zdjęcie szkolne22

zdjęcie szkolne22




koło, duży, mały, gruby, cienki, czerwony, zielony, niebieski, żółły

7    Zabawa pt .Takie same obrazki”.

Dziecko otrzymuje serię obrazków, w kiórcj wyszukuje dwa jednakowe Mogą to być obrazki zwierząt, zabawek, ro-ślin, figur geometrycznych

8    Zabawa pt. „Pary

Kilkoro dzieci otrzymuje karty. Kładą je na stole pustą stroną do góry Odkrywają obrazki po kolei dobierając je w pary.

9. Puzzle

A Układanie obrazka pociętego na części według wzoru B Układanie obrazka bez wzoru.

C Układanie dwóch obrazków, których części są pomieszano

Składanie obrazka rozpoczynamy od A do 5 części stopniowo ich liczbę zwiększając Obrazki do układania możemy przygotować samodzielnie. Przygotowujemy 10 kopert z pociętymi pocztówkami i pocztówkami w całości jako wzór Jedna strona całej pocztówki to obrazek, a drugą stronę zaklejamy gładkim papierem i rysujemy wzory cięć Koperty ponumerowane od układu najłatwiejsze go <io najtrudniejszego

Zada ma dla dzieci

- po omówieniu treści obrazka, dziecko układa pocztów kę według wzoru.

dziecko układa pocztówkę wzorując się na stronie odwrotnej Układa w oparciu o wzory z figurami geometrycznymi. nakładając na wzór poszczególne części

30


Dzieci układają 10 kolejnych wzorów Gdy zadanie jest opanowane, dzieci układają obrazek i figury geometryczne bez wzoru Dzięki temu rozwijamy myślenie, ćwiczymy analizę i syntezę wzrokową

Wzory cięć:

10. Zabawa pt .Pomyśl i ułóż"

Czworo dzieci siedzi przy stoliku Każde otrzymuje kartę z ilustracją np cztery pory roku. zawody, środowiska przyrodnicze itp Na środku stolika lożą pomieszane drobne Obrazki Zadanie polega na dobraniu elementów (6-8) odpowiednich do dużej ilustracji.

11    Zabawa pt .Cztery pory rokił*.

Dzieci otrzymują obrazki czterech pór roku i adekwatne symbole pomieszane na stoliku (bombki, słoóce. deszcz, kalosze, owoce, liście itp ). Dobierają odpowiednie symbole do obrazków losując je po kolei

12    Zabawa pt .Pawie oczko'

I )ziecko otrzymuje całe. pawie oczko i kolorowe koła Układa .oczko" tak jak w przykładzie


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
zdjęcie szkolne22 koło. duży. mały. gruby, cienki, czerwony, zielony, niebieski. żółty 7  &nbs
cwiczenia w czytaniu011 Kuto. ilu. y. ni.iły, gruby, cienki, czerwony, zielony, nie-hltiHkl, żółty l
IMAG0234 RGB R czerwona G - zielona B -niebieska ’ model addytywny ■ dyskretny Barwy
RGB B E I; R czerwona ■ G - zielona I: B - niebieska R* model addytywny »■ dyskretny I Barwy
maska z kanalu obrazek2 Warstwy
mieszanie RYSUNEK 2.2. Czerwony, zielony i niebieski to trzy podstawowe barwy światła. W wyniku ich
img012 3 / □ 1- żółty czerwony zielony niebieski
Obraz24 Zadanie 14. Addytywny model barw oparty na kolorach czerwonym, zielonym i niebieskim jest o
image 6 ANIOŁKI ZE ŚWIECAMI Wielkość: ok. 7,5 cm wys. Materiał: Po 50 g białej, czerwonej, zielonej,
I Czerwony: Zielony: Niebieski:4. Definiowanie podstawowych właściwości tekstu 1. Korzystając z
Metoda ta polegała na podzieleniu obrazu na trzy podobrazy (na paletę czerwona, zieloną i niebieską)
CCF20090615007 wielkości przedmiotów (mały, duży, gruby, cienki, krótki, długi) z

więcej podobnych podstron