Zdj cie0696

Zdj cie0696





— — — — —

ISTOTA    MARKE

stola marketingu jest działania ukierunkowane na klienta. 3otrzefcy


klienta powinny stanowić „centrum” wszelkich działań podejmowanych przez firmy, niezależnie od tego, czy są to przedsiębiorstwa produkcyjne (np. producenci kosmetyków czy

usługowe (np. gabinety kosmetyczne

<: ucz owa sprawa jest rozpoznanie potrzeb

klientów, czyli znalezienie odpowiedzi r.z pytam, t „czego oczekują klienci?".

m bardziej szczegółowa będzie odpowieaż na to pytanie, tym więcej będziemy lepiej zaspokoimy potrzeby klientów.




I

I

»

i




Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
5.    Cechy i zalety m-marketingu a)    Jest działaniem precyzyjnym b)
Zdj 25252525EAcie3656 Obniżenie ciśnienia onkotycznego osocza jest przy ery na    m a
17288 skan6 (2) Walidacja jest działaniem, mającym na celu potwierdzenie w sposób udokumentowany i z
MARKETING - to działanie mające na celu rozpoznanie i zaspokajanie potrzeb rynku zapewniający osiągn
I. WPROWADZENIE *    Badania marketingowe to działalność polegająca na zdobywaniu dan
DSC00324 3.    Wychowanie Jest działaniem skierowanym na osobę lub na Jej otoczenie
Laboratorium Sterowników i Regulatorów Wynikiem pracy grupy laboratoryjnej jest działająca aplikacja
Odmiany sportu • Sport klasyfikowany (wyczynowy) - jako część sportu jest działalnością ukierunkowan
DSCF8497 Marketing Zespół działań nakierowanych na zaspokojenie potrzeb klienta i umożliwiający
Image012 152 PEDAGOGIKA EMANCYPACYJNĄ zje i organizowane działania ukierunkowane na osiąganie praw i
EDUKACJA ZDROWOTNA ... ■ to każda planowana działalność ukierunkowana na uczenie się o zdrowiu
Rozdział 14 - Prospołeczność Zachowanie pomocne - działanie ukierunkowane na spowodowanie jakiejś
Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka jest pomocą, ukierunkowaną na usprawnianie funkcjonowania dzieck

więcej podobnych podstron