046

046



COACHING1 MF.NTORING W PI CZĘSC I. CELE I EFEKTY

10

Zimą

A

Słychać wycie wiatru

B

Jest nieprzyjemnie zimno

C

świat zmienia swój wygląd, jest biało i szaro

D

W radiu pojawiają się charakterystyczne, świąteczne piosenki, a potem kolędy

Teraz przenieś zaznaczone odpowiedzi do tabelki poniżej. Jak łatwo się domyślić, pierwsza kolumna oznacza modalność wzrokową, druga słuchową, a trzecia kinestetyczną [z uwzględnieniem także węchu, smaku i odczuwania stanów emocjonalnych]. Zlicz wyniki [liczbę zaznaczeń dla każdej modalności].

Tabela 4. Wyniki testu modalności

w

S

K

la

le

ld

lb

2c

2a

lc

3a

2d

2b

4b

2e

3b

5c

3c

3e

6c

3d

4a

6e

4d

4c

7b

4e

Sb

7e

5a

6<J

8b

5d

7a

8c

6a

8a

8d

6b

8e

9b

7c

9a

9e

7d

9d

lOa

9c

lOc

lOd

lOb

Jeśli dla danej modalności pojawił się wynik w przedziale: 16 > 11, wtedy możemy powiedzieć, że jest to tendencja wiodąca, czyli bardzo aktywny kanał percepcji.

Jeśli wynik plasuje się w przedziale 10 > 6, wówczas możemy sądzić, iż jest to dość aktywny kanał, zazwyczaj wspierający modalność dominującą.

Jeśli wynik plasuje się w przedziale 5 >, zazwyczaj mamy do czynienia z mało aktywną modalnością.

91


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
045a COACHING1 MF.NTORING W PI CZĘSC I. CELE I EFEKTY 7 Kiedy idę do restauracji A Ważny jest dl
COACHING1 MF.NTORING W PI CZĘSC I. CELE I EFEKTY dodania sobie prestiżu, a także swoistego
041a COACHING1 MF.NTORING W PI CZĘSC I. CELE I EFEKTY Etap drugi. Rozłóż kotwice przestrzenne i zapr
COACHING1 MF.NTORING W PI CZĘSC I. CELE I EFEKTY W czasie sesji treningowej w parach: 1. Podsumuj za
COACHING1 MF.NTORING W PI CZĘSC I. CELE I EFEKTY 4 Kiedy przypominam sobie wczesne
COACHING1 MF.NTORING W PI CZĘSC I. CELE I EFEKTY Jeśli potrafimy wyłączyć mechanizmy stereotypowe, o
COACHING1 MF.NTORING W PI CZĘSC I. CELE I EFEKTY Ćwiczenie 14. E-prime Zamień poniższe zdania na
059a COACHING1 MF.NTORING W PI CZĘSC I. CELE I EFEKTY Zdjęcie 2. Kopia Santa Marii przy brzegu Santa
062a COACHING1 MF.NTORING W PI CZĘSC I. CELE I EFEKTY Ćwiczenie 16. Archetypy Wymień kilka archetypó
COACHING1 MF.NTORING W PI CZĘSC I. CELE I EFEKTY Ćwiczenie 17 Generator Spójności 1.
COACHINGI MF.NTORING W PRAKTYCE CZĘSC I. CELE I EFEKTY Rysunek 10 Subiektywna Mapa Sytuacji -
030a COACHINGI MF.NTORING W PRAKTYCE CZĘSC I. CELE I EFEKTY Rysunek S. Złudzenie korytarza (corńdor
COACHINGI MF.NTORING W PRAKTYCE CZĘSC I CELE I EFEKTY Rysunek 3. Złudzenie kwadratów Złudzenie pusty
040a COACHING1 MF.NTORING W PRAKTYCE CZĘSC L CELE I EFEKTY Pracując z klientem, ułóż rekwizyty lub k
COACHING1 MF.NTORING W PRAKTYCE CZĘSC L CELE I EFEKTY właściwości. Jeśli ktoś krzywo się uśmiecha, t
053a COACHING1 MF.NTORING W PRAKTYCE CZĘSC L CELE I EFEKTY języka E-Prime, od słów oznaczających cza
054a COACHINGI MF.NTORING W PRAKTYCE CZĘSC I. CELE I EFEKTY Można również użyć formuły komunikatu „
COACHINGI MF.NTORING W PRAKTYCE CZĘSC I. CELE I EFEKTY Rysunek 16. Obszar Reakcji Nieświadomych
065a COACHINGI MF.NTORING W PRAKTYCE CZĘSC I. CELE I EFEKTY Rysunek 18. Pierwsza i Druga Uwaga Kiedy

więcej podobnych podstron