi ma

więcej podobnych podstron