page0171

page0171



170 (Ej. 3. SDĆobl. 11. O jbatoienne ffonanic.

bie j ciemności bo śmiatłości, j tego pabołn biebp bo pra* roćp opcjpjnp, j tćp uiemoli grjedju bo miecjne'p toolności i bo fpramieblimości, j śmierci bo jpmota, j burjlimego morja Śmiata tego na brjeg prambjime'p 0pcjpjnp. *Prje* protoabj mię j tego trofflitoego morja bocjefne'p Śmierci bo prame'p jiemi obiecany. 0 racjje mię mpbamić j tego grjeftnego niecjpftego jptoota, boć j buftp pragnę cjpftego onego śmiętego i 23offiego jptoota, gbjie niemaft grjedju, ale ftcjera fpratoieblimość: ^rornabj mię j tego niefpofop* nego jpmota, bo pratoego miecjnego obpocjpnfu, gbjie inj niemaft jabnćp pracp, ani utrnbjenia, jabne'p ćftorobp, jabne'p Śmierci, jabnego ffopotu, jabnego fmutfu, gbjie 23óg ieft toftpftfo mc toftpftfim, gbjie 23óg ieft pofarmem naftpm, ftatp naftą bomem i Śmiętpm mieftfaniem naftpm, roffoftą, naftą rabością naftą, jptootem naftpm. £am naber mp* borną ucjpnie jamianę, gbp, ja nębję, biebę i utrapienie moie, objiebjicję miecjna i nigbp nieuftamaiącą djmałę, ja ten bocjefnp fmętef miecjną rabość, ja śmiertelność nie* śmiertelność, ja tę jłabość niebieffą filę, ja chorobę toiecjne jbromie, ja ten bocjefnp jptoot, miecjnp jpmot. £afci oto, ieft (Eljrpftu3 jpmotem moim, a Śmierć mi ieft jpffim.

0    j iafąj ferbccjną rabością jloję Śmiertelne to ciało moię, a nieśmiertelne ciało prjpoblefę! 0 ia! ochotnie jemtefę to, co ieft ffajitelnego, a prjpoblefę to, co ieft nie* ffajitetncgo! 0 iaf odjotnie to fretofie ciało moie nibp jiarno pftenicjne tofteię to jiemię, abpm cjafu ftoego poto* ftał to mocp, barn ftę odjotnic prjcj Ijańbę śmierci bo grobu młojpć, abpm j nomu pomftał m cftmałe. 0 na* mroćje ftę bufto moia, bo obpocjpnienia fmego, albomiemci vj$an bobrjc ucjpnił; bo mprmał buftę tmoię ob Śmierci, ocjp tmoie ob płacju, nogę tmoię ob upabfu. SBębę djobjił uftamicjnic prjeb oblicjnością ^ańftą m jienti jpmiącpd). 0tmorjje mi co rpc^lep mrota jpmota, ^anie ntóp 3>eju (Eftrpfte, albomienteś brjmiami, ftobp prjej cię mftebł, jba* mion bębjie: 21 poniemaj mam bo ciebie, niebieffiego 0blubienca mego prjpiść na mefele, a tp ftoift me brjmiadj, cjefaiąc na mnie, racjjc mię tebp mprjób prjpjtopnie ubrać,

1    prjpojbobić, i oblecj mię m ftatę mefelną fpramieblimości

http://rcin.org.pl


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
page0111 110 (Ej. 2 3)Ćobł. 11. $rjp ujptoaniu Siecjerjp ^panffićp. orałem, tojjpftfid) to obce mięb
page0169 168 (Sg. 3. Sttobt. 11. O gbatoienne ffonante. jE5ud)u @toiitp, pratobgitop, iebpnp i napto
page0168 167 0 jbatoienuc ffonanic.    3)tobl. 11. bębnem*): 333 33ogu bębjiemp a 33ó
page0170 O jbatoienne ffonanie. Sflobt. 11.    169 toiebliroości, tarcją toiarp, prj^
page0174 Stfoblittoa ^ańffa :c. SDćobl. 12. 173 poboba, o co fn djtoale ttooiep i moiemu jbatoieniu
72 Sr, LUi>, XXV. <3KjcAC b Ub, J i VdPP 17 Vbuł>ej 3 Vr*" t>>P 11 S3C< .03
page0105 - 105. ej    -44-t^c^,    4&-    
page0127 126 (Ej. 2. Sftobl. 18. ^octc§na moblittra o ranadj. a nied) miłość mota tam jaŚ uciecje, j
page0134 jDjięf ej. ja jeffanie 2)ud)a ©m. Sftobl. 24.    133 nas bo ftebte  &nb
page0145 144 (Ej 2. jtftobl 29. Ojięfcjpiticnie i moblittoa :c. na8 błogoflatoieńfttoa, i jgrom poje
page0155 154 (Ej. 3.3DRobl 5. O pofutę pratob. i o ujnanie grjedjóro. ciele i na bufóp taf barbjo, j
page0171 - 170 - ździo, które instynktem samym wiedzione, inne ptaki naśladować usiłuje. Najczęściej
page0172 170 wielką liczbę proroków przepowiadających, którym przewodniczył Samuel. Sami Więc natchn
page0172 170 PLATON. i trochę piskliwy, co przy silnej budowie jego ciała było podobną sprzecznością
page0173 170 której najwyższą czcią był przejęty. Spowinowaceni przez Herbur+ów Regina Żółkiewska i
page0174 170 sumą wypadkową ruchów, wywołanych działaniem sił w ciele tkwiących. Pomijam doświadczen
page0174 170 niesie ją daleko, i w rezultacie po wielu czasach tej żmudnej pracy sterczą kolumny gli
page0176 170 SZKOŁA JOŃSKA. ani mechanizmu, lecz prosty hylozoizm, wyobrażając sobie materyą, mniejs
page0178 170 Summa teologiczna rżenia cielesne mają formy przez uczestniczenie. Zatem formy rzeczy c

więcej podobnych podstron