P1000428

P1000428



tora i lampki tylnej, działanie hamulców, dok menty (prawo jazdy, dowód rejestracyjny, dov^ osobisty).

PO PRZEBIEGU PIERWSZYCH 500 km

1.    Sprawdzić naciąg łańcucha napędowego.

2.    Sprawdzić naciąg szprych.

3.    Sprawdzić luz sprzęgła i hamulców.

4.    Wymienić olej w skrzynce biegów.

5.    Dociągnąć wszystkie śruby i nakrętki (szczególnie mocujące silnik do ramy).

PO KAŻDYCH 500 km PRZEBIEGU

1.    Sprawdzić naciąg łańcucha.

2.    Sprawdzić dokręcenie wkrętu mocującego pokrętło kranika.

PO KAŻDYCH 1000 km PRZEBIEGU

1.    Sprawdzić luz sprzęgła i hamulców.

2.    Sprawdzić poziom oleju w skrzynce biegów.

3.    Oczyścić filtr powietrza.

4.    Sprawdzić akumulator (co dwa tygodnie).

5.    Sprawdzić stan świecy zapłonowej.

6.    Oczyścić styki przerywacza i sprawdzić ich odstęp.

7.    Sprawdzić dokręcenie nakrętek śrub mocujących przednie elementy resorujące do widelca i wahacza, śrub półki górnej oraz nakrętek główki ramy.

PO KAŻDYCH 3000 km PRZEBIEGU

Poza czynnościami jak po 1000 km przebiegu należy:

1.    Przeczyścić wylot tłumika wydechu.

2.    Przeprowadzić gruntowną konserwację łańcucha napędowego.

3.    Sprawdzić zużycie ogniwa złącznego łańcucha napędowego,

4.    Nasmarować jedną kroplą oleju języczek filcowy i oś młoteczka, sprawdzić wyprzedzenie zapłonu.

5.    Oczyścić odstojnik i siatkę filtru paliwa w kraniku.

; 5p’ awdzić naciąg szprych i dokręcenie wszystkich śrub i nakrętek (zwłaszcza mocujących silnik do ramy).

Nasmarować: cięgła sprzęgła, hamulca, gazu i powietrza oraz łożyskowanie ramienia dźwigni rozrusznika.

PO KAŻDYCH 6000 km PRZEBIEGU

Poza czynnościami jak po 3000 km przebiegu należy: i i. Usunąć nagar z silnika i układu wydechowego.

2.    Sprawdzić całą instalację elektryczną (zwłaszcza styki żarówek).

3.    Nasmarować: sworznie rozpieraczy szczęk hamulcowych, wa

łek napędu szybkościomierza (po odłączeniu od szybkościomierza), napęd szybkościomierza (w pokrywie piasty tylnej), osie dźwigni hamulca ręcznego i sprzęgła (na kierownicy i w silniku), łożyskowanie pedału hamulca nożnego, rączkę pokrętną gazu (po rozebraniu), łożyskowanie podstawki centralnej i przeguby wahacza przedniego.

4.    Wymienić smar w łożysku tylnego koła łańcuchowego.

5.    Oczyścić wnętrze piast kół i szczęki hamulcowe.

6.    Rozebrać i oczyścić gaźnik.

7.    Wymienić olej w skrzynce biegów.

PO KAŻDYCH 12 000 km PRZEBIEGU

Poza czynnościami jak po 6000 km przebiegu należy:

1.    Wymienić smar w łożyskach piast kół.

2.    Wymienić smar w łożyskach główki ramy.

RAZ W ROKU PO SEZONIE (niezależnie od przebiegu)

I 1. Nasmarować: osie dźwigni hamulca ręcznego i sprzęgła (na kierownicy i w silniku), cięgła sprzęgła, hamulca, gazu i powietrza, łożyskowanie pedału hamulca tylnego.

2. Przeprowadzić konserwację motocykla.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Diody elektroluminescencyjne mają szerokie zastosowanie jako bardzo trwałe lampki sygnalizacyjne. Dz
9 UKŁAD HAMULCOWY Działanie hamulca tarczowego polega na wykorzystaniu siły tarcia, powstającej na o
Temat pracy -3-i-= Symulacja komputerowa działania hamulca tarczowego na przykładzie układu hamowani
img034 (28) Śf- isO&MMHI. Kontrola działania hamulca awaryjnego polega na : *    
P1000422 (2) n do Starości. Dlatego działadfa^wjbecnej medycyny społecznej koncentrują, się jfe jalk
schemat insalacji elektrycznej motocykla shl m11 do oświetlenia szybkościomierza do lampki tylnej do
Obraz3 (14) 55 5 6    4 Rys. 5,14. Zasada działania hamulcu elektrowuowcgo: 1 - wirn
fotografowanie architektury! większa t równomierniej rozłożona z powodu działania na emuluję 4 tła z
fotografowanie architektury! wlęk*ta [ równomiernie) rozłożona z powodu działania na emulsją i Iła z

więcej podobnych podstron