skanuj0005 (485)

skanuj0005 (485)



Siatka Stylów Kierowania

t.9. STYL KIEROWANIA Troskliwa uwaga przywiązywana do potrzeb ludzi w ce- | lu dania im poczucia satysfak-cjonujgcych sfosunkdw przełożony^ -podwładny, co prowadzi do przyy' jacielskiej atmosfery w orga- \.nizacji i poprawia tempo (wyniki) pracy


9.9. STYL KIEROWANIA Praca wykonywana jest poprzez] w ludzi, którzy się na to zgodzili

I (wspólnota usi alerf), wzajemne zależności pochodzą ze wspdl-j noty „puli* z udziału w tworzeniu organizacyjnych celów, co prowadzi do wytworzenia wza-j jemnych sfosunkdw zaula szacunku


S.5.STYL KIEROWANI; Adekwatne zorganizo wonie warunków do wykonania 20dart j*est możliwe przez' balansowanie pomiędzy potrzebą ich wykonania a utrzymaniem morale 'ludzi na satysfakcjonują cym poziomie

\K7

luSTYl KIEROWANI

| Wkładanie minimum wysiłku w wykonanie wymaganej pracy, co jest podstawą pozostania członkiem organizacji


* i j


*Cv»VolvV80


'9.1.STYL KIEROWANIA) Efektywność wykon) wanych operacji jest /rezultatem warunków /pracy w ten sposób, że ludzka interwencja w te operacje jest sprowadzona do minimum

Zainteresowanie produkcją


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
skanuj0006 (51) 7.    Klasyczny podział stylów kierowania polega na wyróżnianiu: a)
Style kierowania •    kryterium obiektywnego kształtowana stylów kierowania: styl
skanuj0014 (169) Ii O^I^JUŁĆ    v KIEROWCA NOCNEJ CIĘŻARÓWKI ŚWIERSZCZE   &
skanuj0018 (100) 120 Część I. Kierownicze funkcje nauczyciela DONIESIENIE Z BADAŃ 3.1.Czy strategie
skanuj0019 (95) 122 Część I. Kierownicze funkcje nauczyciela posługiwała się wcale wypowiedziami sta
skanuj0020 (87) 124 Część I. Kierownicze funkcje nauczyciela -    Same w sobie są int

więcej podobnych podstron