zalobc3

zalobc3



m. Regulacja prędkości obrotowej-sprzężenie od zakłócenia - otwarta pętla sprzężenia


m u.


Nastawy


Pomiary


r Czas pomiaru [ms]


|4,98

r Przebiegi


k [T


W


C Statyczne (* Dynamiczne


100

Do zadania skoku


fTÓOO    Po zadaniu skoku


p Pomiar prędkości dla okresów


50

pj    TimeOut [ms]


Urn [V]

0,5


0,05 0,1 0,15 0,2 0,25 0,3 0,35 0,4 0,450,5 0,55 0,6 0,65 0,7 0,75 0,8 0,85 0,9 0,95 1,0

czas t[sj


n *100 [obr/min] 10,0|


0,05 0,1 0,15 0,2 0,25 0,3 0,35 0,4 0,450,5 0,55 0,6 0,65 0,7 0,75 0,8 0,85 0,9 0,95 1,0

czas t[sj


* Start g) £    £3 Regulacja prędkości... ^bez nazwy - Paint


i


obc


n

[obr/min] f

671

■i

[A] r

1.44

U RN

[V] r

0.189

'2

[mA] f

230

Us

[V] r

4.98


[i


Pomiar napięcia na zakresie-+/- 10V    ^

Legenda


W n [obr/min] |l 000 T]

puRN [V] 153-3 r ps..................m |12    3


Skok

Stop

Karta

Układ

Wydruk

Koniec


09:33


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
załobcRwieksze6 m. Regulacja prędkości obrotowej-sprzężenie od zakłócenia - otwarta pętla sprzężenia
startbezobc2 m. Regulacja prędkości obrotowej-sprzężenie od zakłócenia - otwarta pętla sprzężeniam
ukłbezsprzężenia1 -
wylobc4 m. Regulacja prędkości obrotowej-sprzężenie od zakłócenia - otwarta pętla sprzężeniam
wytłobcwiekszego7 m. Regulacja prędkości obrotowej-sprzężenie od zakłócenia - otwarta pętla sprzężen
wyłzasilania5 m. Regulacja prędkości obrotowej-sprzężenie od zakłócenia - otwarta pętla sprzężenia:
dobryKr9 m. Regulacja prędkości obrotowej-sprzężenie od zakłócenia - zamknięta pętla sprzężeniam
76 (43) pneumatyczny i rozsprzęglenie (odłączenie) regulatora prędkości obrotowej od pomp paliwowych
W pierwszej strefie regulacji prędkości obrotowej, od zera aż do tzw. prędkości bazowej nb, silniki
skanuj0250 (4) • zakres regulacji prędkości obrotowych, niezbędnych w maszynach roboczych, jest najc
skanuj0250 (4) • zakres regulacji prędkości obrotowych, niezbędnych w maszynach roboczych, jest najc
IMG208 208a) Hya. 17«U, Charakteryetyki regulacyjne ailniko bocznikowego: a) dla regulacji prędkości
224 3 4. TURBINY PAROWE Rys. 4.24. Charakterystyka statyczna regulatora prędkości obrotowej
I.    CEL ĆWICZENIA. Zapoznanie się z praktycznymi metodami regulacji prędkości obrot
SDC13002 stawiono to rys. 7.6 w postaci wykresu zależności prędkości obrotowej silnika od uchybu kąt
66 (63) □ SCHEMAT NR 06 - NASTA WA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ (Sprawny regulator prędkości obrotowej) (rys.

więcej podobnych podstron