l 2 |
3 4 5 |
(i |
7 |
II |
•J | |
3 |
Oczyścić styki przerywacza |
X X |
X |
X | ||
4 |
Przeczyścić gaźnik i kran paliwa — | |||||
konserwacja filtra powietrza |
X |
X |
(benzyna) | |||
5 |
Oczyścić i nasmarować widelec |
smar stały ŁT-4 | ||||
teleskopowy |
X | |||||
G |
Nasmarować cięgla sterujące oraz |
olej lux 10 | ||||
linkę napędu szybkościomierza |
X |
X |
(rozcieńcza- | |||
7 |
Przemyć i nasmarować łożyska kierownicy |
X |
ny benzyną) smar stały | |||
ŁT-4 | ||||||
!) |
Przemyć i nasmarować łożyska |
smar stały | ||||
piasty przednie 1 tylnej |
X |
ŁT-4 | ||||
Wymienić napęd szybkościomierza |
X | |||||
Wymienić pierścienie tłokowe |
X | |||||
Wymienić sprężynę sprzęgła Wymienić łańcuch napędowy |
X | |||||
oraz koła łańcuchowe Przeczyścić l ewentualnie wymienić |
X | |||||
tarcze cierne sprzęgła |
X | |||||
9 |
Nasmarować sworzeń dźwigni | |||||
sprzęgła, hamulca przedniego |
smar stały | |||||
oraz rączkę gazu |
X |
X |
ŁT-4 |
O nacisnąć przycisk pompki rozruchowej gaźnika (rys. G). Przycisk należy kilkakrotnie nacisnąć i puścić, gdyż wtedy uzyskamy wtryśnięcie dawki paliwa do kanału ssącego silnika.
Przyciśnięcie i trzymanie przycisku w dolnym położeniu aż do „przelania” zmniejsza efektywność szybkiego uruchomienia silnika. Nie należy używać pompki rozruchowej w przypadku uruchamiania ciepłego silnika
O zestawić motorower z podpórki
O rączką pokrętną gazu obrócić pół obrotu w kierunku do siebie
O energicznym naciśnięciem prawą nogą na dźwignię rozrusznika u-ruchomić silnik
O zagrzać silnik pracujący w zakresie średnich obrotów.