SCAN0166 15 tif

SCAN0166 15 tif



RYSUNEK 5.2

Decyzje producenta dotyczące marki na rynkach zagranicznych

Decyzje dotyczące marki


Etap 1


produkt markowy


produkt

bezmarkowy

(anonimowy)


Etap 2


marka    marka pośredniego ogniwa    marka wspólna/

producenta    dystrybucji    /marka komponentu


Etap 3 jeden rynek


wiele rynków


Etap 4


jedna    różne

marka    marki

marka marki globalna lokalne

Źródło: Opracowanie własne na podstawie: S. Onkvisit, J.J. Shaw, International Marketing. Analysis and Strateg)/, Prentice Hall, Upper Saddle River 1997, s. 428; S. Hollensen, Global Marketing. A Decision-Oriented Approach, Prentice Hall, Harlow 2007, s. 441.


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
SCAN0193 15 tif cd. tablicy 5.2 Marki lokalne (na różnych rynkach) Marka globalna Zaspokojenie wy
SCAN0165 11 tif RYSUNEK 2.3Macierz okazji w otoczeniu międzynarodowym przedsiębiorstwa ca O Atrakcyj
SCAN0165 12 tif RYSUNEK 2.4 Macierz zagrożeń w otoczeniu międzynarodowym przedsiębiorstwa Waga zagro
SCAN0166 14 tif RYSUNEK 5.1 Adaptacja produktu do rynków zagranicznych nasycone technologiąCharakter
SCAN0193 12 tif RYSUNEK 2.5 Bliskość oraz dystans geograficzny i kulturowy Bliskość kulturowa Aust
SCAN0165 16 TABLICA 3.2Korzyści i ograniczenia kontraktowych strategii wejścia na rynki zagraniczne
SCAN0166 16 tif TABLICA 5.2Korzyści związane z poszczególnymi wariantami decyzyjnymi dotyczącymi mar
SCAN0165 15 TABLICA 3.1Korzyści i ograniczenia strategii eksportuz punktu widzenia zagranicznego pro
SCAN0165 4 tif RYSUNEK 2.1 Struktura otoczenia marketingu międzynarodowegoOtoczenie zagraniczne (zmi
SCAN0166 4 tif RYSUNEK 4.1 Operaq onalizacja podejść emic i etic w badaniach rynków zagranicznych Et

więcej podobnych podstron