Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 12 04 261334

Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 12 04 261334



M Łobocki. WprowukcrOe <!o metodologii boilt/ń pnlogogkznych, Kraków 2fli»

ISBN: 978-83-7587-163-0. i> by Oficyna Wydawnicza JaipuU" 20VS>

Friebertsliaaser B., Prengel A. (red.) (1997), Handbuch Qualitativc Forschungsmethodcn in der Erzłehungswissmschąfi, Wcinhcim - Munchcn.

Friedrichs J. (1990). Methoden empirischer Sozialforschung, wyd. 14, Opladcn.

Fudale) M. (1991), Techniki i typy kłamstwa w nauce. |w:] Etyka zawodowa ludzi nauki, red. J. Goćkowski, K. Pigoń, Wrocław.

Gabriel J. (1968), Children Growing up. The Denelopment of Children's Personalities, lx»ndon.

Gadamcr 11. G. (1993), Prawda i metoda. Zarys hermeneutyki filozoficznej, Kraków.

Gale A. (199$). Ethical Issues in Psycbological Research [w:J Psychologicał Methods and Statistics, red. A. M. Colman, I.ondon — New York.

Gale A., Vcrcrc A. (1987), Ethical Jssues in the Siudy ofEamiiy Life [w:] EcologicalStudies of Family Life, red. A. Yetere, A. Gale, Chester.

Gerberich J. R. (1956), Specimen Objeetwe Test Jtems, Ixindon.

Giedymin J. (1964), Problemy, założenia, rozstrzygnięcia. Studia nad logicznymi podstawami naukspoleczriych, Poznali.

Gliński P. (1990), Założenia i praktyka jakościowych badań stylów życia, „Kultura i Społeczeństwo", nr 1.

Gnitccki J. (1992), Pomiar i przetwarzanie wyników badań w pedagogice, Poznań.

Gnitccki J. (1993), Zarys metodologii badań w pedagogice empirycznej, wyd. 2 uzupełnione, Zielona Góra.

Gnitccki J. (I996a), Metodologiczne problemy pedagogiki prakseologicznej, Zielona Góra.

Gnitccki J. (1996b). Elementy metodologii badań w pedagogice hermencutycznej, Zielona Góra.

Goćkowski J. (1984), Autorytety iwiaia uczonych, Warszawa.

Goćkowski J. (198$), Sytuacje testujące wierność uczonych wobec ich ethosu, „Etyka' , nr 21.

Goćkowski J. (1991), Problemy moralne krytyki naukowej [w:J Etyka zawodowa ludzi nauki, red. J. Goćkowski, K. Pigoń, Wrocław.

Gołębiowski B. (199$), Metoda biograficzna wpedeutologii fw:l Współczesne zagadnienia zawodu nauczyciela, rod. W. Dróżka, B. Gołębiowski, Kielce.

Goode W. J., Hau P. K. (1952). Methods in Social Research, New York.

GoodeW. J., Hart P. K. (196$), Podstawowe metody pomiaru [w:l Metody badań socjologicznych, rod. i>. No Wille, Warszawa.

Gostkowski Z. (1992). Respondent jako „pełny człowiek" w badaniach iuroeyowych [w:| Analizy i próby technik badawczych w socjologii, t. 9, Problemy humanizacji procesu badawczego, Warszawa.

Góralski A. (1974). Metody opisu wnioskowania statystycznego w psychologii, Warszawa.

Grzywnk-Kaczyńska M. (1960), Testy w szkole, Warszawa.

Grisc 11. M. (1996), Socjologiczne teorie młodzieży. Wprowadzenie, Kraków.

Guilford J. P. (1954), Psychometrie Methods, New York.

Guilford J. P. (1960), Podstawowe metody statystyczne w psychologii i pedagogice, Warszawa.

Guilford J. P.. Comrey A. I.. (1961), Pomiar w psychologii, Wrocław.

Gutjahr W. (1971), T>ie Messungpsychischer Eigenscbafien, Berlin.

Hajduk \L. (199.3a), Hipoteza w badaniach pedagogicznych. Poradnik dla studentów, wyd. 2 zmienione. Zielona Góra.

Hajduk F.. (red.) (1993b), Metoda panelu. Różne aplikacje, Zielona Góra.

Bibliografia 26.5

M Łobocki. Wprwaiłstnie Jo mewJofoga bodoA peJogogteinycfi, Kraków 2fli»

ISBN: 97Ś-8J-7587-163-0. & by oficyna Wydawnicza JnipuU" 20VS>

Hall C. $., I.indzey G. (1998), Teorie osobowości, wyd. 3, Warszawa.

1 lan-Ilgicwicz N. (1966), Więź rodzinna w aspekcie pedagogiki specjalnej, Warszawa.

HeinzeTh. (1987). (jualitatii/e Sozialforschung: Erfahrungen, Probleme undPerspektwen, Opladen.

1 Iclling 1. K. (1990), Metoda badań biograficznych [w:] Metoda biograficzna w socjologii, red. Ci. Włodarko, M. Ziółkowski, Warszawa Poznań.

