gr A

gr A



GRUPA A

1.    Proszę dokonać podziału form pracy z czytelnikiem ze względu na kryterium kanału odbioru. (2pkt)

■V«Te'

• SunK/łeoicw^e,

2.    Proszę uzupełnić diagram:    •    0

ODBIÓR LITERATURY (RECEPCJA)


Sposób przyjęcia treści

-    dosłowna

-    baśniowa

-    metaforyczna


Produkty przyjęcia treści (konkretyzacja) na poziomie brzmień słownych na poziomie.    ...........

■    na poziomie zdań (fraz)

■    na poziomie całego tekstu

Społeczne skutki lektury (funkcj C'łe]rtury)

-    estetyczna

-. łaC fosfóf    P.:.    o cl.

-    wychowawcza

-    poznawcza

-    emocjonalna

-    werystyczna

-    rozrywkowa

(3pkt)

3. Proszę scharakteryzować wystawę, jako formę pracy z czytelnikiem (wady i zalety, podział, etapy przygotowania, elementy scenariusza). (5pkt)

4.    Proszę wymienić (4) techniki badań jakościowych. (4pkt)

* OhsenruiatjO' • aoaLtfBa, tekstów t doku<Y>®rd15o 1    • nou^nj^a^i^e, t

5.    Na czym polega różnica między zespołowymi a zbiorowymi formami pracy z czytelnikiem?

(lpkt) 'hbnz |wy«vi abtOTrOiXjc.h    tuxóv,ę, ibJo40u>o$u, Idóy^cłc totarutyk o&nadteK


L CLlfnlii^ill    ~'1J---- i,zeiav<X.YvjC04.“

~—oto {wtujuLtuJiuajfc u. ■    1

bibliotekarz powinien posiąść

w toku pracy indywidualnej z czytelnikiem? (2pkt)

•    Xn(^3UjuOSc<tJZte&tC^

•    WfSSfhÓO 7. ProszęMizupełnić zdania:

a)    W fazie przygotowawczej procesu pracy z czytelnikiem należy opracować dokument o nazwie......

............................., w którym powinny zostać sformułowane planowe zadania biblioteki w

danym okresie.

b)    Synonimem terminu kompetencje czytelnicze jest:..........................................................

c)    Cele finalne pracy z czytelnikiem to............................................................................

..v ^

/ V' I

L- o1oQtirtoeciout

^^teNipue1 .2Ą©ftr5NittS low£

u&.fedueqp iwflrayou^ąo \ *AjqckhjjJeu>\ 2    x/

/    B<JTo

) kh fódbo1 fo^)u)adŁQ ^ oU>    1

Upo^aclko 0&1-!vxV) vi |CuvvA, c^tC3CSt | a

\owbcttłJ ^dSoJoYodw1

«flo<Ewr ■fen»TV,caiflr'


• Odtar ^    C    ^vQXM

pouuWe01.

. rĄft_

•    CŁutetui1 ae^> (JWnuu y»«uu}y •WjułJuiiA' ttvCdr>U&XX cicjteUjLi-Ci^OO

1

   wapfttodWat tHtwuJL^b •1

^ftoU>/VuxiOL\ot^.    ęA

2

mS^oC^kxklol' x    psdmu>ob.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
gr B GRUPA B 1. Proszę dokonać podziału form pracy z czytelnikiem ze względu na kryterium okoliczno
kolokwium grupa A czytelnictwo GRUPA A 1. Proszę dokonać podziału form pracy z czytelnikiem ze wzglę
kolokwium grupa B czytelnictwo GRUPA B 1.    Proszę dokonać podziału form pracy z czy
60 Bożena Wyszyńska Można się pokusić o dokonanie podziału tej grupy prasy1 ze względu na cezurę
ŁJlonfflLoęąą^ 1.    Podział form ze względu na kryterium miejsca 2.
Slajd38 (72) Podział wapieni2. Klasyfikacja wapieni ze względu na składnikiwapienie mikrytowewapieni
Slajd46 (66) Podział wapieni2. Klasyfikacja wapieni ze względu na składniki wapienie mikrytowe mi
S6300633 wszystkie powstałe w ten sposób wyrażenia są dziś czytelne (ze względu na zanik znaczenia p
skanuj0016(2) Podział łączników wysokiego napięcia ze względu na zdolność łączeniową i pełnione
Podział ogólny - strategie działania Ze względu na cele do którego jest używany system operacyjny mo
S6300633 wszystkie powstałe w ten sposób wyrażenia są dziś czytelne (ze względu na zanik znaczenia p

więcej podobnych podstron