skanowanie0027 (46)

skanowanie0027 (46)



AIDA

A (awarness) - świadomość produktu, firmy, marki

I (interest) - zainteresowanie produktem, firmą, marką

D    (desire) - pożądanie (chęć zakąpu)

A    (action) - akcja (zakup)

Wyższa Szkbła Bankowa Marketing - Promocja


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanowanie0038 (25) Strategia marek w strategii produktu RODZAJE STRATEGII CECHY STRATEGIA MARKI
skanuj0033 (46) •112.4. Granica możliwości produkcyjnych Różnorodność czynników produkcji umożliwia,
skanuj0033 (46) •112.4. Granica możliwości produkcyjnych Różnorodność czynników produkcji umożliwia,
skanowanie0012 (46) 2011-04-03 ■    Wszystkie badania, które wykazały korzyści ze&nbs
skanowanie0014 (46) So A Iw rr "C3BE TK Wfa/r*!
skanowanie0016 (46) TcdojLOu    ■?.    ^OZó^ru£fYu0m jję^ffó
skanowanie0021 (46) różne „działy” do wyboru ucznia. System egzaminów ma być zmieniony; zasadniczo w
skanowanie0022 (46) ISSN 0239-846XDZIENNIK URZĘDOWY WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO Gdańsk, dnia 7 września
skanowanie0026 (46) wykształcania fenotypu komórek epidermalnych u roślin okiytonasiennych w ogóle i
skanowanie0062 (5) Jakość surowca zielarskiego do produkcji leku roślinnego buostancje biologicznie
skanowanie0013 (46) i muzyką, wprowadza przecież i tak sporo komplikacji. Naturalne zatem wydaje się
skanowanie0077 (8) Strategie oparte na cenach produktów konkurencyjnych (1)Strategie te uzależnione

więcej podobnych podstron