Hilgard F.. R. (1972), Wprowadzenie do psychologii, wyd. 3, Warszawa.

1 lirszfcld L. (1989), Historia jednego życia, wyd. 4, Warszawa.

Hopf Ch., Weingarcen H. (red.) (1979), (jualitatioe Sozialforschung, Stuttgart.

Hopkins Ch. D. (1976), FAucational Research: A Structurefor Jnąuiry, Columbus.

llornowska li. (1989), Operacjonalizacja wielkości psychologicznych. Założenia - struktura - konsekwencje, Wrocław.

Hornowski B. (1970), Badania nad rozwojem psychicznym dzieci i młodzieży na podstawie rysunku postaci ludzkiej, Wrocław'.

Ingenkamp K. (199$), Lehrbueh zur padagogischen Diagnostik. Studienausgabe, wyd. 3. Wcinhcim.

Jahoda M„ Dcutsch M., Cook K. (196$), Skale nominalne, porzijdkowe, interwałowe i ilorazowe [w:] Metody badań socjologicznych, red. S. Nowak, Warszawa.

Janis I. L. (red.) (1969), Pcrsonality, Dynamics, Dercłopment. and Assessment, New York.

Janowski A. (1974a), Kierowanie wychowawcze w toku lekcji, wyd. 2 rozszerzone. Warszawa.

Janowski A. (1974b), Eksperyment badania zjawisk wychowawczych jako technika [w:] Metodologia pedagogiki społecznej, rod. R. Wroczyński, T. Pilch, Wrocław.

Janowski A. (1980), Psychologia społeczna a zagadnieniu wychowania, Wrocław.

Janowski A. (198$), Poznawanie uczniów. Zdobywanie informacji w pracy wychowawczej, wyd. 3 poprawione. Warszawa.

Janowski A. (199$), Uczeń u< teatrze życia szkolnego, wyd. 2, Warszawa.

Jones J. H. (1981), Bad Blood, New York.

Jones L. V. (1971), The Naturę of Measurement [w:] Educational Measurement, rod. R. L Thorndike, Washington.

Kalmykowa Z. I. (1964), Zagadnienia rozwoju w toku nauczania i metody jego diagnozy, „Psychologia Wychowawcza", nr 2.

Kamiński A. (1966), Aktywizacja i uspołecznianie uczniów w szkole podstawowej, Warszawa.

Kamiński A. (1974), Metoda, technika, procedura badawcza w pedagogice empirycznej [w: i Metodologia pedagogiki społecznej, red. R. Wroczyński. T. Pilch, Wrocław.

Kamiński A. (198$), Samorząd młodzieży jako metoda wychowawcza, wyd. 4, Warszawa.

Kamiński S. (1981), Pojęcie nauki i klasyfikacja nauk, wyd. 3 uzupełniono, Lublin.

Kapłan A. (1964), Tire Conduct of Iną u iry, San Francisco.

Kawecki I. (1994), Metoda etnograficzna w badaniach edukacyjnych, łódź.

Kawula S. (1996), Studia z pedagogiki społecznej, Olsztyn.

Katz D. (196$), Badania terenowe [w:J Metody badań socjologicznych, red. S. Nowak, Warszawa.

Kaufmann 11. (1970), Dte Erforschung mentchlichen Verbalten. Etnę Einfiihrungfiir Psy-chologen, Medmncr, Soział- und Naiurwissenschaftler, Stuttgart.

KcmcnyJ. G. (1967), Nauka w oczach filozofa, Warszawa.

264 Bibliografia


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 12 04 261349 M Łobocki. WprowukerOe <!o metodologii boil
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 12 04 261357 M Łobocki. WprowuktrOe <!o metodologii boil
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 12 04 265933 M Łobocki. Wprownk«rt)e <!o metodologii boi
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 12 04 261429 M Łobocki. WprowukcrOe <!o metodologii boil
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 12 04 265338 M Łobocki. Wprownk«rt)e <!o metodologii boi
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 12 04 265622 M Łobocki. WproMukerde <!o metodologii boJt
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 12 04 265638 M Łobocki. Wprownk«rt)e <!o metodologii boi
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 12 04 265833 M Łobocki. Wprownk«rt)e <!o metodologii boi
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 12 04 260023 M Łobocki. WproMukerde <!o metodologii boJt
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 12 04 260032 M Łobocki. WproMukerde <!o metodologii boJt
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 12 04 260047 M Łobocki. WproMukerde <!o metodologii boJt
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 12 04 260157 M Łobocki. WproMukerde <!o metodologii boJt
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 12 04 260301 M Łobocki. WproMukerde <!o metodologii boJt
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 12 04 260623 M Łobocki. WproMukerde <!o metodologii boJt
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 12 04 260735 M Łobocki. WproMukerde <!o metodologii boJt
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 12 04 261105 M Łobocki. WproMukerde <!o metodologii boJt
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 12 04 261313 M Łobocki. WproMukerde <!o metodologii boJt
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 12 04 261327 M Łobocki. WproMukerde <!o metodologii boJt
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 12 04 265332 M Łobocki. WproMukerde <!o metodologii boJt

więcej podobnych podstron