IMG685
ROZUMIENIE PROCESÓW POKAWCZYgi ?
>UJĘCE SZEROKIE
JEŚU CHCEMY ROZUMIEĆ 1 PRZEWIDYWAĆ LACHOKAME CZŁOWIEKA MUSIMY NAJPIERW OKREŚLIĆ, W JAHSWSOB ODBIERA ON I INTERPRETU JE OTACZAJĄCY ŚWlAl (Hut) M»rkusW3).
TO SAMO ZACHOWANIE MOŻE MIEĆ ZUPEŁNIE INNE ZNACZENIE WTEDY KIEDY POTRAFIMY ROZPOZNAĆ LEŻĄCE U JEGO PODSTAW: MOTYWY CZY EMOCJE.
LIDZIE REAGUJĄ NIE TYLE NA RZECZYWISTE CECK SYTl ACJl, Ul NA JEJ INTERPRETACJE „PRAWO ZNACZENIA SYTUACYJNEGO" (FRUDA 1W*V
> UJĘCIE WĄSKIE
PROCESY POZNAWCZE Są PRZETW ARZaMEM INFORMACJI,
ABY CZŁOWIEK MÓGŁ GENEROW AĆ WIEDZĘ 1
programow ać działanie
NOWE INFORM ACJE SĄ PORÓWNYW ANT Z A Ż POSUWANYMI np. IMPUSl Ś17ETLM WDAJĄCE NA SMTEÓBEĘ SM»
SOBIE MC ME ZNACZĄ • ITNAGAJĄ INTERPRETACJI
PRZETWARZANIE INFORMACJI DETERMINUJE ZACHWIANIE CZŁOWIEKA .METAFORA KOMPUTEROWA*
„UMYSl NIT ma JE JAK KOMPUTER. A ŚWIADOMOŚĆ CZI owił K A NIE JEST OKNEM, PRZEZ KTÓRI MO&U OBEJRZEĆ OKREŚLONĄEAZĘ PRZETW ARZ.ANIA INKUMACJT (NTISSER).
PROCESY SPOSTRZEGANIA, WYOBRAŹNI,PAMIĘO,MYŚLENIA
SĄ NARZĘDZIAMI POZNANIA 1 NIT SA AUTOM ATYOWĄ ODPOWIEDZIĄ N A BODŹCE l OTOCZENIA. iT.Mmw*1
Wyszukiwarka
Podobne podstrony:
Procesy, w zastosowaniach dotyczących szeroko rozumianej technologii chemicznej i pokrewnych, mogą dProjektowanie procesu biotechnologicznego obejmuje: Pomysł - co chcemy i jesteśmy w stanie produkowaCCI20110305 008 ROZDZIAŁ IVI ETAPY EDUKACJI EKOLOGICZNEJ1. Kontekst procesu nauczania i uczenia sięK 444b stor T2, który sterowany jest z procesora napięciem generatora szerokości impulsówMożliwości platformy Moodle w zakresie indywidualizacji procesu kształcenia Lekcja, do której chcemyK 444b stor T2, który sterowany jest z procesora napięciem generatora szerokości impulsów36. Umowa przewozu: Przez Umowę Przewozu należy rozumieć przewiezienie (przemieszczenie się) osób luKardas rodzia? strony 4 275 274 CZĘŚĆ II PROCESY W ZARZĄDZANIU PKZEDSIĘHIORSTWEM wodem jest brak um• Etapy procesu twórczego Proces twórczy nie jest ani mechaniczny, ani przewidywalny, często przecho• Etapy procesu twórczego Proces twórczy nie jest ani mechaniczny, ani przewidywalny, często przechoImage00007 14 Jery Trzebiński tworiy ją, atgr rozumieć i przewidywać współwystępowrosliny2 (do 2,5 cm średnicy). Osiąga 1 m wysokości i 1,3 m szerokości. Boczne pędy silnie przewisawięcej podobnych podstron