str2

str2



(p®) Do podanych przymiotników dopisz ich stopień wyższy.


ciepły .......................

mały .......................

suchy .......................

lekki .......................


ciężki ważny gruby


słodki .......................

długi .......................

krótki ......................


duży twardy miękki


2


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
58184 ORTOGRAFIA NIE JEST TAKA TRUDNA ĆW DLA KLAS MŁODSZYCH 8 Do podanych przymiotników dopisz
ORTOGRAFIA NIE JEST TAKA TRUDNA ĆW DLA KLAS MŁODSZYCH 8 Do podanych przymiotników dopisz rzeczo
37714 ZESZYT ĆWICZEŃ NIE RAZEM CZY OSOBNO (23) Ćw. 2. Do podanych czasowników dopisz ich formy zapr
44304 ZESZYT ĆWICZEŃ NIE RAZEM CZY OSOBNO (15) Ćw. 3. Do podanych przymiotników dopisz utworzone od
ZESZYT ĆWICZEŃ NIE RAZEM CZY OSOBNO (35) Ćw. 1. Do podanych przymiotników i przysłówków w stopniu w
261. Do podanych czasowników dopisz według wzoru imiesłowy przymiotnikowe bierne. E Wzór: kocha
ORTOGRAFIA KL1 4 ZESZYT 4 CH H (17) 3. Do podanych wyrazów dopisz przeczenie nie. czasowniki przymi
36129 ZESZYT ĆWICZEŃ NIE RAZEM CZY OSOBNO (12) Ćw. 3. Do podanych rzeczowników dopisz pokrewne przy
pic 11 02 070950 gf Do podanych rzeczowników dopisz przymiotniki. cytryna (jaka?) W podanym tekście
pic 11 02 074020 -1. fi* Do podanych rzeczowników dopisz po dwa przymiotniki. jabłko (jakie ?) &nbs
KARTA PRACY 1 Do podanych wyrazów dopisz inne ich formy lub wyrazy pokrew ne. Po wykonaniu tego zada
Str108 (3) 5. Znajdź w ramce (str. 106.) rymy do podanych wyrazów i dopisz je: 5. Znajdź w ramce (st

więcej podobnych podstron