Obraz6 (3)

Obraz6 (3)



uu.y

I J |

I.Ody w po • ko - ju wy-ro - śnie cho • in • ku. I uiV...

1    Ref. W    i;


s/kn-mi, boriohka • mi 7.1 • <\vie • ci. To zno*C7y, Ze ju/ Świę-m.

1.    Ody w pokoju wyrośnie choinka.

I .mcus/k.imi. bombkami zaświeci

Ref.: lo znaczy. Ze jiiZ święta.

Ze jiiZ blisko kolęda,

Ze Mikołaj pr/yjed/ic do ciebie. /,H

I lej. kolęd.t, kolęda.


.Iii/ lilisko kolski

U AgnlntK mu/. I utknu I

a C'    »    , Ref. M

BRÓDKI DYDAKTYCZNI::

• dicwicnka. grzechotki.

|»KZI IłllC. ZAJl-C I Wysłuchanie i nauka piosenki Wnibrl.

i. Pióba zaznaczania pierwszej miary taktu w metrum dwumiarowym.

Nuue/yeiel gra wolno melodię piosenki, jednocześnie mocniej akcentując pierw mian,* taktu. Dzieci starają się zaznaczyć klnśnięciem głośniej grany przez mmc cielą dźwięk, mówiąc przy tym ..raz", t /ahawa ruchowa „Zhicramy okruszki chicha".

D/ieei okius/ki chicha leżą zwinięte w kłębki na |H>dlodzc w różnych miejsc, sali Wybrane dziecko maszeruje pomiędzy nimi i eo chwila wywołuje którąś „ok szynkę" po imieniu. Zawołane dziecko wstaje i dolicza do prowadz.Jicego, |xxh mu lękę. ( oraz dluż.szy wąż krąży po sali. dopóki nie dołączą się do niego wsz kie dzieci. Na głośne^hsstintlo pianina, „okius/ynki" wysypują się i zabawę md io/|łoc/ąć od |HHz;|tku, wybierając innego prowadzącego.

I Śpiew* piosenki z akompaniamentem instrumentów perkusyjnych.

Do gry na instrumentach wybieramy kilkoro dzieci. Rozdajemy im grzcclu i drewienka. Pozostałe dzieci śpiewają piosenkę. Zwrotka piosenki jest śpiew bez akompaniamentu na instrumentach perkusyjnych. W czasie refrenu gr/.cclu wygrywają rytm piosenki, a drewienka wystukuj.’! rytmicznie ćwicrćnnly. Piose można zaśpiewać dwa, trzy razy. za każdym razem zmieniając grające na ins mailach dzieci.

Wróbel


Ref.: lo znaczy. Ze juz. Święta,

Ze jnZ. blisko kolęda.

Ze Mikołaj przyjadzie do dzieci. . Hej. kolęda, kolęda.    J

2.    Ody opłatek już Ic/y nu stole.

Pierwsza gwiazdka zabłyśnie nu niebie.


c <iT c r    c


I. Ody upiek;} się słodkie makowce i glos dzwonka z daleka zawoła.

Ref.: 'lo znaczy, Ze juZ święta.

Ze jnZ blisko kolęda.

Ze za drzwiami juz stoi Mikołaj. 1 ,.J I lej. kolęda, kolęda.


TEMAT KOMPLEKSOWY NR 10: /wierzętu chcą jeść

CLI .H OPERACYJNE:

•    dziecko urnie zaśpiewać piosenkę Wrrihcl,

•    próbuje zaznaczyć pierwszą minię taktu w metrum 2/4,

•    stara się rytmicznie grać na instrumentach perkusyjnych.

I I-.MAP: (iUuhu' ptaszki RODZAJ ZAII-Ć:

•    Nauka piosenki WróM, zaznaczanie pierwszej miary taktu w metrum 2/4, zabawa

ruchowa, gra na instrumentach perkusyjnych.    '


ll llahtu O/op

mu/ i*Jo>n/l'il

Ci


c


c


U-*')


('wir, ćwir. ćwir. ćwir. ćwir. ćwir.


sic • d/i nu • stro


sz.o


'»>•



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Do Serca Twego Pani Świata Do Serca Twego, Pani świata pp— JlJu rirr~4 4- Fh=l ę r r_ ;ię. * Po
Do Serca Twego Pani Świata Do Serca Twego, Pani świata pp— JlJu rirr~4 4- Fh=l ę r r_ ;ię. * Po
obraz5 , OcLsiO ^    oiu ‘po^^ p2 ,6-A ui HZO J^Ó Ky^Jx, S k^u^82VU£>A^uu^  
71986 Instrukcja do ALP z Astro 2 JU iiC Z-dii ie Po{po,Ko) z dwóch gwiazd i planety (Księżyca) - r
obraz5 , OcLsiO ^    oiu ‘po^^ p2 ,6-A ui HZO J^Ó Ky^Jx, S k^u^82VU£>A^uu^  
img03701 32lu-fa, lui-fer, ka-fel, far-ba, fi, fio-łek, fioł-ki, o-fia-ra. co ro-bisz? szu-kam ko-s
• “TA~n *.»    — V. « — . • UU • JU-lf R h T4y<r .~0“crj3r: j: pc ;o :ku
skanuj0012 (225) t w Takiej zabawy dawno nie było. Po ko I onjj tancerzy. Nie zapomif też iff kółecz
Obraz6 (28) Tćnźoy Ocikł&dn&ju. n&r>irJuL, mcku ( ,thjf~ d/ć- nu hu cćf&/ołu4o
43860 Obraz5 ^Looo cCoćnći O&o^joCinct&zLoOtte.jU&zc*- zah*-f2Xx ne n4poyve.trzG.ne f y
IMG 41 H) Uu*?uv tató&i i* rm«3^ju/0u ^ru^i>OA* tóe /MC iOiu<v *)i(Aó6ci&xuć. (i ł. :]
IMG PO. /a
Obraz2 (116) J? %)hnoyv>po^ udwof&ypo pa r rpR/^Ąs u^&dou Pfc>v?dxx oto!U17 i
Obraz1 (106) młodzieży po ukończeniu szkoły podstawowej”. Przyczyn tych może być bardzo wiele, ale

więcej podobnych podstron