1A (12)

1A (12)



Nazwisko i imię


4

2.

v\

. 3.

0

4.

Ol


-7.


- 9.


O


10.


TEST ZAR 4B 20.05.09


u/1. Al-41*


Grup. mSSA 3 Data ,Hf, * O O %


Konsekwencją przyjęcia definicji organizacji jest możliwość jej stosowania w znaczeniach:

At przedmiotowym.

B/ podmiotowym,

{(^rzeczowym. czynnościowym i atrybutowym Zasoby wykorzystywane przez organizacje to:

A/ wartości, cele, strategie,

(ij ludzkie, finansowe, rzeczowa, informacyjna,

C/ przedsiębiorstwo, produkt, personel, programy, procesy.

Podstawowymi postaciami oprawnego działania w organizacji są:

(A^skuteczność. korzystność i ekonomiczność,

B/ jakość świadczonych usług, bezpieczeństwo użytkowania,

C/ osiąganie zadowolenia klientów, tworzenie lojalnych klientów Elementy okładowe samodzielnych jednostek gospodarczych:

A/ elementy atrybuty, relacje, cele.

8/ rynek, dostawcy, innowacje, pracownicy,

^uczestnicy, procesy, zasoby, zarządzanie.

Funkcje zarządzania w klasycznej teorii organizacji to:

@ pionowanie, organizowanie, kontrolowanie.

B/ planowanie, organizowanie, rozkazywanie, koordynowanie, kontrolowanie.

Cl przewodzenie, motywowanie, komunikowanie.

Wyzwania stawiane menedżerom we współczesnych organizacjach to:

^ umiejętności koncepcyjne, umiejętności społeczne i umiejętności techniczne.

B/ ustalanie wartości, przyjęcie zasad postępowania, dokonywanie ocen postępowania,

C/ potrzeba wyobraźni, wrażliwość na różnorodność kultur, potrzeba etyki, eksperymenty organizacyjne Istota mlajl przedsiębiorstwa to:

(^zapewnianie przywództwa, wyeliminowanie lęku, zrezygnowanie z ocen ilości,

B/ określanie zasad, podkreślanie wyjątkowości, określanie strategii i stosunków z pracownikami.

C/ ukierunkowanie w działaniu, określanie sensu działania, pomoc w urzeczywistnianiu wartości Segmenty rynku to grupy nabywców:

AJ obsługiwane przez poszczególnych dostawców w ramach dokonanego podziału rynku, (^wyodrębnione z całości rynku, które są wewnętrznie jednorodne - a zewnętrznie różne.

Ot najbardziej opłacalne dla obsługujących rynek dostawców.

Umiejętności menedżerskie dzielimy na:

A/ marketingowe, finansowa, eksploatacyjne i administracyjna,

(bXtechniczne, interpersonalne, koncepcyjne, diagnostyczne i analityczne,

Ot organizacyjne, etyczne, kulturowe i intelektualne.

Jednoatka strategiczna biznesu to:

(A^ narzędzie analizy sytuacji strategicznej firmy,

B/ procentowy stosunek sprzedaży firmy do ogólnej pojemności danego rynku,

Ot celowo ukształtowana dziedzina interesów firmy, względnie jednorodna z punktu widzenia prowadzenia skutecznego zarządzania strategicznego.

Wskaźnik rentowności majątku to stosunek:


II


1

11.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
2B (10) TEST ZAR 4A 20.05.09 AJ atutów, słabości, szans i zagrożeń B/ zarządu, pracowników, kultury,
1B (9) TEST ZAR 4B 20.05.09
2A (12) TEST ZAR 4A 20.05.09 * azwisko j imię:. Grupa. Data 1.    Zasoby wykorzystywa
CCF20110517000 Nazwisko i imię Liczba punktów 1. 7 6. 7. 8. 9. 10. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20.
Ex poprawa 12 NAZWISKO I IMIĘ EGZAMIN Z BUDOWNICTWA OGÓLNEGO SEM III 1. Narysować w przekroju poprz
kolo1 z12 r2007 Kolokwium 2 2007-12-12 Nazwisko i imię:    Grupa dziekańska: Elektroe
IMAG0190 (1) r.2. 3. 4. 5.6. 7.8. 9. 10. test (!) -28 listopada 20/1 Wartość wyrażenia: (x>0) OR
CIMG6587 finr Nazwisko i imię: t« ^ ■)“ Nr albumu: t<) grupa1+ ■4B yczne enzymów II Odc
NAZWISKO I IMIĘ nr albumu grupa 1. [3] Rozwiązać następujący układ kongruencji: x = 19 (mod 31) x =
liczby dwucyfrowe 1 3.6.10. Liczby dwucyfrowe w zakresie 20 Karty pracy. Część 3. K. 41 - liczby dwu

więcej podobnych podstron