page0225

page0225



224    (£j. 3. 9)ioM 29. 2Biara śtoięta (Sprjeściańffa ic.

śmierci, i ieft ja grjecpp cafego śtoiata topfaita, abtj na fajbt) cjaś tojjpfcp ubobjp grjefcnkp mogli iep ujtjraać, prjeto nie raj grjejśnifotoi toofaf, afe toofa aj bo fotka śtoiata, i potoofaf id) nie matą cjąftfę, ale tofcpftfie: 9ćuj tofcpfcp pragnący pobjcie bo toób jptoota, i piacie bej ja* pfatp. SBierję tej ciafa jmarttopcptoftanie, ije ntóp $an 3ejn§ (ShrpftuS, to ciafo moie, cpociaj fię to jiemię i to popiof rojfppie, i to prod) fię obroci, j nomu jmarttopdj, tojbubji, a ije ia, iafo 3ob ©. mótoi: 2B ciele moim ogląbam 33oga, gbjie fię to fłotoo pocieknę toppefni: Den* ćcie fię, a Śpietoapcie tniejśfaiącp to procpu, albotoiem rofa moia bębjie na jiotacp. ^3an poffnie Śmierć to jtopcię* fttoie, i pohańbienie fubu ftoego obepmie je tofipftfićp jie= mie, a otrje fję j fajbego oblicja; tebp to co ieft ffajiteb ność, i co ieft Śmiertelnego prjpobfecje nieśmiertelność. 31 tubo bpfo ciefefne ciafo tofiane to ffajitefności, ra nieffatoie, toffabości, tofjafje mjbnbjone bębjie notoe budjotone ciafo to ffa* toie, to mocp i djtoafe. 3f iafotn noftf topobrajenie jiemffiego, taf bębę nofif topobrajenie niebieffiego, i bębę 3lniofont 23ojpm pobobnptn, i ciafu chwalebnemu $ana najjego 3ejufa (S^rp* ftufa, a ŚtoiatfoŚć 33oja, iafitość i ćptoafa, ciafo moie, iafo $o= Ściof 23ojp, ośtoieci i napefni. Slfbotoiem to ciafo moie śmiertelne ieft ob grjcdjóto topfnpione, prjecjjebp tebp mi= afo to Śtoierci joftatoać? £o ciafo moie i bujja moia, fą fu jptoototoi toiecjnemu fttoorjone, topfnpione i pośtoięcone, cjemujbp tebp to Śmierci joftatoać miafp? £o moie ciafo i bnjja fq cjfonfi ciafa 3ejufotoego bućpotonego, prjej ®ućha ©miętego i prjej toiefebne ©miątości j Gtprpftufem jfącjone, j nim jiebnocjone, to niego tojjcjepione, objptoi* aiącpm 2)nd)em    jontajane, prjeto ttiemojna,

abp to Śmierci poftać mogfp. 3eft tćj to ciafo to tpm jptoocie ^ościofem 2>ud)a ©miętego, bafefo tebp toięcep bębjie to onpm jptoocie prjpbptfiem 23ojpm to prjemie* nieniu. 9?atoet Śmierć taf mocna bpć nie moje, abp na§ ob (£I)rpftufa obfącjpć miafa. SBierję tćj jptoot toiecjnp, gbjie tojjpftfie trtoogi, ucifft, biebp, uębje, ubofttoo, tojga= rba, prjeśiabotoanie, ćporoba i Śmierć foniec roejrną, gbjie fię to ffotoo toppefni: ©mętef toafj obroci fię raam to

http://rcin.org.pl


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
page0217 216 (Sj. 3 9)iobL 29. 2Biara lwięta (EljtjelciańfTa :c. d)owiciclit nieba i jienti, mówiąc
page0219 218 (Sj. 3. 90?obl. 29. 2Biara Święta (Sljrjeściatiffa :c. SB3ierję tej, jeś ja raoio grjed
page0216 215 2Biara Śtoięta Sąrjcściańffa. Slftbl. 29. ftfie tooąffa niebieffie, i fajba rjecj fttoo
page0221 220 (Sj. 3. 9J?obl. 29. SBiara Śtoięta (Sljrjeśdańffa :c. toiecjnie jiebnocjonp bpi. 0iebji
page0222 2Biara Śmięta (SljrjeŚciańffa ic. 2ftobL 29.    221 Opca i ob 23oga ©pna pod
page0223 222    % 3. 9)fobt 29. Siara Śtoięta (£JjrjeŚciańffa tc. Oblubienica, ftóra
page0207 206 (£j. 3. r. o. 9)?obt 4. Oucpotime bufcp &farftmo. 3. ^trótfci moblttroa bjtatef cja
page0211 210 (£j. 3 r. 4. 9J?oM. 6. 2)ucpomne bu§p £efarftmo. djoć t umieramt), ^ańfct) iefteśmp. £a
page0215 214 Sg. 3. 5ttoM. 29. Stara Śroiętą Sljrgeściańffa :c. tego^ gbp to frgpgu i uciffu goftato
page0224 224 mieniem wszechmocnych pieniędzy, które staną się jego prawdziwem przekleństwem. Więc wy
page0225 224 się lepiej na sukniach niż na ludziach, nie widząc na nim olcazałej szaty, nieradzi go
page0226 224 Panowanie Joana. Za życia Arcykapłana Jojady, Joas nie zmienił uczuć szlachetny cli i c
page0226 224 PLATON. danie nierównie obszerniejsze, zawierało 36 dzieł, a zamiast na trylogie, było
page0227 224 ciał, nazywali flogistonem. Opierając się na tej teorji, wyprowadzali dalej możność
page0228 224 w obydwóch stanach pozostaje ten sam. Zarzut miasto nam szkodzić, dowodzi przeciw mater
page0228 224 szym stanie wiedzy absolutnie osiągnąć się nie da« (Ibid. str. 179) ^ 3)   &n
page0230 224 P1TAGOKF.JCZYCY. rzeczywiste zamienia się w karę?1) Nie widzę w czem by nieśmiertelność
page0232 224 Summa teologiczna Jest zaś oczywistem, że dusza ciała niebieskiego nie może mieć działa
page0234 224 psychologicznych, skoro nie przypuszcza, że zjawisko duchowe z istoty swej różni się od

więcej podobnych podstron