IMG685

IMG685



ROZUMIENIE PROCESÓW POKAWCZYgi ?

>UJĘCE SZEROKIE

JEŚU CHCEMY ROZUMIEĆ 1 PRZEWIDYWAĆ LACHOKAME CZŁOWIEKA MUSIMY NAJPIERW OKREŚLIĆ, W JAHSWSOB ODBIERA ON I INTERPRETU JE OTACZAJĄCY ŚWlAl (Hut) M»rkusW3).

TO SAMO ZACHOWANIE MOŻE MIEĆ ZUPEŁNIE INNE ZNACZENIE WTEDY KIEDY POTRAFIMY ROZPOZNAĆ LEŻĄCE U JEGO PODSTAW: MOTYWY CZY EMOCJE.

LIDZIE REAGUJĄ NIE TYLE NA RZECZYWISTE CECK SYTl ACJl, Ul NA JEJ INTERPRETACJE „PRAWO ZNACZENIA SYTUACYJNEGO" (FRUDA 1W*V

> UJĘCIE WĄSKIE

PROCESY POZNAWCZE Są PRZETW ARZaMEM INFORMACJI,

ABY CZŁOWIEK MÓGŁ GENEROW AĆ WIEDZĘ 1

programow ać działanie

NOWE INFORM ACJE SĄ PORÓWNYW ANT Z A Ż POSUWANYMI np. IMPUSl Ś17ETLM WDAJĄCE NA SMTEÓBEĘ SM»

SOBIE MC ME ZNACZĄ • ITNAGAJĄ INTERPRETACJI

PRZETWARZANIE INFORMACJI DETERMINUJE ZACHWIANIE CZŁOWIEKA .METAFORA KOMPUTEROWA*

„UMYSl NIT ma JE JAK KOMPUTER. A ŚWIADOMOŚĆ CZI owił K A NIE JEST OKNEM, PRZEZ KTÓRI MO&U OBEJRZEĆ OKREŚLONĄEAZĘ PRZETW ARZ.ANIA INKUMACJT (NTISSER).

PROCESY SPOSTRZEGANIA, WYOBRAŹNI,PAMIĘO,MYŚLENIA

SĄ NARZĘDZIAMI POZNANIA 1 NIT SA AUTOM ATYOWĄ ODPOWIEDZIĄ N A BODŹCE l OTOCZENIA. iT.Mmw*1


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
Procesy, w zastosowaniach dotyczących szeroko rozumianej technologii chemicznej i pokrewnych, mogą d
Projektowanie procesu biotechnologicznego obejmuje: Pomysł - co chcemy i jesteśmy w stanie produkowa
CCI20110305008 ROZDZIAŁ IVI ETAPY EDUKACJI EKOLOGICZNEJ1. Kontekst procesu nauczania i uczenia się
K 444b stor T2, który sterowany jest z procesora napięciem generatora szerokości impulsów
Możliwości platformy Moodle w zakresie indywidualizacji procesu kształcenia Lekcja, do której chcemy
K 444b stor T2, który sterowany jest z procesora napięciem generatora szerokości impulsów
36. Umowa przewozu: Przez Umowę Przewozu należy rozumieć przewiezienie (przemieszczenie się) osób lu
Kardas rodzia? strony 4 275 274 CZĘŚĆ II PROCESY W ZARZĄDZANIU PKZEDSIĘHIORSTWEM wodem jest brak um
• Etapy procesu twórczego Proces twórczy nie jest ani mechaniczny, ani przewidywalny, często przecho
• Etapy procesu twórczego Proces twórczy nie jest ani mechaniczny, ani przewidywalny, często przecho
Image00007 14    Jery Trzebiński tworiy ją, atgr rozumieć i przewidywać współwystępow
rosliny2 (do 2,5 cm średnicy). Osiąga 1 m wysokości i 1,3 m szerokości. Boczne pędy silnie przewisa

więcej podobnych podstron