(03) inst

(03) inst



klejamy pachoły 97-99 i 100-102, rolkę 103-104, właz 105-106, bęben linowy 27-30, barierki F i maszt G.

107-122 Łodzie ratunkowe. Żurawiki 107-109 sklejamy wg Fig.

11    i przyklejamy na pokładzie dziobówki po obu stronach pokła-dówki. Trapy pomostów 109 opieramy o pokład 41-42. Windy 110-113, prowadnice 114 i drabinki ewakuacyjne 115 przyklejamy pomiędzy żurawikami. Łodzie 116-120 (116-122) sklejamy wg Fig.

12    i przyklejamy do żurawików.

123-146 Wyposażenie na pokładzie rufowym. Części 123-131, kabestany 31-34 i pachoły 35-37 przyklejamy wg rys. złożeniowego. Wyloty spalin 127-128 są składane i można je przykleić w poziomie. Rampę 132-146 sklejamy wg Fig. 13 i przyklejamy na rufie. Rampę można przykleić w poziomie (jak na Fig. 13) lub w pionie (jak na rys. złożeniowym) - w zależności od położenia rampy dobieramy układ tłoków H w cylindrach 146.

147-157 Maszt i anteny. Części sklejamy wg Fig. 14.

158-161 Podpory. Części 158 zginamy w dwóch miejscach i wklejamy boczne ścianki 159. Podpory ustawiamy w zależności od rodzaju ładunku. Jeśli zdecydujemy się na załadowanie na statek po-kładówki dołączonej do modelu, to podpory ustawiamy wg Fig. 15, jeśli zaś chcemy załadować ładunek masowy (np. drewno, kruszywo lub kamienie) to podpory ustawiamy jak na rys. złożeniowym uzupełniając przerwy pomiędzy podporami złożonymi na pół i sklejonymi częściami 160 i 161.

162 Barierki. Wzdłuż krawędzi pokładu głównego mocujemy barierki Z-AB. Na nich (i na relingach, które można wykonać we własnym zakresie) wieszamy koła ratunkowe 162.

ładunki i dodatki pokładówka

Podpory do przewozu pokładówki ustawiamy wg Fig. 15. Transportowaną pokładówkę podpieramy prętami o średnicy 0,6 mm przyklejonymi do górnych powierzchni podpór. Długość prętów dobieramy tak, aby pokładówka była oparta na wszystkich prętach. P1-P10 Ściany. Części sklejamy wg Fig. 16. Wewnętrzną stronę barierki Pil przyklejamy do ściany P10 i całość doklejamy do pokładówki. Następnie przyklejamy części PI2.

P11-P19 Wsporniki skrzydeł mostka. Przyklejamy je wg Fig. 17. P21-P33 Pomosty i sterówka. Sklejamy je wg Fig. 17.

drewno

Do załadunku drewna podpory ustawiamy wzdłuż burt, a przestrzenie pomiędzy nimi zamykamy częściami 160 i 161 (jak na rys. złożeniowym).

Drewno układamy w stosach jak na zdjęciu z tyłu okładki. Poszczególne wałki powinny mieć średnicę od 0,2 do 1 mm i długość 10 mm (drewno średniowymiarowe). Można też ułożyć stosy drewna wielkowymiarowego, wtedy średnice kłód powinny być w zakresie od 0,6 do 2,5-3 mm i długość 10-11 mm.

Na początku i końcu pokładu wałki lub kłody są układane wzdłuż statku, a pomiędzy nimi - w poprzek.

transportery

Transportery samopodnośne służą do przewożenia bardzo ciężkich ładunków. Wjeżdżają pod ładunek oparty na podporach, unoszą go nieco do góry i w takiej pozycji zjeżdżają ze statku po rampie. T1-T6 Nadwozie (Fig. 18). Część Tl podklejamy tekturą 1 mm. Od drugiej trony przyklejamy część T2, a boczne krawędzie oklejamy paskami T3. Wystające fragmenty pasków T3 powinny wystawać po stronie części T2. Przyklejamy części T4-T6.

T7-T10 Podwozie (Fig. 19). Części T7 podklejamy tekturą 0,5 mm, z obu stron przyklejamy części T8 i koła T9-T10.

wózek widłowy (tełescopic handler)

Wózek widłowy służy do przestawiania podpór na pokładzie. Gdy nie pracuje na pokładzie jest przechowywany w garażu (między ściankami 12).

Wózek sklejamy wg Fig. 20. Ramię W7 przyklejamy do zgiętej na pół części W9 i nią przyklejamy do nadwozia. W ten sposób ramię może się podnosić. Do wnętrza ramienia można wkleić drut WA w pozycji złożonej lub rozłożonej (należy rozciąć ramię).

JSC 96 norweska pływajaca przetwórnia ropy naftowej Petrojarl Cidade de Rio das Ostras, skala 1:400 JSC 96 Norwegian FPSO Petrojarl Cidade de Rio das Ostras, scalę 1:400



Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Indeks osobowy 279 Kant Immanuel 9—11, 13—15, 19—70, 72—76, 78, 81, 86—89, 91, 97, 99, 100, 102
page0219 14* Ryc. 49. T e 11 o h, Głowa śumeryjska (Gudei?; — por. ryc. 5,60, 78, 79, 99 100, 1
page0222 17* 17* Ryc. 60. a) Urnina z synami; b) Gudea, patesi z Lagaś (por. ryc. 5, 49, 78, 79, 99,
97. 98. 99. 100. 101. 102. 103. 104. 105. 106. 107. 108. Wartość fk dla elementów
1. 94,7 2. 97,5 3. 100,0 4. 102,5 5. 105,6 Zadanie B W gospodarce zamkniętej
stolarstwo8 102 Fig. 94. Fig. 99. Fig. 100. Fig. 101. Fig. 102. Fig. 103. 4. Połączenie na czopy lu
GT3.RAN l_Draft_2_Cap_3 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 •
img025 (20) 101 Tablica R.6.10 R .6 92 93 94 95 96 97 98 99 100 d M 8x1,25 Ml 0x1,25 Ml
ef323fbf Cudoklikacz 99...100....101....102 - obietnice, a oni dalej wierzą naiwniacy mm Jemotywawiy
batmobile 97 .AA/^Ą/W> glue 98-100 here 102 101 glue 101-103 NJ vvwww103104 105
2. - Kraków : "Impuls", 2010. - S. 99-100 Sygn. 250447, 250448 Wypożyczalnia Pedagogicznej
1)    Maria Kownacka, Razem ze słonkiem 1, Przedwiośnie, s. 98, 99, 100. 2)
HPIM1562 i ft Vnut ftyaif—A 99 /.A.*/.* t 100 /v/o*ny4-^ wwwui Uhm _. ifi i ri*H—

więcej podobnych podstron