IMAG0919

IMAG0919



134 Rozdział 7. Organizowanie klasy

Ewaiuacja 1 (Mikrolekcja 7.3: pierwsze odtworzenie nagrania)

Przeczytaj formularz oceniania przed puszczeniem taśmy.

Cel: Pomoc w ocenie twojego postępowania na każdym z siedmiu etap., tworzenia planu pracy.

Wskazówki: Odegraj całą taśmę, zatrzymując ją, gdy to potrzebne. W miarc jak słuchasz mikrolekcji, oceń każdy etap planowania, stawiając znak vwłaściwej rubryce podanego niżej formularza.

Formularz oceny: Etapy planowania .

Etap I; Określenie, czego uczcił ma się nauczyć

Określenie w sposób dokładny

Określenie

w kategoriach ogólnych

Ujęte bardzo skrótowo

Planowanie samodzielnej pracy 135

. i: Określenie kroków nauki pff

juki

Następstwo

logiczne

Następstwo

nielogiczne

Zbyt dokładne

Zbyt

ogólnikowe

Właściwy stopień dokładności

3;

4

7

..

i

7

i

%

IDl

Etap 2: Podanie, w jaki sposób będą zademonstrowane wyniki nauki

Opisane w sposób ogólnikowy

Nie określone akceptowane standarty wykonania

Opisane w sposób dokładny

Etap 3: Określenie dostępnych pomocy naukowych — źródeł

Rodzaj pomocy

Zaznacz, jeśli użyte

Książki niebeletrystyczne

Beletrystyka

Książki ćwiczeń

Materiały do czytania inne niż książki

Materiały audiowizualne

3Hi__

Aparatura

Materiały konstrukcyjne

I

Zbiory przedmiotów

HB

Wycieczki i obserwacje w terenie

H—i

^:-—i

| Wywiady i dyskusje

tup 5: Ustalenie punktów kontrolnych

Punkt kontrolny

I

2

|

4

5

6

Czy sprzężenie zwrotne daje odpowiednią informację?

Gzy sprzężenie zwrotne przychodzi tak icaśnie, jak tylko to jest możliwe?

Czy sprzężenie zwrotne w minimalnym stopniu angażuje nauczyciela?

Czy sprzężenie zwrotne jest tu potrzebne?

t-

:Ebp 6: Ustalenie terminów

Końcowy termin nie oparty na 1 poszczególnych krokach nauki

Końcowy termin oparty na poszczególnych krokach nauki

Czynności nie przewidziane

Czynności przewidziane

i Q- ss


Wyszukiwarka

Podobne podstrony:
34684 IMAG0920 136 Rozdani 7. Organizowanie klasy Ewaluacja 2 (Mikrolekcja 7.3: drugie odtworzenie n
15464 IMAG0911 118 Rozdział 7. Organizowanie klasy elementy wiedzy lub umiejętności. Na przykład ost
66298 IMAG0924 144 Rozdział 7. Organizowanie klasy i założenia zamierzanego badania, potrzebny czas,
IMAG0907 110 Rozdział 7. Organizowanie klasy zwierząt na pobliskim odcinku rzeki. Jest to zadanie am
IMAG0912 120 Rozdział1 7. Organizowanie klasy i Książki i zeszyty ćwiczeń
IMAG0915 126 Rozdział 7. Organizowanie klasy Jest także możliwe, żc uczeń nic potrafi utrzymać sie w
IMAG0916 128 Rozdział 7. Organizowanie klasy (b) Na punktach kontrolnych. Ustalony wcześniej punkt k
83280 IMAG0915 126 Rozdział 7. Organizowanie klasy Jest także możliwe, żc uczeń nic potrafi utrzymać
29214 IMAG0912 120 Rozdział1 7. Organizowanie klasy i Książki i zeszyty ćwiczeń

więcej podobnych podstron