CCF20130426005

CCF20130426005



Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza

przycisk zwalniający hamulce



Rys. 12.4. Zawór sterujący przyczepy HZS-4


2.3.4. Kontrola działania zaworu sterującego przyczepy

Włączyć sprężarkę stanowiska, otworzyć zawory 24 i 25. Napełnić zbiorniki główne sprężonym powietrzem do ciśnienia odpowiadającego swą wartością wartości nominalnej ciśnienia pracy zaworu. Połączyć:

-    przyłącze zaworu sterującego (1) łączone ze zbiornikiem powietrza przyczepy - z króćcem pod zaworem 9,

-    przyłącze zaworu sterującego (2) łączone z siłownikami hamulcowymi z króćcem pod zaworem 13,

-    przyłącze zaworu sterującego (41) łączone z przewodem sterującym układu dwuprzewodowego - z króćcem pod zaworem 12,

-    przyłącze zaworu sterującego (42) łączone z przewodem zasilającym układu dwuprzewodowego lub przewodem układu jednoprzewodowego z króćcem pod zaworem 11.

Zamknąć zawór 25, otworzyć zawory 9, 11, 12, 13. Regulować zaworem 20 wartość ciśnienia powietrza doprowadzanego do przyłącza sterującego badanego zaworu (odczyt na manometrze 1). Jednocześnie kontrolować wartość ciśnienia w zbiorniku gł. I - manometr 6 (zbiornik przyczepy) oraz w zbiorniku pom. III - manometr 2 (siłowniki hamulcowe przyczepy).

Rys. 12.5. Wykres ciśnienia w siłownikach hamulcowych przyczepy w zależności od ciśnienia sterującego zaworem IJZS-4


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
CCF20130426005 b Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza pr^yosk zwalniający hamulce Rys. 12.4. Zawór
CCF20130525003 (3) Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza - przyrządami z czujnikami zegarowymi, rys
CCF20130426009 Praca zbiorowa pod red. J. PancewiczaPRZEBIEG ĆWICZENIA Przeprowadzić badania kontro
CCF20130426010 Praca zbiorowa pod red. J. PancewiczaKarta pomiarowa nr 3/12E Badanie głównego zawor
CCF20130525009 2 Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza KARTA DIAGNOSTYCZNA GUJ Załącznik nr 1/8E
CCF20130426003 4 Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza3.1.    Kontrola wydatku spręż
CCF20130426006 Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza Odpowiadające sobie wartości ciśnień odczytane
CCF20130426007 Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza flilMPa]
CCF20130426008 Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza Rys. 12.8. Automatyczny regulator sity hamowan
CCF20130426011 Praca zbiorowa pod red. J. PancewiczaKarta pomiarowa nr 5/12E lindanie zaworu przeka
CCF20130525009 (2) Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza Załącznik nr 1/9EKARTA DIAGNOSTYCZNA GUK
CCF20130525002 (3) 8 Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza 1.    Wartość wymaganą
CCF20130525004 (3) 2 Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza Lys. 9.7. Kompensac b c a bocznc8° tarcz
CCF20130525005 (3) Praca zbiorowa pod red. J. PancewiczaPIRZEBIEG ĆWICZENIA p( o wskazaniu przez pr
CCF20130525006 (2) « Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza Wnioski: 1.    Samochód j
CCF20130525006 (3) ! Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza •aga: Regulacji ciśnienia powietrza nie
CCF20130525007 (2) Praca zbiorowa pod red. J. Pancewicza U w a g a : W samochodach z nieprzelotowym

więcej podobnych podstron